Recensie Carrie, Antwerpen, Schippersstraat 1/2 of VL 3/2 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1098

Stamgast
Forumpionier
311
08/07/21
3.115
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Link naar advertentie
No existan hermano perdon
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisterenavond na akkefietje met ons zot Annemarie'ke gekozen voor het kleine Roemeense hoertje Carrie.

Carrie zit in middelste raam van drie. Ofwel SS 1 of VL 3. Ik ben niet zeker gasten, vergeef het me.

Carrie is een klein meisje (vrouw eigenlijk) van 30 jaar met knap guitig gezichtje en naar mijn mening echt mooie mini borstjes. Ze babbelt graag en is vlot in de omgang. Sfeer zat dus wel goed. Ze heeft GFE shit potentieel laten we zeggen.

Algemene beoordeling is 3,5 op 5. Geen 4 maar een 3 zou ook te laag zijn. Ze rookt maar dat stoorde me niet - ik rook het althans niet. Kortom, proper en beleefd meiske. Oh ja, en de seks was ook lekker. Pijpen wel standaard - geen kinky gespuug of crazy deep throat gedoe. On top deed ze best goed alleen jammer dat ze niet in hurkzit wilde neuken. Vind ik immers suuuuper geil. No worries - doordat ze zo'n petite lijfje heeft, kun je dat kontje gemakkelijk vastpakken en op en neer bewegen. Smack that booty bitches! Na puur minuten intens geworstel vroeg zij on top. Dat is haar favoriete standje (snap ik). Poesje is nog strak en ze liet zich goed nemen waardoor het orgasme niet lang op zich liet wachten.

Aitor mucho happy maar twijfelt nog of dit nu zijn vaste speelkameraadje gaat worden... :unsure:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan