Recensie Carla, l'Atelier, Menen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maverick

Wandelaar
51
10/04/23
32
7
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.massagedelatelier.be/portfolio
Totale kosten (in euro)
139
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Raar dat dit massagesalon in Menen hier nauwelijks besproken is. Ze richten zich natuurlijk vooral op de Franstalige bezoekers maar gelukkig is m'n Frans redelijk goed 😬 Omdat ik het niet echt heb op zwarte vrouwen trok Clara (sinds enkele maanden actief daar) al een tijdje mijn aandacht. Na het lezen van een positieve review op youppie toch m'n kans gewaagd en ik moet zeggen ... Ik was aangenaam verrast. Knappe verschijning (leeftijd kan kloppen), mooi lichaam (alles naturel) en heel aangename zachte massage met veel body to body. Ik koos voor een tantra rouge dus na een kwartiertje werden de rollen gewisseld en mocht ik haar ook even masseren. Ze was onder de indruk van mijn massagekunsten dus niet alleen mijn lichaam, maar ook het ego was weer gestreeld 😛 Hopelijk blijft ze nog even want in dit salon is er toch behoorlijk wat verloop.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad weinig dames besproken op de site. Toch enkele aanraders. Kim is zachtaardig en bij mij voelt ze aan wat ik wil. Natuurlijk iedere persoon is anders. Melissa is een zeer zelfzekere vrouw en overtuigd van haar massage kunst, maar ik had geen connectie erna. Enkel de douche zou eens mogen vernieuwd worden.
 
Mag je hun ook overal aanraken? Of blijft het enkel bij massage .
Als je dat belangrijk vindt neem je best de tantra rouge, dan mag je de masseuse ook zelf masseren en laten we zeggen dat mijn handjes all over the place waren. Natuurlijk is elke masseuse anders en zal de ene meer toelaten dan de andere. Ik denk ook dat je dat bij elke masseuse afzonderlijk wat moet aftasten (pun intended). Bij Carla kon ik zeker haar borsten aanraken en gleden mijn handen tijdens de wederzijdse massage regelmatig over haar poesje (vingeren heb ik voorlopig nog niet geprobeerd).
 
Veel plezier. Wel oppassen want de baas durft wel eens last minute een andere dame voorzien 🤬😑 Anderzijds heb ik zo wel kunnen kennismaken met Kayla en was ook wel top!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.massagedelatelier.be/portfolio
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Top massage gekregen. Voor de liefhebbers van tantra zeker een aanrader.
Zeer sensuele massage, waar je met respect voor carla gerust veel mag.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Hallo Coolman,

Nog steeds in l'atelier. Gisteren nog een zalige massage gehad. Staat nog steeds op de site en op de agenda voor de reservering
 
kan iemand mij zeggen wat het verschil is tussen een mass tantrique en een massage tantra rouge ?
mass tantrisme is een passieve massage je ontvangt enkel, en de massage tantra rouge is wederzijds, indien je het wenst mag je haar ook masseren indien niet mag je haar wel aanraken tijdens de massage waar dit normaal bij de gewone tantra niet mag. Carla is zeker een aanrader.
 
Terug
Bovenaan Onderaan