Recensie Carmen, Agentur88, Rheine 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Manbijtkat

Vaste klant
Forumpionier
170
16/07/21
211
20
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.agentur88.com/de/anwesende-ladies/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze week een bezoekje gebracht aan Carmen, een dame die voor de tweede keer bij Agentur88 aan het werk is.

Haar voor 30 minuten geboekt. Dit huis hanteert andere prijzen dan bijvoorbeeld de collega in Rheine Haus nr 2b. Hier is het namelijk nog 70 euro voor 30 minuten, 90 euro voor 40 minuten, 130 euro voor een uur.

Ik ging op het bed zitten en de show begon. Ze had sexy lingerie aan en dat ging met een striptease langzaam uit. Ik vind haar echt een opticfick, man wat ziet zij er sexy uit. Des te jammer vind ik het dat de date minder beviel. Het voelde voor mij te veel als snelle afwerkseks; het snelle condoom erom doen en gaan pijpen. Het snelle vragen naar een ander standje. Ook is ze veel aan het kreunen, maar dit is echt té nep en kan erg hinderlijk zijn (volgens het gekreun zou ze wel minstens vier orgasmes hebben gehad). Enfin, ik heb mijn kruid wel verschoten, ook omdat ik haar gewoon erg sexy vind. Achteraf nog een redelijke massage gehad, maar vond het niet genoeg voor herhalingsgevaar helaas.
 
Nooit geweest in Agentur88.
Krijg de indruk dat Agentur88 iets meer shabby is dan hausnr5, misschien een verkeerd beeld erover.
Enige als ik de recensies op duitse fora volg zijn ze minder positief gemiddeld dan hausnr5
 
Klopt inderdaad wat je zegt, het is inderdaad meer shabby dan bijvoorbeeld hausnr5 qua dames. Daarom kom ik er ook vooral als ik al in de buurt ben, en boek vooral maar 30 minuten. Soms wil er nog wel eens een parel tussen zitten.

Kwam laatst de parkeerplaats op, zaten er 2 nerveuze turkse jongens in hun auto wat te giechelen. Ik belde meteen aan en ging naar binnen, toen ik al half op de kamer was met de dame belden die jongens aan. Uiteindelijk bevielen de dames niet en zijn ze zonder te kameren weggegaan. Dit soort types komen er dus ook.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan