Recensie Caro, Heppen 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb Caro de afgelopen jaren meerdere keren bezocht en eigenlijk altijd tot tevredenheid.
Ze is de frisse, leukere girl nextdoor waar je stiekem wel eens over fantaseert.
De prijs-kwaliteitverhouding is absoluut in orde. Ze is gewillig, gaat een heel eind mee in je fantasieën, pijpt zonder en laat zich in diverse standjes nemen (of ze berijdt/neemt jou).
Prima locatie, stevig bed en hygiëne toppie.
 
Ben ook met caro geweest , en wat prijs betreft voor 1u heel goed , vermits ze zeer geil en heet is laat zich zeer gewillig neuken , en ze berijdt mij ook en pijpen z c dus lekker sex caro
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Soft SM
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
interesse toch gewekt en dat is niet tegengevallen. Allereerst hygiene was prima, looks is subjectief maar ik vond het een geil zicht (haar geil gedrag is belangrijker voor mij). Eerste keer dat een dame vraagt om nog wat ruwer te gaan, wat ik heerlijk vind. Kruit was daardoor snel geschoten, maar zeker zo explosief. Ik ga zeker nog eens langs als ik in de buurt ben
 
Ze is echt wel goedkoop, en als ik de eerste foto van haar advertentie bekijk vind ik ze nog wel lekker.
Dus mijn vragen: zijn de foto's waarheidsgetrouw, en ruikt ze goed?
 
Afspraakje, via e mail ging vlot een rustig bericht gestuurd en had snel haar nummer.
Wel opletten, als ze niet opneemt, want ze durft je zelf terug bellen,
Men eerste bezoekje, moet nog plaats vinden, deze week aan de telefoon klonk ze in ieder positief
En vriendelijke, ben benieuwd.
 
Is niks dat ze niet in de zon ligt .
Een mooi blank huidje is ook niet mis .
Ben benieuwd hoe gewillig ze is ,op ze lekker onderdanig is , na wat ik hier zoal gelezen .heb .
 
Kom er net vandaan, was iets te laat op de afspraak.
Ze ziet er goed uit niet waw, maar zeker niet lelijk.
Tongzoenen was heel voorzichtig. Maar dit komt wel Los.
Het is een echt pijp sletje. Dat het niet echt lukte, lag eerder aan mij dan aan haar.
Een korte 69, en van rare geurtjes niks gemerkt.
Ze is rustig heeft geduld, en zal je zeker niet op 5 minuten willen buiten werken.
Als ik nog is genoeg tijd heb, gaik nog is langs. Het is niet bij de deur.

Ik ga er zeker nog is langs, om haar warm. Mondje van vers zaad te voorzien.
Als ik hier lees 50 euro half uurtje en 2 maal je sperma in haar keeltje te spuiten.
Waar vind je dat nog? Sommige wel 3 keer.
Haar keeltje word dagelijks wel goed gesmeerd denk ik
Meerdere potties per dag, in het sletje haar mondje. Dit heeft wel iets.
En ze is nog rustig ook,
Toen ik vertrok was de volgende klant al in aan tocht, om het blonde sletje. Van vers zaad te voorzien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk ,Caro zou het ideale sletje voor. Een blowbang zijn ,
Daar ze zeer goedkoop is en voor 50 ,euro mag je zo dikwijls haar mondje vullen als je kan ,in een half uurtje .

Meerdere mannen , op een rij die konstand haar mondje van zaad voorzien zou leuk zijn .
 
Toen ik vertrok was de volgende klant al in aan tocht, om het blonde sletje. Van vers zaad te voorzien.
Dat wéten we natuurlijk allemaal, dat het zo gaat. Maar dat is nu niet echt iets waar ik lang wil bij stilstaan ... Dat er 15 minuten voor mij ene het mondje volgespoten heeft waar 'de mijne' seffens ook in gaat ..... Vind ik niet echt appetijtelijk .... :rolleyes:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan