Recensie Caro, Heppen 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Caro is een girl next door. Ik werd verwelkomd met een volle tongzoen. Wat heeft zij een grote tong die ze diep in je mond steekt, heerlijk. Eerder kleine tietjes maar wel stevig, handjevol met een klein nippeltje erop.
Kutje is niet het strakste maar wordt graag gelikt en is mooi met slanke lippen en eerder kleine klit.
Ze pijpt zonder cd en doet dit goed, diep en stevig. Het betere pijpwerk soms iets te hevig zelfs maar altijd wel lekker. Ze likt ook gulzig aan je ballen.
Neuken doet ze bovenop in een strak tempo. Geile kreetjes en mijn handen op haar tietjes. Ik had al snel moeite om het condoom niet te vullen. Gewisseld naar missionaris en even later haar benen in mijn nek mijn lading gelost diep in haar ogen verdrinkend met haar tong verstrengeld. Super.
Even bekomen en begonnen aan een 69, later overgenomen door doggy neuken, haar kontje de lucht in en rammen maar. Ze houdt van het betere beukwerk. Ze vraagt ook om flink gepaald te worden. Heerlijke griet.
Ik had de indruk dat ze erg genoot van het stevigere werk, je betaald voor een half u of uur en in die tijd mag je doen met haar wat je wil binnen de lijnen die ze stelt. Tussendoor nog een leuke babbel.
I'll be back !!
 
Nog eens langs gegaan bij Caro , Juist binnen deur dicht en direct vol tongzoenen ging onder haar kleedje je een nat poesje , trap op zij voor mij kon ik tegen haar kontje kijken , eenmaal op de kamer ze direct op rand van bed en begon me lekker stevig te pijpen z c , nam haar hoofd even tussen mijn handen en ik neukte in haar mondje goed diep , ze verder bed op en dan ging ze boven op mij zitten en begon met te neuken zo geil en heet is caro , heb haar kutje ook lekker gelikt in 69 stand ja heb haar lekker klaar gelikt , even pause en dan op handen en knieen kontje omhoog en mijne lancier goed stevig haar kutje geramd , had ze graag wat ruwer in haar poesje zitten neuken , ja en tot 2x maal lekker in haar kutje gespoten super caro voor dat 1u .
 
Nog eens langs gegaan bij Caro , Juist binnen deur dicht en direct vol tongzoenen ging onder haar kleedje je een nat poesje , trap op zij voor mij kon ik tegen haar kontje kijken , eenmaal op de kamer ze direct op rand van bed en begon me lekker stevig te pijpen z c , nam haar hoofd even tussen mijn handen en ik neukte in haar mondje goed diep , ze verder bed op en dan ging ze boven op mij zitten en begon met te neuken zo geil en heet is caro , heb haar kutje ook lekker gelikt in 69 stand ja heb haar lekker klaar gelikt , even pause en dan op handen en knieen kontje omhoog en mijne lancier goed stevig haar kutje geramd , had ze graag wat ruwer in haar poesje zitten neuken , ja en tot 2x maal lekker in haar kutje gespoten super caro voor dat 1u .
Heb je haar Bare geneukt dan 2 maal? 😳
 
Ik heb ze gisteren een vriendelijk mailtje gestuurd en een half uurtje later haar telefoonnummer gekregen 😊 nu nog uitkijken wanneer ik eens kan langs gaan ben benieuwd naar haar pijpkunsten😛
 
Yes.
Langsgeweest heel fijne ontvangst. Hygiëne was zeker goed. Na wat smalltalk over gegaan naar het echte werk. Zoals eerder beschreven gaf ze zelf aan het zeker wat ruwer mag. Heb haar keeltje geneukt in paar posities. Dan eventjes in haar kutje gezeten. Wat overigens zeer strak en fijn aanvoelde. Maar ik had op voorhand al besloten dat ik echt pijpwerk wou. Dus nog even genoten van dat keeltje en dan haar mondje volgeschoten. Ik ga zowiezo nog eens langs
 
Yes.
Langsgeweest heel fijne ontvangst. Hygiëne was zeker goed. Na wat smalltalk over gegaan naar het echte werk. Zoals eerder beschreven gaf ze zelf aan het zeker wat ruwer mag. Heb haar keeltje geneukt in paar posities. Dan eventjes in haar kutje gezeten. Wat overigens zeer strak en fijn aanvoelde. Maar ik had op voorhand al besloten dat ik echt pijpwerk wou. Dus nog even genoten van dat keeltje en dan haar mondje volgeschoten. Ik ga zowiezo nog eens langs
Vandaag langs geweest? Ik zie geen advertentie meer van Caro op Redlights.
 
De ene dag is de andere niet, en kan me best voor stellen n'a 2 jaar corona,, het financiele verlies verlies.
Voor verlies in deze sector, veel zijn de euro's gewend en bazeren hun leven hier op.
Veel willen dat verlies van de laatste 2 jaar een beetje goed maken.
Als je weet dat je voor bepaalde diensten, goed in de markt ligt.
Wat zegt een spreekwoord ook al weer, je moet het ijzer smeden als het heet is.
En dat bedoel ik niet per se in deze sector.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben er gisteren geweest en ze vertelde me dat ze al 2 no-show's achter de rug had. Begrijp haar frustratie ook, dus ze heeft hier recht van spreken. Is niet alleen bij Caro het geval, maar veel DVP's hebben hier mee te maken. Zoals altijd verkloot de (kleine) groep fakers het weer voor de rest...

Nu de date zelf: was voor mij toch ietwat aparte ervaring. Caro is een leuke, frisse meid met een mooi figuur. Ze droeg een nauw aansluitend kleedje waar haar ellenlange benen perfect in uit kwamen. Ze begroette me hartelijk en onderweg op de trap een heerlijk zicht op haar billen 😀
Ben iemand die graag friemelt, vingert, beft, ... maar dit is niet haar ding. Wou ze eerst beffen, maar hier was de reactie lauw. Ik hoorde zelfs Clouseau zachtjes op de achtergrond spelen, dus onmiddellijk het geweer verandert van schouder. Ze lag nog op haar rug en heb haar mijn pik aangeboden. Plots veranderde ze in een zaadvragende nympho met diep tongzoenen. Ze pijpte of haar leven ervan afhing en zei: 'Ik ben een echt pijp- & neuksletje! Kom gebruik me maar!' Het sein om haar te neuken: eerst cow girl & missio waar ik goed de geile blik in haar ogen kon zien. Ze tongde me ook of er geen morgen was. Vervolgens doggy en rammen maar. Ze smeekte me om hard geneukt te worden en dus haar haren vastgepakt en blijven beuken. Met de andere hand stevig op haar billen kletsen. Niet veel tijd later tot een persoonlijk zalig orgasme gekomen.

Wil je een geil pijp- en neuksletje? Dan ben je bij haar aan het goeie adres. Ze zuigt zalig en neukt als een bezetene.

Zoals boven beschreven was dit voor mij een aparte ervaring. Mijn dates zien er meestal iets anders uit (zie vorige recensies).

Maar prijs/kwaliteit is dik OK. Na het lezen van dit topic ben ik blij dat ik er eens geweest ben :)
 
Ontvangt ze nog? Ik ben er een maand of twee geleden geweest. Heel geile dame. Had geen glijmiddel nodig. Lekker neuken met de beentjes omhoog. Heeft wel een apart gezicht maar model was wel ok. Lange benen en lekker kutje. Haar advertentie is helaas verdwenen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.857
Berichten
736.565
Leden
33.897
Nieuwste lid
LangePijp
Terug
Bovenaan Onderaan