Recensie Catalea, Amsterdam, Oudezijds Achterburgwal 13 (eerste raam links) 5,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 545
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 545

Guest
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
En nog een topper!!!!!!!!1
Tevens een nieuw gezichtje op de Amsterdamse Wallen.
Catalea afkomstig uit Rusland. Best wel een beetje aparte dame qua gedrag. Kwam achter het raam soms een beetje onhandig over. Eenmaal binnen vertelde ze me dat ze net nieuw is in dit vak wat haar soms wat onhandige moves verklaart.
Catalea is weer zo'n mooie naturelle meid. Beetje meer het type girl-next-door als wat je doorgaans vind achter de ramen van de Wallen. Maar juist daar had ik gisteren wel zin aan.
Enfin, na even wat bijgekomen te zijn van de uitstekende sessie met Nicole, lekker fris biertje gedronken bij The Old Sailor, zag ik de mooie Catalea achter de ramen staan.
Zoals gezegd viel vooral haar onhandige gedrag me op. Maar wat een lekker lichaam heeft zij zeg, en wat een lief koppie! Tijd dus om eens naar haar raam te gaan en te vragen naar de mogelijkheden. Haar naturelle gedrag en haar leuke manier van communiceren bevielen mij wel. De gok genomen met het idee dat dit geen slechte sessie ging worden. Iets in mij vertelde me dat het wel goed ging komen. Verder was haar lichaam en uiterlijk voor mij zo onweerstaanbaar dat ik de gok wel moest nemen. Stel je voor dat zij de volgende keer weg is, dan zou ik voor altijd spijt krijgen haar niet bezocht te hebben.
Dat bleek dus later prima uit te pakken. Haar service is buitengewoon goed. En wat een lekker lichaam heeft zij zeg! Wat voller als de gemiddelde dame op de Wallen maar zeker niet dik. Super mooie vrouwelijke vormen en een paar borsten waar menig topmodel jaloers op mag zijn.
In ieder geval heb ik mij een half uurtje meer dan prima vermaakt met deze goedlachse en lieve dame.
Wat een pareltje! Zeker een aanrader om te gaan bezoeken als je op de Wallen bent. Zij zal je niet teleurstellen.
 
@Hobbele wil je er een recensie van maken? Dat kan via de drie puntjes onderaan je post.
Gedaan.
Alleen het feit of een dame een rookster is of niet kan ik niet beoordelen.
Ik zie ze niet staan roken en daar ik niet met de dame zoen kan ik het ook niet ruiken.
En ga natuurlijk niet aan haar vragen of ze rookt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan