WHEM Cataleya, Utrecht/Arnhem/Nijmegen/Rotterdam/etc.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

randomthrowaway564

Vaste klant
117
26/08/21
91
24
Had de recensie al eens geschreven in deze thread maar was het hier vergeten te doen. Ze reist gerust door het hele land door.

App contact:
Via de app reageerde ze vlot, maar wel een beetje kil dus bij voorbaat had ik er een beetje een ongemakkelijk gevoel bij. Toch blij dat ik uiteindelijk ermee door was gegaan.

Uiterlijk:
Haar uiterlijk was eigenlijk de grootste reden dat ik toch maar die stap had gezet om haar te appen. Kon aan de foto's zien dat ze een tikkeltje crazy is(op een goede manier). De foto's komen ook goed overeen met de werkelijkheid; een erg mooie dame met heel erg veel charisma.

De date:
Normaliter beschrijf ik de handelingen in een date erg gedetailleerd maar ik denk dat je er beter maar zelf achter kan komen. De reden waarom ik dit zeg ik omdat de date erg persoonlijk was en op mij afgesteld was(voor mijn gevoel). Veel praten met elkaar om elkaar beter te leren kennen. Wensen, kinks, etc. Ze is erg duidelijk met het aangeven van haar grenzen, wat ik ook fijn vind. Veel knuffelen, erg groot GFE gehalte. Goede seks.

Ze maakte mij in ieder geval helemaal gek.

Al met al, een erg geslaagde date. Ik heb haar zelfs al een tweede keer ontmoet, wat ook een erg leuke ervaring was.

Ben bang dat ik verslaafd ben...

P.S. Er zijn wat extra handelingen maar doet ze niet met iedereen. Vandaar dat ik ze niet includeer.
 
Tja, hele mooie meid om te zien, sowieso wel mijn type.
Jammer echter dat ik zoenen/tongzoenen echt mis in haar opgave van services. pmc zou nog overheen te komen zijn hoewel pzc m'n duidelijke voorkeur heeft!
Dus in mijn optiek niet echt een GFE hoewel je dan toch prima sex kunt hebben. ;)

Zonde, had haar graag eens uitgenodigd.
 
Na een videocall het groene licht gekregen, ze is onderweg.
Ben benieuwd. ?

Dus niet, communicatie probleempje blijkbaar en haar Engels is niet optimaal plus gaf ze net toe ze had niet goed gelezen.
Ging uit van donderdag, heeft nog geprobeerd iets te regelen.
Kon nog komen maar gezien afstand dan wel voor meer uren, daarmee akkoord gegaan.
Nu wachten tot ze hier is. :cool:
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan