Recensie Cecilia, Rotterdam 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Topsecret010

Stamgast
Forumpionier
404
02/07/21
249
14
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/rotterdam/9149863-cecilia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Cecilia, oftewel milf Monika. Het heeft wat lang geduurd, maar eindelijk is de afspraak ervan gekomen.

Na wat telefoon en sms contact naar de straat gereden en daar netjes het nummer gekregen.

Laten we beginnen met te zeggen dat Cecilia een plaatje is om te zien. En ja die borsten, alleen daarvoor ga je al. Haar chirurg is een ware kunstenaar.

Woning en kamer zijn een beetje smoezelig, maar daar kwamen we niet voor. Het begin voelde wat ongemakkelijk aan. Wellicht een beetje verlegen van beide kanten, maar ok, even wennen wellicht.

Beetje elkaar aftasten en zoenen, maar weinig met tong. Uiteraard veel aan haar borsten die ze gretig in de strijd gooit. Werkelijk waar, nogmaals, ze zijn perfect.

De date verder was zo zo. Ze heeft me lang zonder gepijpt en dat was redelijk, maar steeds dezelfde handelingen waardoor het niet echt heel lekker werd. Het duurde dan ook lang voordat ik hard werd. Dit afgewisseld met wat kroelen en zoenen zorgde ervoor dat ze steeds weer opnieuw moest beginnen. Wellicht uurtje volmaken?

Uiteindelijk zelf maar wat meer het initiatief genomen en haar gebeft. Ze heeft een heerlijk kutje. En daarna wat standaard standjes die op de automatische piloot w werden afgewerkt. Gemaakt kreunen etc zorgde ervoor dat ik nu niet echt helemaal gek werd, en ze heeft het dan ook handmatig af moeten maken.

Al met al, ze is een prachtige dame met de meest perfecte tieten ooit, maar de date zelf was niet heel bijzonder. Sterker nog, voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eindelijk dan een keer de mogelijkheid gehad deze prachtige en geile dame te bezoeken. Op dinsdag een sms gestuurd en ik kreeg 2 minuten later al antwoord terug dat ik moest bellen voor een afspraak. Direct gedaan en een afspraak gemaakt voor donderdag, ze stuurde de straatnaam en het huisnummer zou ik krijgen als ik in de straat was. Dat ging allemaal prima en toevallig stond ik voor de juiste deur geparkeerd. Hartelijke kennismaking en direct het financiële gedeelte uit de weg geholpen. Zij deed direct haar jurkje uit (WOW, wat een heerlijke tieten) en we vielen zoenend op het bed neer. Ze zoent veel, helaas niet vol overgave met tong. Daarna heb ik mijn kleren uitgedaan en begon ze gretig te pijpen, na een tijdje de rollen omgedraaid en heb ik haar lekker lang liggen beffen, waar ze erg van genoot. Daarna weer een lange en lekkere pijpbeurt en toen was het tijd om te neuken. Ze kwam op mijn harde pik zitten en begon lekker te rijden. Het uitzicht op haar heerlijke tieten ga ik zelfs niet vergeten als ik dement ben. Daarna nog lekker geneukt in missionaris en uiteindelijk heeft ze mij lekker klaar getrokken. Toen nog een tijdje liggen zoenen en knuffelen en daarna kon ik mij gaan opfrissen. De badkamer is wel een drama, zo oud zie je ze niet vaak meer.

Het was een heerlijk uurtje met een heerlijke dame. Vanuit Limburg is het een eind rijden maar dat heb ik er zeker nog vaker voor over.
 
Ik had eind november geluk en het was een prima bezoek. En inderdaad is de badkamer een drama. Als je zoiets verhuurt aan iemand moet je je kapot schamen.
 

Mod: Kan m.i. samengevoegd worden/ dubbele draad.

\\Edit mod: Dat is haar topic in 'wie heeft ervaring met'. Topics kunnen naast elkaar blijven bestaan. Wel goed dat je ernaar verwijst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9149863-cecilia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Geweldige vrouw. Stelt je op je gemak en de sex is geweldig. Zeker met die tieten voor je.
 
Na jaren weer contact gekregen. Na meerdere pogingen nam ze eindelijk op. Het is inderdaad erg lastig.
Haar ontvangstplek is er niet beter op geworden. Erg smerig en niet schoon, gewoon een afwerk plek. Ze ziet er nog oké uit. Je gaat merken dat ze er niet jonger op wordt. Wat niet erg hoeft te zijn, alleen heb ik het gevoel dat ze niet de goede kant op gegaan is. Raar gedrag, erg onrustig en trillerig. Gebit is ook erg aangetast. Afijn. Iedereen weet wel wat ik bedoel zonder het te benoemen.
Ze blijft verder aardig, staat voor alles open (je moet zelf wel overal initiatief in nemen). Alleen merk je dat ze er zelf niet veel plezier meer aan beleeft, wat vroeger wel zo was. Alles gaat routinematig en zonder gevoel. Als ik niks inbreng blijft ze een uur pijpen op automatische piloot. Helaas is ze duurder geworden, vroeger kwam ik er voor 100/150. Maar ik snap het, inflatie etc. Maar ik vind het wel te duur geworden. Helaas.
Als je even lekker je ding wilt doen bij een aardige Nederlandse dame en je om alles heen kan kijken. Dan is ze aan te raden. Maar voor mij geen herhalingsgevaar meer. Vergane glorie, al zeg ik het zelf.
Jammer.
 
Ben er onlangs geweest, was in de buurt, sms gestuurd, binnen paar minuten sms terug ontvangen en even gebeld om tijd af te spreken, appeltje eitje.
Bovenstaande twee reacties begrijp ik niet zo goed. Ja ze is inmiddels wat ouder, en dat zie je een beetje, maar het is echt nog steeds een heel erg mooie vrouw. En voor die leeftijd al helemaal!
Perfecte tieten (als je van sili's houdt) en nog een lekker strak lijf, lekkere poes ook. Van enig verval of vreemde trekjes heb ik totaal niks gemerkt.
Ontvangstplek is niet top inderdaad, maar voldoende.
Het enige minpuntje wat ik kan verzinnen is dat ze zelf weinig initiatief neemt, maar als je gewoon zelf aangeeft wat je wil dan heb je een prima tijd met haar. Kom zeker nog eens terug, al is het maar voor het uitzicht op die twee enorme jopen van haar! 😋
 
Maak je geen zorgen, ik heb ook al meerdere sms'jes en telefoontjes verzonden, is inmiddels een soort uitdaging geworden haar toch een keer te pakken te krijgen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9149863-cecilia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het benaderen van Cecilia is net alsof je achter een onbereikbare liefde aanzit. Het heeft mij een aantal maanden gekost (met tussenpozen) totdat ik haar eindelijk telefonisch te pakken kreeg aan de eind van de ochtend. Na nog 1 SMS en een ander telefoontje lukte het mij eindelijk om bij Cecilia te arriveren. Toen ik haar zag, kon ik meteen zien dat zij de dame van de foto's was.

Vervolgens dirigeerde zij mij naar een kamer, waarna ik de betaling verrichtte. Daarna ging ik grotendeels uit de kleren. Zij had nog een slipje aan met hoge hakken en ik zag haar fraaie borsten. Daarna kwam ik op bed zitten en begonnen we te zoenen. Zoals in de andere reviews naar voren kwam, met weinig tong. Dit ging zo een tijdje door, totdat ik het initiatief pakte om met haar borsten te spelen. Na een poosje trok ik haar slipje uit om haar te gaan beffen. Dit kon ze wel waarderen (al kon ik haar niet zo goed peilen).

Na het beffen was het mijn beurt en begon ze aan een pijpbeurt zonder condoom. De pijpbeurt was ok, maar meer ook niet. Na de pijpbeurt volgde de sex in twee standjes, waarna we rustig gingen afronden.

Vervolgens kon ik gaan douchen. Over de badkamer is al veel gezegd en daar sluit ik mij bij aan. De badkamer is echt slecht. Qua persoon is Cecilia een aardige vrouw en de dienstverlening was ok. Alleen mis ik bij haar de wow-factor in de dienstverlening. Leuk voor een keertje, maar weinig tot geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9149863-cecilia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
I have been fantasizing this lady for many years(5+ haha). She never responded to my calls , then corona came and lockdowns when she stopped working I think, then she disappeared for a long time. Later I saw the reviews here, that meant she was active but could never make contact. Quite surprisingly she responded when i contacted exactly at 11:00 am on monday morning when her kinky accouny went online. I stick to this regime and now I met her a few times. Very friendly lady, wore nice outfits as in photos. She goes down very quickly lots of kissing and touching, various positions possible, I made the session very interesting by trying all my fantasies. Shower possible. Well you all know what she can do but getting in touch will be problem. Keep trying thats all I can say..By the time I could meet her, I had made many other wonderful ladies as my regulars.. So this one stays for me during dry periods. I get the older lady cougar fantasy from her.
 
Terug
Bovenaan Onderaan