CFNM

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank011

Newbie
15
31/05/22
0
Ik vroeg me eigenlijk af of er dames zijn die aan cfnm doen. Een echte bdsm-sessie met zwepen, kaarsvet, pijntoestanden, ... zie ik niet echt zitten.
Maar een spannende cfnm-sessie zeker wel.
Weet er iemand waar dit kan (liefst provincie Antwerpen of aanpalende provincies).
 
Ik vroeg me eigenlijk af of er dames zijn die aan cfnm doen. Een echte bdsm-sessie met zwepen, kaarsvet, pijntoestanden, ... zie ik niet echt zitten.
Maar een spannende cfnm-sessie zeker wel.
Weet er iemand waar dit kan (liefst provincie Antwerpen of aanpalende provincies).
Wat wil je dat de dame dan wel met je doet?
Sommige meesteressen of een Switch kunnen ook sessie's doen zonder pijntoestanden, het is maar net hoe je het afspreekt wat je grenzen zijn.
 
Wat wil je dat de dame dan wel met je doet?
Sommige meesteressen of een Switch kunnen ook sessie's doen zonder pijntoestanden, het is maar net hoe je het afspreekt wat je grenzen zijn.
Zolang er geen pijntoestanden bij zijn, mag er veel. Ik vind wel dat de prijs van de meeste bdsm-meesteressen wel hoog is.
 
Dat hangt vd domina af.

Maar wat jij wilt is toch mega simpel.. jij bloot en de dame aangekleed.. beetje vastbinden misschien.. blinddoek misschien.. en dan alle aandacht op kleine Frank. Dat is gewoon een kinky spelletje, daar heb je toch geen domina voor nodig? 🤨
 
Dat hangt vd domina af.

Maar wat jij wilt is toch mega simpel.. jij bloot en de dame aangekleed.. beetje vastbinden misschien.. blinddoek misschien.. en dan alle aandacht op kleine Frank. Dat is gewoon een kinky spelletje, daar heb je toch geen domina voor nodig? 🤨
Dat klopt volledig. Elke dame die hierin interesse heeft, kan dit doen. Maar je moet dan wel dames vinden die dat willen doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan