30min doet ze volgens mij niet. Meestal is het anderhalf uurtje. En eerlijk gezegd: 30min is veel te kort met deze tijgerIemand die weet wat haar tarief 30 min is? Ik vroeg het haar ooit maar berichten verwijderd. Wil het niet opnieuw vragen

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren30min doet ze volgens mij niet. Meestal is het anderhalf uurtje. En eerlijk gezegd: 30min is veel te kort met deze tijgerIemand die weet wat haar tarief 30 min is? Ik vroeg het haar ooit maar berichten verwijderd. Wil het niet opnieuw vragen
Proper gewassen en netjes geschoren op de juist plaatsen, en je zal verwonderd zijn hoeveel dames jou willen rimmen. Beetje aansturen kan ook nooit kwaad.Ben ook al bij haar geweest, maar nog geen kontlikken meegemaakt.
Is zij daar goed in (enthousiast)?
ik ben er 30min geweest, voor 100euro. is wel kort idd. zou min. voor 45min aanraden30min doet ze volgens mij niet. Meestal is het anderhalf uurtje. En eerlijk gezegd: 30min is veel te kort met deze tijger![]()
Pijpen en rimmen zijn top bij Chanel, maar dat geldt even goed voor haar neukkunsten. Bij haar moet je best toch wel voor het hele plaatje gaan en daar ook de tijd voor nemen. Je boekt haar best voor minstens een vol uur, dat bij haar ook effectief minstens 60 minuten duurt.Kan bovenstaande positieve reacties alleen maar beamen. Het lang pijpen met af en toe diep is zalig, het rimmen subliem. Intiem niet toegekomen, half uur was zo voorbij.
Lichaam en gezicht waren niet 100% mijn ding maar is zeker niet lelijk of dik, maar mijn type is anders. Ze is heel sympathiek, stelt veel vragen, is nogal chatty.
Ik zou wel durven teruggaan voor het pijpen en rimmen alleen
ik ben er 30min geweest, voor 100euro. is wel kort idd. zou min. voor 45min aanraden
En hoeveel betaalde je laatst?Al meerdere keren bij geweest
Ja hoor, ze heeft klanten genoeg, dus ze adverteert maar af en toe.Advertentie dateert van juni. Ontvangt ze nog?