Recensie Charelle, Rotterdam 4,38 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josephdam

Wandelaar
35
27/08/21
18
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-thuisontvangst-_5633855 https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/onzeker-in-bed-geile-sex-gegarandeerd-bij-sexles_7084431
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag bij Charelle geweest ik ben hier al 3-4 keer geweest afspraak verloopt via whatsapp bij binnenkomst altijd even een gezellig praatje en achteraf ook hygiene is goed ze heeft een mooi lichaam ze heeft veel tattoos en grote tieten volslank figuur (niet dik of bbw) ze ziet er altijd schoon en verzorgd uit komt altijd direct uit de douche, je moet wel een foto sturen dan stuurt ze er ook 1 terug. We begonnen met tong(zoenen) zelf hou ik erg van tongzoenen dus meer mag altijd. toen ging ze me pijpen (zc) ze spuugt lekker erbij en kan goed trekken tewijl ze dat deed speelde ik lekker met haar grote borsten, Vervolgens ging ik haar beffen kaal kutje heeft ze en smaakt heerlijk met een beetje vingeren erbij. Erna vroeg ze welk standje ik lekker vind en ik neukte haar vannachter en missionaris ik hield het niet lang vol maar dat is me eigen schuld dit vooraf aangegeven en hier houdt de rekening mee en heb over haar borsten gespoten. Achteraf nog wat gekletst en toen vertrokken aardige meid. Volgende keer hopelijk wat andere dingen proberen bijvoorbeeld me pik tussen haar borsten ze had veel recensies op hookers maar dat is natuurlijk gestopt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-thuisontvangst-_5633855
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteravond Charelle bezocht. Deze dame 2 a 3 jaar geleden al een keer bezocht en prima bevallen. Lekker down to earth.

Charelle is een forse, stevige, lange vrouw. Maar niet op de intimiderende manier, als je met haar praat merk je dat ze spontaan en intelligent is.

Op haar diensten niks aan te merken. Doet eigenlijk vrijwel alles wat in haar advertentie staat, maar is ook niet beroerd om dr bekkie open te trekken als je iets doet wat ze niet wil (vinger in haar kontje was echt een no-go!) Ook geen klokkijkster en in voor een leuke babbel

Mooi grote rondingen, zeker cup E, en forse volle billen. Een hoop tattooages, daar moet je wel van houden. Ze is stevig/fors, maar ik vind haar niet dik. Denk op hoge hakken ook minimaal 1.80 a 1.85.

Gezellig, geil en prijs/kwaliteit verhouding okay!

Ontvangst is schoon is discreet. Graris parkeren en gelegenheid tot opfrissen.

Leuke meid en straight to the point
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-thuisontvangst-_5633855
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lange tijd Charelle een appje gestuurd maar ik kreeg maar geen antwoord…. Beetje opzoekwerk verricht en blijkt dat ze een nieuw nummer heeft.. ze zat nog onder de oude in men mobiel dus ja vandaar geen antwoord… eens dit uitgeklaard was, vlot kunnen appen en direct een date geregeld
door covid was het even geleden maar ze herkende me nog, niet dat ik een vaste klant ben maar toch al een paar keertjes langsgeweest bij haar… moest de afstand minder zijn, ging ik wekelijks, minstens!!
Nou, zij is dus wie ze zegt in haar advertentie, en ze doet ook wat ze schrijft dat ze doet. Simpel.
Charelle is een mooie jongedame met de nodige tattoos en die maken het voor mij alleen maar geiler. Ze heeft een stel borsten waar je alleen maar gelukkig van kan worden en ik had deze keer Russisch gevraagd… ze heeft mijn pik strak tussen haar borsten geklemd en me lekker doen komen terwijl ze me diep in de ogen priemde met haar blauwe kijkers met haar geilste blik. Moet ik zeggen dat ik al snel mijn lading lostte, totaal onverwacht zodat het een beetje messy werd. Gelukkig voldoende tissues voorhanden.
tweede ronde begonnen met een lange 69 sessie, lekker missionaris geneukt en afgemaakt in doggie overgaand naar prone bone. ongetwijfeld mijn favo standje bij een meid met zulke billen. Hemels en ik mocht lekker beuken van haar… nu ben ik wel niet de grootste geschapen en daarom mocht ik mijn gangen gaan.
nog wat nakeuvelen en het uurtje was meer dan vol.
het valt me telkens weer op dat haar kamertje netjes is, gezellig met een kaarsje, een leuk proper dekbed. Kortweg een aangename omkadering, dat is wel eens anders…
Voor de duidelijkheid even haar NIEUW MOBIEL NUMMER xxxxxxxxxx maar de slimme wandelcollega had dit al gevonden natuurlijk.

Edit mod: telefoonnummer verwijderd. Link naar advertentie waar weer haar nummer vermeld wordt, mag wel. Link staat in #1.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Charelle is een lange, iets wat gezette dame met een heerlijk stel tieten en mooie blauwe ogen.
Ze is vriendelijke, enthousiast en stelde me vanaf het eerste moment op gemak.
Tijdens het pijpen gebruikt ze lekker haar tong en kijkt je enorm geil aan met haar blauwe ogen. Tijdens de seks doet ze lekker mee en tongt er voor op los.
Uiteindelijk twee keer heerlijk klaargekomen en ik ga zeker nog is terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-thuisontvangst-_5633855
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook bij charelle langsgeweest. Ik heb haar een jaat of 3 geleden wel eens bezocht en was benieuwd of ze nog up to date was. Contact prefereert ze duidelijk via whatsapp. Fotootje uitgewisseld. Voor zover ik kon zien niet veel veranderd. Ook in reallife nog steeds een leuke spontane dame. Inmiddels een hoop tattooages erbij, daar moet je van houden. Ik vind t sexy en stoer. Diensten zijn prima. Pijpt heerlijk met tongpiercing en laat zich in allerlei standjes neuken met plezier. 2x voldaan mn zaad geloosd. Er staat barendrecht maar ontvangt dus in rotterdam zuid ijsselmonde. Heefr wel een nieuw nr dus check dr adv ff.
Ik ga dr zeker op zn tijd weer eens langs!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-thuisontvangst-_5633855
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag/avond voor een uur langs geweest. Kaarsje en wijntje en gezellig gesprek. Uiteindelijk op de slaapkamer beland en wat daar gebeurde overtrof alles. Wat een overgave waarmee ze de kleine( inmiddels grote) Peer wist te bewerken met haar mond(klik was er PZC). Geweldige ervaring daarna 69 en duidelijk dat ze daar van genoot tot aan zelf een hoogte punt. Daarna cowgirl en doggy. Lekker gelost over haar prachtige borsten.
gedoucht en daarna zeker nog 15 na gepraat en onze wijn opgedronken.
herhalingsgevaar voor mij heel hoog.
 
Laatst bewerkt:
Ook ik heb deze dame bezocht. Nette ontvangstplek. Vriendelijke en leuke dame. Dame is niet slank maar zeker niet dik. Ik vind haar zelf wat grof gebouwd voor een dame.
Verder een prima dat gehad. Dame doet goed mee. Is makkelijk in de omgang. En de sexy is prima. Ik vind het wel een aanrader. In deze tijd is het moeilijk dames te vinden die niet in de afwerkmodus zitten en je zou weg willen hebben. Dat is bij Charelle zeker niet het geval.
 
Geprobeert met haar af te spreken is niet gelukt ,had eerst een meeting ergens op mijn afgesproken tijd ,prima kom ik wat later oei heefd ze ineens autopech .
Ok kan gebeuren .
Afspraak voor zondag gemaakt ,kom ik terplaatse ,app ik haar wilde ze mijn lokatie weten dat lukte mij niet 123 .werd ik weggezet als een faker en direct blok.
Erg jammer en het lijkt me zo'n lekker ding
 
Onlangs deze dame ook weer eens bezocht. Zelfde ontvangstruimte nog, schoon en discreet (portiekwoning) Wat een heerlijke dikke jetsers heeft ze toch. Dame is wel redelijk grof gebouwd met tattoos, daar moet je van houden. Denk zo.n 1.80m lang? Aardig wat vlees om tegenaan te stoten zegmaar haha. Ik heb verder weer een heerlijke date gehad. Dame doet het graag, geen auto piloot.
Herhalingsgevaar voor mij semi. Dus zo nu en dan even een goeie beurt geven🤤
 
Afgelopen week weer eens bij deze topper geweest. Was weer een tijdje geleden omdat ik inmiddels ben verhuist. Schone dame met mooie rondingen en een heerlijke tijd gehad. Tot snel weer lekkertje
 
True that. Ik hou persoonlijk wel van volle grote vrouwen. Maar indd als je echt slank/tenger zoekt dat is dit niet voor jou. Ik vind dr heerlijk, grote ronde kont om goed tegenaan te stoten en ik denk qua meloenen ook wel een dikke E. Yummie🤑🤩
 
Ik had deze dame al een poos in gedachten, en vanmiddag is het dan eindelijk gelukt. Afgesproken, in de straat even een locatie sturen en dan krijg je het huisnummer. Discrete ontvangst, ze liet me binnen in beha en slip met een colbertje erover.

Erg prettig uurtje gehad. Ze tongt echt heerlijk (voor mij een must) en het pijpen met die tongpiercing en veel spuug is wel erg lekker. Ook heeft ze een heerlijk kutje om te beffen, en het neuken was zeker ook goed. Ze is fors, maar wel het fors wat ik heel lekker vind, rondingen, beetje corona buikje maar toch lekker strak in haar vel, met mooie ogen. Ze is ook zeker intelligent en lief, en we konden ook lekker kletsen. Herhalingsgevaar voor mij 100%.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-thuisontvangst-_5633855
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zeker wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Het was erg warm dus we hebben heerlijk samen gezweten. Het enige hjammere dat ik kan bedenken is dat ze niet wil dat je klaarkomt in haar mond. Maar dat is voor mij geen dealbreker.
 
Laatst bewerkt:
Nu ben ik echt benieuwd hoe ze eruit ziet? Lijkt ze qua postuur op Angela White?
Haha geen idee. Wat ik al zei. Ik vond haar wat weg hebben van zo.n viking krijgeres. Maar dan sexy. En veel tattoos. Ik vind het persoonlijk een lekkere verschijning. Lang en fors. Maar zoals xxrik ook vermeldde, wel het fors waar ik van hou. Plus dame is lekker zichzelf en in voor een praatje. Daar kom je natuurlijk uiteindelijk niet alleen voor maar het is wel fijn als er enige vorm van fijne communicatie is😝🤣
 
Haha ja het is wel een dame die ik zou omschrijven als 'Niet lullen maar poetsen' 😅💪 niet teveel whatsappen maar kort en bondig een afspraak maken. Moet zeggen dat ik er persoonlijk weinig hinder van heb omdat ik vrij gemakkelijk tijd kan vrij maken maar kan me voor stellen dat niet iedereen zo concreet kan kortsluiten.

Ik heb in het begin wel eens gevraagd waarom ze zo'n pittige tante is op de app. Ze gaf aan dat ze gedurende de dag behoorlijk wat appjes krijgt en waarvan de helft vaak fake is of niet meer reageert. Ergens snap ik de dame wel daarin. Maar als je serieus wil afspreken is het natuurlijk mooi kut als je wordt geblockt
 
Is dit dezelfde dame die volgens een van de advertenties ook sekslessen geeft? Of is dat weer een andere Charelle? Vond ik een opvallende advertentie binnen de vaak standaard gebruikte teksten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan