Recensie Charelle, Rotterdam 4,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja ik heb er weleens naar gevraagd laatst toen ik bij haar was. Hoe ik zo'n 'sexles' voor me moest zien. In de schoolbanken en huiswerk maken? Hahaha.
Wat zij zei is dat ze het voornamelijk wat laagdrempeliger wilde maken voor mannen die ergens onzeker over zijn mbt de daad, lengte, klaarkomen etc.
Nou ben ik zelf nergens onzeker over maar opzich vind ik het wel een grappig concept🤪
 
Ja ik heb er weleens naar gevraagd laatst toen ik bij haar was. Hoe ik zo'n 'sexles' voor me moest zien. In de schoolbanken en huiswerk maken? Hahaha.
Wat zij zei is dat ze het voornamelijk wat laagdrempeliger wilde maken voor mannen die ergens onzeker over zijn mbt de daad, lengte, klaarkomen etc.
Nou ben ik zelf nergens onzeker over maar opzich vind ik het wel een grappig concept🤪
geen ervaring ermee dus, wordt namelijk naar ervaring gevraagd en niet naar wat degene die het aanbied jou verteld. maar goed kennelijk gaat het om onzekere mensen... en die zouden dan geholpen worden, zoiets... grappig is het niet toch?
 
Tijdje geleden afgesproken. Geappt dat ik wat later zou zijn. Vervolgens kreeg ik de vraag hoelang het nog duurde, en ik appte terug over 2 min, ik ben aan het pinnen. Toen hoefde het vervolgens niet meer van mevrouw. Ik nog in de straat gebeld, maar ze had me geblokkeerd.

Zonde. Zou toch nog eens langs willen gaan.
 
Gisteren weer bij deze heerlijke dame geweest, ik geniet echt van haar heerlijke lijf en zachte huid.
We hadden het toevallig over CIM en gezicht, maar beide doet ze niet. Voor mij geen issue, ik vind het heerlijk bij haar.
 
Ze is iets voller geworden afgelopen jaren. Maar nog steeds grote imposante sexy dame. Geloof dat ze met hakken wel iets van 1.84 is ofzo. Mega billen en borsten hangen. Ik zou zeggen sexy chubby maar mischien kunnen medewandelaars aanvullen/beter beschrijven
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan