Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedoel je zonder condoom? Wil al tijdje langsgaan maar komt er elke keer niet van. Dit zou wel een afknapper zijn.Voorige week voor de tweede keer naar charelle geweest (laatste keer was bijna 2 jaren geleden)een leuke jong dame in de 30 .Was een leuk ervaring grote stevig jong vrouw metvolle borst . eerst een leuk praatje dan alle 2naakt op bed mijn stijve lul gelijk gepijpt was heelijk charelle is een pro ze pijpt zoals niemand ,lekker zoenen dan vingeren dan heb ik haar heerlijk zacht kutje gelikt ze kwam snel klaar ze vond het heerlijk ik ook !daarna lekker binnen haar poesje klaargekome
Leuk dame ga zeker terrug![]()
Het is altijd met condoom, pijpen kan zonder.Bedoel je zonder condoom? Wil al tijdje langsgaan maar komt er elke keer niet van. Dit zou wel een afknapper zijn.
Ze is echt wel vrouwelijk gebouwd. Ik schat haar 1,85 zonder hakken. Ze heeft echt heerlijke grote borsten en goede billen.Mannen, met wie is deze dame een beetje te vergelijken qua uiterlijk? Ik zie in dit forum zaken zoals "grote ronde kont" maar ook grof gebouwd. Is Charelle wel echt vrouwelijk gebouwd, maar gewoon wat langer en voller? Of heeft ze ook wat mannelijks met het "grof" gebouwdheid?