Recensie Chloe/Cleo (N) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josken3

Vaste klant
185
27/08/21
205
21
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vrijdag jl was ze er dus als eerste werkdag en de dame in questie is dus gelijk als Kassi en Anita, zeer slank, ik maakte een praatje met haar en ze bood dezelfde service als een raampositie aan, blwjb , sex and ... als je meer betaalde kreeg je ook meer op de kamer... Nou even laten rusten en zaterdag avond opnieuw proberen... Een nieuw gesprek waar we op iets meer kwamen dan 70 eu, en dat bleek voor mij uitstekend te zijn, een nrtje getrokken en afwachten maar, ... in de tijd dat we zaten te wachten, liep ze op en neer... na 15 min kwam ze me vertellen dat ze de kamer moest afzeggen, want ze had een belangrijke telefoon te plegen, geen probleem we zouden verder gaan na een uurtje... op het terras zat ze wat te tokkelen op haar handy en ik ging me nog even douchen, lekker fris...ik kwam terug boven en ze ging met een andere kerel naar de kamer, wel heb je ooit geweten zeg, wat een c - wijf, voor mijn part mag je gerust neen tegen mij zeggen, maar toch niet op deze wijze, denk dat ze gewoon haar loverboy (vriendje waar ze mee samenwoont) had gevraagd of ze dat mocht doen en deze had nee gezegd, nou alvast bednkt Cleo.

Terug
Bovenaan Onderaan