Recensie Christina Schippersstraat 4/2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Likker69

Stamgast
834
06/08/21
851
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Terug aanwezig op sst4/2 ! Hot sex. Werkte vroeger al in skw , topper
 
@Likker69 : Momenteel heeft ze nog geen vaste stek.
Vroeger stond ze jaren vast op Vingerlingstraat 10/1, door prive omstandigheden is ze echter lange tijd niet werkzaam geweest in het SKW.
Recent is ze inderdaad terug, echter (nog) niet op haar vaste stek (of dit terug haar vaste plek gaat worden is nog geen duidelijkheid over wist ze me te vertellen.).
 
@Likker69 : Momenteel heeft ze nog geen vaste stek.
Vroeger stond ze jaren vast op Vingerlingstraat 10/1, door prive omstandigheden is ze echter lange tijd niet werkzaam geweest in het SKW.
Recent is ze inderdaad terug, echter (nog) niet op haar vaste stek (of dit terug haar vaste plek gaat worden is nog geen duidelijkheid over wist ze me te vertellen.).
Waar staat ze nu dan? Iemand haar telefoonnummer? Mag pb
 
Je moet je niet aangevallen voelen! Maar schrijf iets wanneer je er zeker van bent!! That's it
We moeten het topic niet gaan vervuilen met een discussie hier over.

Wij maken toch allemaal wel eens de fout dat we denken iets zeker te weten, en dat later blijkt dat we het fout hebben.

Het is op zo een moment vervelend vanwege de verwarring die ontstaat, maar op zo een moment is het ook ieders taak om zo duidelijk mogelijk te zijn om de verwarring en het misverstand zo snel mogelijk uit te klaren.

Ik stel het dan ook zeer op prijs dat hij zijn fout toegegeven heeft. Er zijn er heel wat die hun fouten nooit toegeven. Die stug vol blijven houden dat zij gelijk hebben en dat wij het fout hebben, of dat ineens zwijgen op het moment dat ze ontdekken dat zij fout zitten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan