Recensie Cindy, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1471

Vaste klant
Forumpionier
136
18/07/21
212
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sexy-cindy-nederlands-halfbloedje-_7514227
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Cindy is een plaatje om te zien. Ze komt zeer chique gekleed aan de voordeur.
Na een babbeltje aan de keukentafel gingen we naar boven. Ze vraagt van te voren of je nog wensen hebt. Haar heerlijke kont voorop op de trap. Die billen van haar zijn echt betoverend mooi. Mocht je een beetje verlegen of nerveus zijn dan stelt Cindy je wel gerust.
Nadat we ons hadden uitgekleed begon ze mij heerlijk te pijpen. Als liefhebber van PZC kwam ik aan mijn trekken. Qua TZ wat minder. Ze zoent wat zuinig met haar lippen redelijk op elkaar.
Er is ruimte voor humor en had ik al verteld dat die billen bizar mooi zijn? Haar hele lijf is exact zoals op de foto's. Haar borsten zijn echt en voelen warm en zacht aan.
Na verschillende standjes te hebben gedaan en tot een climax te zijn gekomen namen we nog een drankje beneden en haastte Cindy zich opweg naar haar volgende klant.
Ze heeft een normale baan en doet dit erbij. Haar advertentie is niet altijd online.

Herhalingsgevaar? Ja want haar lijf is echt om van te genieten! Ze heeft humor en ze lijkt ook te genieten van de seks. Ze kreunt overigens geil tijdens het bedrijven van de betaalde liefde.
Minpunten: gevoel dat ze een beetje tijdrekt bij welkomstdrankje, ze eet haar sigaretten bijna na elkaar op. Na de daad niet even nagenieten op bed maar direct tijd voor een peuk en aankleden. Ze rende bijna de deur uit toen de tijd voorbij was want ze zat volgeboekt zei ze en ze moest nog ver rijden.

PZC is 50,- extra
Reiskosten 20,- extra
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan