Algemeen Cinema Blue Vision, Schelle, Boomsteenseweg 36a

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onder "hier aankondigen" verstaan we uiteraard de rubriek "Afspreken"!
Waarom is er enkel een overkoepelende afspreken thread? Als ik hier volg krijg ik enkel meldingen die mij interesseren. Als ik "Afspreken" moet volgen krijg ik voor 90% meldingen van locaties die veel te ver zijn voor mij.. Heel de tijd gaan controleren of er toevallig iemand wil afspreken in een nabijgelegen locatie ipv het gewoon in de thread van de locatie zelf toe te laten..

Uiteraard … maar hoe kan ik een bericht rechtstreeks plaatsen in de rubriek afspreken zonder altijd eerst naar het bericht hierboven te gaan en op de link in dat bericht te klikken?

Dat is hem nu net … heb ik al vele malen geprobeerd maar ik zie geen sub-rubriek "Afspreken" staan …

Bijlagen

• Sex-cinema's, Swingers- en Parenclubs  GirlsReview.nl.png
    Sex-cinema's, Swingers- en Parenclubs GirlsReview.nl.png
    315 KB · Weergaven: 16
Hoihoi, ik ben er vandaag nog eens geweest, de 4e keer of zo. De vorige keren vond ik het maar slapjes, veel dikbuikige mannen met kleine piemels...ik ben zelf trav maar durf er nog niet openlijk rond te lopen. Ik kleed me even om in 1 van de hokjes en als ik echt zin heb in een pik dan neem ik die met gloryhole. Maar mijn grote verlangens zijn om 1: er een andere trav tegen het lijf te lopen en 2: zaad in mijn mondje proeven. nog niet gelukt dus. Vandaag dan begonnen in een gesloten hokje, netkousen aan en corset, waarin ik mij zo lekker voel. Dan even in het hokje er tegenover gesprongen met gloryhole. Wat zie ik ineens? Een trav is zich in het hokje aan het omkleden. Maar het duurt even en ik besluit even te wachten. Plots steekt er aan de andere muur een pik door de gloryhole, mm zal ik die intussen even aftrekken en dan pijpen! Maar al snel en net toen in wilde zuigen kwam hij al klaar. Lekker veel zaad gelukkig en ik heb het grootste deel kunnen slikken...ooh wat was dat geil, mijn eerste keer trouwens! 1e opdracht gelukt, nu opzoek naar de trav. Dit was wat moeilijker, ze was nogal
Kinky gekleed met masker enz maar met verschrikkelijk mooie geile benen en klit! Ik had me even terug aangekleed om haar te zoeken maar als man stond ik in de rij met een vijftal anderen. Dan maar even terug in de gloryhole want ik moet vertrekken. Mij nog laten pijpen maar ik kreeg geen pikken te zien, mmm niet mijn ding.. Op mijn weg naar de uitgang loop Ik een 2e heerlijk mooie trav tegen het lijf! Maar ik moest echt door en ze blijft nu in mijn hoofd spoken! Moesten die travjes dit lezen, komen jullie meer op dinsdag middagen? Ik kom zeker volgende week terug!

Terug
Bovenaan Onderaan