Recensie Clara, Hasselt 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
48
27/11/22
19
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/luxurious-and-discreet-apartment-100.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lang getwijfeld omdat ik twijfelde of ze echt was. Dat is ze dus wel degelijk.

Jonge knappe Oekraïense dame die in een mooi appartement aan de kanaalkom ontvangt. Beetje zakelijk, maar er kon veel. Gemakkelijk 2 keer gekomen. Ze vraagt wel 200 wat normaal boven mijn budget is dus aan deze prijs ga ik niet terug.
 
Juist bij Clara geweest. Echt een jonge dame met een killer body, super strak en mooie kleine stevige a cup met mooie tepel.
Ze gaat wel heel zakelijk te werk zonder veel gevoel, kusjes kunnen met moeite en na het pijpen, wat ze wel erg overtuigend doet, snel condoompje om om tot neuken over te gaan.
Haar kutje is nog lekker strak en je mag lekker die doorstoten.
 
Lang getwijfeld omdat ik twijfelde of ze echt was. Dat is ze dus wel degelijk.

Jonge knappe Oekraïense dame die in een mooi appartement aan de kanaalkom ontvangt. Beetje zakelijk, maar er kon veel. Gemakkelijk 2 keer gekomen. Ze vraagt wel 200 wat normaal boven mijn budget is dus aan deze prijs ga ik niet terug.

Wat is ze wel degelijk? op haar profiel staan 2 verschillende dames en de foto die ik heb gekregen via WA op basis van moedervlekjes en figuur is dat ook een ander dame 😅. Ze ziet er overigens niet verkeerd uit.
 
Wat is ze wel degelijk? op haar profiel staan 2 verschillende dames en de foto die ik heb gekregen via WA op basis van moedervlekjes en figuur is dat ook een ander dame 😅. Ze ziet er overigens niet verkeerd uit.
De foto's van de advertentie zijn alvast niet van haar.


Enz...
 
Toen ik ging (een 2tal weken geleden) stonden er nog andere foto's op haar profiel. De helft vermoedelijk fake/ opgepoetst, de andere helft duidelijk echt met haar gezicht deels herkenbaar op. De foto's nu valt inderdaad weinig over te zeggen. Maar het is wel degelijk een knappe jonge dame.
 
Eerste post van dit topic. Als je in de gelinkte RL advertentie bovenaan op de naam vd dame klikt dan kom je op haar profiel terecht, onderaan het profiel staan alle actieve advertenties, een dame kan nl meerdere advertenties tegelijk actief hebben.

Op dit moment staan er geen andere foto's meer bij. Ik vermoed dat je wat zekerheid zoekt gezien de tarieven die dames tegenwoordig hanteren, maar soms moet je gewoon gaan en niet te lang draaikonten. Voordat je het weet is de dame alweer foetsie.

Wat ik bij twijfel nog wel eens doe is zowel het bedrag voor een half uur als ook het resterende bedrag voor een heel uur gepast meenemen. Als ik dan bij kennismaking nog steeds twijfel doe ik net alsof ik onnozel ben en voor een half uur heb afgesproken. Dan is de schade ietsjes minder als het tegenvalt. En als het dan gaandeweg goed bevalt dan vraag ik alsnog of het OK is om het uur volk te maken. Daar moet je natuurlijk niet heel lang mee wachten. Sommige dames zijn daar niet perse heel blij mee, dus je moet dat wel een beetje elegant brengen als je de vibe goed wil houden 🙂
 
andere browser idd al geprobeerd, zeer raar, ook die andere link werkt niet.. toch dikke merci voor de hulp ! Of een screenshot van contact details etc mag dat hier ? ik schijn wat te missen :p
 
Alma - Hasselt
Toen ik vroeg voor een trio met Clara en Alma kreeg ik als reactie dat het hetzelfde meisje is 🤥
Een trio met twee was wel mogelijk 😜
 
Op basis waarvan had je beide profielen met elkaar in verband gebracht als ik vragen mag?
Ik kreeg voor beide (met verschillend gsm nr) dezelfde locatie door na chat… en toen werd mij (eerlijk??) geantwoord dat dit niet ging want dezelfde meid was. Zou dus mijn eerste trio met twee geweest kunnen zijn geworden, maar ik ben toch nog maar niet geweest, dubbel betalen voor de helft, deuheu
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/luxurious-and-discreet-apartment-100.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb een afspraak gemaakt met deze dame en dat is heel vlot verlopen. Ze ontvangt in een zeer mooi appartement. Ze kwam de deur opendoen in een mooi lingerie setje, ze ziet er heel verzorgd en heel mooi uit. Ik bevestig ook dat ze wel degelijk de dame van de foto's is. Ze laat je meteen op je gemak voelen en gaat ook snel over tot actie. Ik had niet het gevoel om gewoon een nummer te zijn, mijn ervaring is zeer positief geweest. Zeker voor herhaling vatbaar.

Voor diegenen die klagen over de prijs, wel dat weet je op voorhand en er zijn geen extra kosten bvb voor PZC, terwijl je misschien bij andere minder betaald maar dan wel extra's moet bijtellen. Dat was bij haar niet het geval, en als het buiten budget valt, dat is dan spijtig, maar zeker niet de fout van de dame zelf.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan