Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

RiK Mayall, iemand ooit gekeken naar The New Statesman waar hij Alan B'stard speelt ?

"B'Stard was a selfish, greedy, dishonest, lecherous, ultra-right-wing Conservative backbencher who occasionally resorted to murder to fulfil his ambitions."

Ik dacht vroeger dat het satire was. Wist ik veel dat het hier over een 'standaard' politicus ging 😱
 
RiK Mayall, iemand ooit gekeken naar The New Statesman waar hij Alan B'stard speelt ?

"B'Stard was a selfish, greedy, dishonest, lecherous, ultra-right-wing Conservative backbencher who occasionally resorted to murder to fulfil his ambitions."

Ik dacht vroeger dat het satire was. Wist ik veel dat het hier over een 'standaard' politicus ging 😱
In bottom en The young ones was ie ook geweldig 😁😁
Helaas veel te vroeg gestorven 🥺
 
RiK Mayall, iemand ooit gekeken naar The New Statesman waar hij Alan B'stard speelt ?

"B'Stard was a selfish, greedy, dishonest, lecherous, ultra-right-wing Conservative backbencher who occasionally resorted to murder to fulfil his ambitions."

Ik dacht vroeger dat het satire was. Wist ik veel dat het hier over een 'standaard' politicus ging 😱
Ik heb ze niet allemaal gezien, maar herinner me een fragment waarbij een ander parlementslid aan hem vraagt op een laatdunkende manier of hij nu echt zo'n gemeen persoon is.
Waarop Alan reageert door hem met een potlood in zijn oog te prikken...
 
Complex, wat ik eerder al eens had gezegd. Dat ik bv Robbie Williams aantrekkelijk vind. Niet door zijn uiterlijk, maar vooral persoonlijkheid die in elkaar geweven is met eerlijkheid, rauwheid, angst, boosheid, van alles door elkaar, een grote troep, maar als je dan alle lagen wegpelt zit daar "dat zuivere lam".

Nou ja misschien is dat het, ik hou ervan om dat zuivere lam, de innerlijke persoon te zien en ervaren.

Zoals gisteren met mijn grande finale repetitie 🥰🤗 dat iemand dan zooo helemaal zichzelf is en zichzelf verliest in hetzelfde moment.
Magisch 🌠
 
Complex, wat ik eerder al eens had gezegd. Dat ik bv Robbie Williams aantrekkelijk vind. Niet door zijn uiterlijk, maar vooral persoonlijkheid die in elkaar geweven is met eerlijkheid, rauwheid, angst, boosheid, van alles door elkaar, een grote troep, maar als je dan alle lagen wegpelt zit daar "dat zuivere lam".

Nou ja misschien is dat het, ik hou ervan om dat zuivere lam, de innerlijke persoon te zien en ervaren.

Zoals gisteren met mijn grande finale repetitie 🥰🤗 dat iemand dan zooo helemaal zichzelf is en zichzelf verliest in hetzelfde moment.
Magisch 🌠
Dat is ook aan jou te danken. De manier hoe je met iemand om gaat doet heel veel. Als je iemand op de goede manier behandeld. Geven ze zich over aan je.

Dan zie je de persoon die in het midden van de storm staat.


Als ik get woord complex hoor denk ik altijd geleerde mensen. 😅
 
Bekijk bijlage 173647Ik ben nog lang geen 50, Chesterfield staat nog bij mn oma en tux hangt in de kast, maar misschien wel complex
😅
Ik ben ook nog lang geen 50. Lang gezocht achter een chesterfield maar geen gevonden die mij aanstond.

Mijn kostum is weg te klein geworden. En pure wisky lust ik niet.

Kort om ik ben niet complex maar gewoon moeilijk 😁😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan