Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weekend plans:

*Hek maken
*Hopelijk mijn eettafel verkopen
Heb een heel leuke nieuwe die nog in de doos staat, die wil ik graag in elkaar gaan zetten 😍
*Zonnebankje
*Paas Brunch
*Tuincentrum bezoeken

Wellicht weer kaartje gaan leggen. Lang niet meer gedaan. @dasdarin jij drummen en ik zingen 😍 zou leuk zijn! Heb een klant die gitaar speelt, mijn broer speelt keyboard Hebben we een band😂😂
 
Weekend plans:

*Hek maken
*Hopelijk mijn eettafel verkopen
Heb een heel leuke nieuwe die nog in de doos staat, die wil ik graag in elkaar gaan zetten 😍
*Zonnebankje
*Paas Brunch
*Tuincentrum bezoeken

Wellicht weer kaartje gaan leggen. Lang niet meer gedaan. @dasdarin jij drummen en ik zingen 😍 zou leuk zijn! Heb een klant die gitaar speelt, mijn broer speelt keyboard Hebben we een band😂😂
*Sleept drumstel naar Holland* Ben er helemaal klaar voor Tiffany! 🥁🥁🥁 🎶
 
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde! 🎉🎶
peter griffin maracas GIF by Fox TV
 
Dus:

Iemand speciale plannen dit Paasweekend?
Ik ga gewoon lui wezen en wat gamen / anime kijken.
En heel misschien een toer fietsen al het weer het toelaat.
Zondag paasbrunch met de familie en maandag lekker bankhangen 😁😁
Vandaag gebruiken voor de klusjes die ik normaal zondag doe.
Dus zo eens de was aanzetten en straks even boodschappen doen en tanken 😁
 
Ishtar, Easter, paaseieren, overeenkomst denk ik?
Ishtar, Venus, Aphodite. Allemaal hetzelfde.
Pasen is eigenlijk het lentefeest van het noordelijk halfrond. Het moment dat de aanhoudende winter geweken is en de bomen en planten weer groen uitlopen.
Een oeroude viering van vernieuwing en vruchtbaarheid en een niet te ontkennen jaarlijks terugkerend moment. Iedere beetje georganiseerde religie heeft hieraan dan ook zijn/haar eigen verhaal gehangen.
 
Die zit ook in de serie die ik eerder aanhaalde 🐰🥚🐣 Aanrader
Echt een toffe serie inderdaad. Heb Neil Gaiman's boek ook nog liggen, maar dat is er eentje van de grote stapel waar ik nog aan wil beginnen. 😅

Had ik op deze miezerdag kunnen doen, maar vond het leuker om mijn Lego King Fisher verder in elkaar te knutselen. Yep, ik ben er zo eentje! 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan