Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
"Wanna play?"

Wanneer je vraagt: Mag mijn vriend ook meedoen?" En ik mijn ogen direct focus naar je kruis, waarop je lachend nee schudt..
Die lach, die ondeugende ogen en dat kuiltje in je wang...ik kan alleen maar denken: "Dit is te mooi om waar te zijn.."
Schoorvoetend komt je vriend de trap op. Ietswat verlegen maakt hij oogcontact.
Je maakt een handgebaar naar rechts en zegt met een brede lach:
"Deze vriend bedoel ik!"

"Ah joh dat wist ik wel." Ik geef de jongen op de trap een knipoog, bekijk hem van top tot teen en bedenk dat ik de teugels in handen zal moeten houden met deze twee knappe kerels.
"Jullie dachten vast Tiff is net hersteld van haar operatie, eens kijken wat ze aankan?" Ik haal eens diep adem en barst in lachen uit. Die is zo aanstekelijk, dat beide heren ook in de lach schieten.

"Kom maar door boefjes."
Dan open ik de deur van de kamer en laat julli beide binnen.
Er ontstaat een thee kransje waarbij jullie vertellen dat jullie elkaar al jaren kennen. Feyenoord heeft gewonnen en wat is lekkerder feest vieren dan een trio doen op de zondag avond?

Nou, antwoord ik, laat dan jullie kleine vriend even zien, want vooralsnog ben ik de enige die al naakt is..
De sfeer is ontspannen, de toon van humor en geilheid is gezet, onderling plagend en vergelijkend wie er beter in bed is, anekdotes over jullie jarenlange vriendschap.

Ik voel me een geluksvogel, die zonder redbull kan vliegen en door mijn hoofd schiet "hoe lekker zou het zijn om 2 mannen te hebben in mijn leven.."
Met die gedachte kom ik heftig klaar, terwijl ik in missio wordt bereden door de heer met het kuiltje in zijn wang en de allang niet meer verlegen vriend, diep in mijn keeltje stoot.
Nou ja stoot..ik eet hem bijna letterlijk op.

'Kuiltje in zijn wang' voelt mij aanspannen en trekt rustig terug terwijl hij mij kust.
'Allang niet meer verlegen' daalt af naar beneden voor het, voor jullie bekende fucking magische moment tussen mijn benen..

Als ik voor de tweede keer in de hemel beland en mijn ogen wegdraaien, voel ik vier handen mijn lichaam een massage geven totdat ik kronkel over het bed.
Met een handgebaar nodig ik jullie uit om aan weerszijden van mij te komen zitten op de knieën.
Om en om oraal en met de hand bevredig ik jullie, todat er over mijn lijfje wordt gespoten..

"Wat ben je fucking mooi en lekker Tiff." En daar is geen woord van gelogen..

Meet me between the sheets voor jouw persoonlijke 60 min in de hemel Op zo/di/do
Bella Donna Rotterdam
Ik ben zeker dat de match met jou hun veel langer zal bij blijven. Dan die van fynoord.
 
Oud nieuws en niet echt waar. Wel had je 20 jaar geleden weinig variatie in Nederland en was bijna alles pils (La Trappe een positieve uitzondering). Maar Nederland had dan ook wel prima kwaliteit pilseners. In België was veel meer keuze en relatief weinig pils.
Maar zeker de laatste 10-15 jaar is er daar heel veel in veranderd. Nederland heeft nu echt prima bieren en veel soorten ook. Alleen zijn er natuurlijk weinig grote (oude) namen.
Paradoxaal genoeg heb ik tijdens mijn bezoeken aan het België van jaren terug juist de herinnering dat bij veel uitspanningen een reclamebord van Jupiler zichtbaar was, in een tijd dat dat merk in Nederland nog niet gekend was.
 
Ik was zelf niet meer online hahaha. Kwam iets belangrijks tussen wat mijn aandacht nodig had.
Heren mogen altijd doorpraten met elkaar hoor🤗
We zijn er voor en met elkaar hier. Dat maakt ze memorable ❤️😘

Zo te lezen kwamen er twee belangrijke dingen tussen :ROFLMAO:

Je zou het bijna denken. Inhaalslag aan het maken (nog steeds) Pagina 146 van 153 en dat is nog van vrijdag.

Tijd om terug een versnelling hoger te schakelen
 
Verdikken, ben ik hier in slaap aan het vallen om 8 uur. Het thuis komen om 4 uur en om 10 uur wakker worden is toch niet meer optimaal op mijn 33ste, hoe graag ik zit ook zou willen 😂. Denk wel dat ik nog 23 ben, but alas.
Zaterdagnacht om 5 uur thuis, 3 uur geslapen en om 10 de deur uit, weer thuis iets na middernacht, eigenlijk dan al zondag. 3 uur 's nacht gaan slapen, wekker op 6:45 en toch maar F1 gaan kijken in plaats van vrijwilligerswerk (i.v.m. ietwat gehavende vinger)
Daarna toch maar even het bed opgezocht om verder op te laden.
Weten jullie meteen de reden van de achterstand in het lezen...
 
Airco stuk dan op kantoor?


Misschien rare vraag , maar ik snap dat van die korte broek dus ff niet .......
Vanaf april draag ik altijd een korte broek, in zo een weer is dat veel leuker rond lopen / werken. Voel me veel vrijer.

Vorig jaar van de oude team coach commentaar gekregen dat het niet professioneel zou zijn, terwijl ik al 3 maanden zo rond liep. Mocht ik in 38 graden nog dunne lange broeken gaan kopen...

Dit jaar nieuwe coach, en van die mag het wel.
 
Vanaf april draag ik altijd een korte broek, in zo een weer is dat veel leuker rond lopen / werken. Voel me veel vrijer.

Vorig jaar van de oude team coach commentaar gekregen dat het niet professioneel zou zijn, terwijl ik al 3 maanden zo rond liep. Mocht ik in 38 graden nog dunne lange broeken gaan kopen...

Dit jaar nieuwe coach, en van die mag het wel.

Ik hou ervan! Jezelf zijn is goud waard 🥰🥰

@Sanji mijn gevoel van vrijheid is vanaf april zo veel mogelijk op blote voeten lopen. Ik bedoel buiten. Geeft ook zo een goed gevoel 🥰🥰
 
Terug
Bovenaan Onderaan