Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een stille hint heren.
stille hints zijn alleen niet zo duidelijk, zou ik om wat duidelijkheid mogen vragen?

Ik dacht dat ik verder hier wel welkom was maar ik betwijfel dat nu ten zeerste.
Het raakte me gewoon wat er gezegd werd vandaar dat ik zo open was, maar daar heb ik nu een beetje spijt van eerlijk gezegd. Ik durf eigenlijk niks meer te typen behalve dit.
 
Openheid is een mooie eigenschap. Alleen op een open forum is dat net weer niet alles.
Als je in de kroeg komt en ze zeggen , hey jij bent . . . . . van Girlsreview dan weet je even niet wat te antwoorden.
Wat betreft de dames. In principe vinden ze alle mannen die betalen voor een date een beetje stom. Alleen sommigen die vallen wel mee in de omgang verder.
Dit slaat niet persoonlijk op Tiffany hoor , vermoedelijk zowat de enige die anders is hier in.
 
stille hints zijn alleen niet zo duidelijk, zou ik om wat duidelijkheid mogen vragen?

Ik dacht dat ik verder hier wel welkom was maar ik betwijfel dat nu ten zeerste.
Het raakte me gewoon wat er gezegd werd vandaar dat ik zo open was, maar daar heb ik nu een beetje spijt van eerlijk gezegd. Ik durf eigenlijk niks meer te typen behalve dit.
Nee joh mop gaat over een katachtige heer 😉 niet over jou.

Kattig is ook meer voor vrouwen 🙃🙃🙃
 
Openheid is een mooie eigenschap. Alleen op een open forum is dat net weer niet alles.
Als je in de kroeg komt en ze zeggen , hey jij bent . . . . . van Girlsreview dan weet je even niet wat te antwoorden.
Wat betreft de dames. In principe vinden ze alle mannen die betalen voor een date een beetje stom. Alleen sommigen die vallen wel mee in de omgang verder.
Dit slaat niet persoonlijk op Tiffany hoor , vermoedelijk zowat de enige die anders is hier in.

Klopt helemaal open kan voor de dvps niet echt zonder dat het hele forum over je heen valt. Heeft ook iets te maken met de verdeling man/vrouw hier.
En mannen die voor dames opkomen worden dan ook aangevallen, dus dat maakt de sfeer niet opperbest 😅

Ik probeer het allemaal een beetje netjes in te pakken en hoop dat degene die elkaar irriteren dan gewoon uiteen gaan ipv elkaar op blijven zoeken.

Verder kijk ik zeker niet neer op mijn klanten. Samen een feestje van maken is gewoon veel leuker en lekkerder 😄
 
betwijfel dat nu ten zeerste.
Het raakte me gewoon wat er gezegd werd vandaar dat ik zo open was, maar daar heb ik nu een beetje spijt van eerlijk gezegd. Ik durf eigenlijk niks meer te typen behalve dit.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar je het over hebt. De startster van dit draadje heeft het over 1 iemand gehad waar ze liever geen berichten meer van ontvangt, voor zover ik weet zijn er geen namen genoemd.
Dus als jij het ook niet weet, dan stel ik voor dat je even informeert.
——
Ah, tis al opgehelderd zie ik. Welcome back 😄
Wat betreft de dames. In principe vinden ze alle mannen die betalen voor een date een beetje stom. Alleen sommigen die vallen wel mee in de omgang verder
Dit is toch een rare opmerking? Vind de bakker al zijn klanten stom? En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Het is gewoon een vak waarvoor betaalt wordt. Met goede en slechte bakkers, leuke klanten en K klanten. Je doet heel veel vrouwen te kort.

En mannen die voor dames opkomen worden dan ook aangevallen, dus dat maakt de sfeer niet opperbest 😅
Gaat om respect naar en voor elkaar.

Er zijn nogal wat mannen die op DVP's neerkijken. Als je er niets mee te maken hebt en ze niet bezoekt, blijf dan lekker weg op dit forum en "Get a life" . Als je ze wel bezoekt en er toch op neerkijkt. Kijk dan vooral eens in de spiegel. Onderzoek of dat je bevalt
 
Laatst bewerkt:
Een ander eng gegeven: als je wakker wordt met het gevoel alsof je net in je bed gevallen bent.
ik heb op momenten van hoge stress vaak hypnagoge hallucinaties. Zijn in principe dromen die 'op het verkeerde moment' gebeuren, namelijk net op de grens tussen wakker zijn en in slaap vallen. Hierdoor wordt het droombeeld 'geprojecteerd' op de ruimte waar je in slaap valt.

Meestal droom ik dan dat er bijvoorbeeld reusachtige insecten over mijn bed kruipen, of er komt een trein op mij af door de muur, er gaat een boom op mij vallen... en dat lijkt altijd extreem realistisch omdat het ook echt mijn slaapkamer visualiseert zoals ik hem laatstst zag voordat mijn ogen dicht gingen. Als ik bijvoorbeeld ergens anders zou slapen, zou ik perfect die omgeving 'zien', maar dan met dus iets doodeng of levensbedreigend eraan toegevoegd. Mijn reactie is dan ook om in paniek uit mijn bed te springen, weg van het 'gevaar' en dan duurt het meestal enkele tellen om te beseffen dat het dus weer zo'n hallucinatie was.

Veel stress is een trigger, te weinig slaap voor langere periodes ook.
 
@Ztony
Hopelijk heeft het bericht van Tiff je al gerust gesteld, maar vanuit mij wil ik er graag aan toevoegen dat ik je bijdragen erg waardevol en mooi vind. Ik hoop van harte dat je openheid, hoe broos wellicht ook, nog steeds aanwezig is. Wees welkom.

@Shaggy
Dank je voor je uitgebreide antwoord op mijn vragen over je ervaringen met slaapverlamming. Heel fijn om hierover uit eerste hand bij te leren.

@dasdarin
Ik leer vandaag veel bij over slapen, waken en alles wat er tussen zit. Deze aandoening kende ik ook nog niet. Ik heb nog nooit gehallucineerd, in welke vorm dan ook, dus ik weet niet hoe dat voelt, maar het klinkt als een nachtmerrie terwijl je wakker denkt te zijn. Oef, sterkte daarmee kerel. Heftig.
 
Laatst bewerkt:
Nou vooruit, we doen nog een rondje, groen licht gekregen immers 😂.

Ik betwijfel of de wetenschap in staat is de waarheid ooit
te vinden. Of het de juiste methode is naar waarheid. Het realistische/materialistische uitgangspunt van de moderne wetenschap heb ik al jaren geleden los gelaten. Materie is niet de oorsprong van bewustzijn. Het is precies andersom.

Hiermee wil ik overigens niets negatiefs gezegd hebben over de praktische resultaten van de wetenschap, tis een prima instrument , alleen niet om aan waarheidsvinding te doen.
Geloof je dat materie voort komt uit bewustzijn? Ik geloof het echt andersom, ons bewustzijn is gewoon een heel complexe keten reagerende materie.

Hoe dan ook, ik geloof wel dat we met z'n allen steeds meer te weten komen over de daadwerkelijke werking van de wereld. In grote lijnen, met hier en daar een zijpaadje of dwaalspoor. Ik noem dat wetenschap, maar for the sake of argument wil ik die wetenschap er best tussenuit laten, maar dan nog geloof ik wel dat de mensheid steeds meer leert. Als je die aanname doet en dat doortrekt, zou je kunnen zeggen dat we steeds dichter komen bij "alles" weten.

Of we ook echt ooit daadwerkelijk alles kunnen weten is de vraag. Ik geloof dat er vragen zijn waar gewoon geen antwoord op is, maar daar zijn de meningen over verdeeld.
 
Dromen, zijn bij mij altijd zeer realistisch. Gaan meestal over ruzie en angst. Wij hebben ieder jaar een beoordelingsgesprek. Ik heb hier een pokke hekel aan. En mijn chef is niet altijd even makkelijk. Ik droom dan over het gesprek, met meestal een discussie. Ik probeer dan tijdens het gesprek dit anders aan te vliegen om de discussie te vermijden.

Een gesprek zonder discussie??

Dat is pas verloren tijd en energie toch ?
Nee joh mop gaat over een katachtige heer 😉 niet over jou.

Kattig is ook meer voor vrouwen 🙃🙃🙃

Volgens mij is er maar 1 iemand op haar Staart getrapt .......


En dat ben jij zelf .


🐾🐾🐾🐾
 
Geloof je dat materie voort komt uit bewustzijn? Ik geloof het echt andersom, ons bewustzijn is gewoon een heel complexe keten reagerende materie
Ja ik dacht al dat jou vertrekpunt anders is dan de mijne, daarom schreef ik het ook, is dat maar duidelijk. We "spreken 2 talen", goed dat we dat van elkaar weten.
maar dan nog geloof ik wel dat de mensheid steeds meer leert. Als je die aanname doet en dat doortrekt, zou je kunnen zeggen dat we steeds dichter komen bij "alles" weten

Helemaal mee eens.
Of we ook echt ooit daadwerkelijk alles kunnen weten is de vraag. Ik geloof dat er vragen zijn waar gewoon geen antwoord op is, maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Als ik vanuit jouw vertrekpunt redeneer dan denk ik dat onze hersenpan niet goed genoeg ontwikkeld is om het te kunnen doorgronden. Ik zie ook geen enkele logica waarom we dat zouden kunnen snappen. Als ik het goed heb rekent de snaartheorie inmiddels met 10 dimensies, de realistische weg leidt tot nog dwazere aannames en resultaten dan de mijne, die materie als basis ontkent.

Vanuit mijn perspectief, heeft het weinig met hersenpannen te maken, maar het kunnen doorgronden gaat ook niet lukken😂😂

Laten we maar hopen dat @Miss Tiffany weer een leuk en interessant verhaal neer pent dan gaat het weer ergens over
 
Nee joh mop gaat over een katachtige heer 😉 niet over jou.

Kattig is ook meer voor vrouwen 🙃🙃🙃
Gelukkig, bedankt voor de opheldering 😘

Ik dacht eerder dat een poes meer iets voor vrouwen was maar ik leer weer wat bij.

Ok doe maar of ik niks getypt heb. Dus ik had laatst gedroomd en toen werd ik wakker.

Ik voel me ook meer een Leeuw, never stop fighting for the things you love.

Zal ik eens wat grappigs vertellen, ik heb maandag een sollicitatie voor de functie van tromgeroffel, badmeester!
 
Hey Kater jij heb toch echt een kattenbak voor je kop ook hé!
Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt, maar zowel Lily als Tiffany zijn je spuugzat. Zelf vind ik het opzich nog wel meevallen. Oké je bent erg aanwezig, beetje kinderachtig met die kattenplaatje en pootjes steeds. Maar er is iets aan je wat die meiden flink irriteert. Probeer er eens aan te werken man.
 
Hey Kater jij heb toch echt een kattenbak voor je kop ook hé!
Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt, maar zowel Lily als Tiffany zijn je spuugzat. Zelf vind ik het opzich nog wel meevallen. Oké je bent erg aanwezig, beetje kinderachtig met die kattenplaatje en pootjes steeds. Maar er is iets aan je wat die meiden flink irriteert. Probeer er eens aan te werken man.

Jij laat je wat bij de neus nemen kerel ......
 
Goed van je dat je het advies meteen oppakt!

Nee ff zonder dollen in 2 verschillende topics, met 2 totaal verschillende meiden roep je irritatie bij ze op en je blijf gewoon lekker doorgaan tot ze weer een ban voor je aanvragen. Je kan ook ff een stapje terug doen en sorry ik liet me een beetje gaan/meeslepen. Klein beetje respect man.
Bedankt man, ja ik zing al 3 dagen baywatch themesong :ROFLMAO:

Some people stand in the darkness, afraid to step intooo the liight.

Nou maar hopen dat Pam Anderson er ook werkt 🙏
Succes man en hou ons op de hoogte uiteraard. Denk trouwens dat Tiff dat wel ziet zitten een badmeester.😉
 
ik heb op momenten van hoge stress vaak hypnagoge hallucinaties. Zijn in principe dromen die 'op het verkeerde moment' gebeuren, namelijk net op de grens tussen wakker zijn en in slaap vallen. Hierdoor wordt het droombeeld 'geprojecteerd' op de ruimte waar je in slaap valt.

Meestal droom ik dan dat er bijvoorbeeld reusachtige insecten over mijn bed kruipen, of er komt een trein op mij af door de muur, er gaat een boom op mij vallen... en dat lijkt altijd extreem realistisch omdat het ook echt mijn slaapkamer visualiseert zoals ik hem laatstst zag voordat mijn ogen dicht gingen. Als ik bijvoorbeeld ergens anders zou slapen, zou ik perfect die omgeving 'zien', maar dan met dus iets doodeng of levensbedreigend eraan toegevoegd. Mijn reactie is dan ook om in paniek uit mijn bed te springen, weg van het 'gevaar' en dan duurt het meestal enkele tellen om te beseffen dat het dus weer zo'n hallucinatie was.

Veel stress is een trigger, te weinig slaap voor langere periodes ook.
Dat heb ik ook soms. Ik kan mezelf gelukkig vrij direct kalmeren en verder normaal slapen.
Denk trouwens dat Tiff dat wel ziet zitten een badmeester.
Uhm, zwemmen klinkt meer iets dat jij leuk vind om te doen met je favo dvp 😅😂
Mij niet gezien hahaha
 
Het was een grapje, ik vind trouwens rollercoasters wel leuk. Ben een keer met een vriend daar geweest, wil die nergens in. echt een partypooper.
Beter dat, dan dat ie wel mee in de rollercoaster met je gaat en een pantspooper wordt. 😉

Maar dat zeg ik alleen maar omdat ikzelf zelfs de kleine kinderen achtbaan Max & Moritz al te eng vind. 😅
 
Single rij bij de Efteling? Pff, ik word echt oud. En wat ben ik daar gelukkig mee.
Dan heb je wel geen keuze wat betreft je plek en ben je afhankelijk van vrije plaatsen die families en groepen in de andere rij open laten. Gaat dan nog meestal wel snel, maar het is niet hetzelfde als de reguliere rij.

 
Wachten hoort bij pretparken
Wachten en pret, gaat dat samen?
Ben al zeker 15 jaar niet in pretparken geweest.(m'n clownsact werd niet meer leuk gevonden🤣).
Heb niets met mensen massa's, fastfood en stank van patat en andere zooi, die zoete luchten, wachten, rijen mensen enz.
Als je in de Efteling iemand tegen komt met een sacherijnige kop, that's me 🥲🥲
 
Terug
Bovenaan Onderaan