Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie wel eens in het tv programma Binnenstebuiten. Lijkt mij als alleenstaande echt leuk. Je hebt je de eigen plek en toch kunnen je ook dingen samen ondernemen. Een tuin met groente en zo. Gezamenlijk bbq of met je buren uit eten.

Ja vind ik ook mooi!

Ik heb mijn hart verpand aan deze boerderij,

Daar kan ik helemaal inkomen. Hopelijk blijft het nog decennia in de familie ook. Van harte gegund 🤗❤️

is al wat decennia in de familie. Anders had ik graag in een soort communne willen wonen

Ik ken mensen die beide doen. Houden het eigen huis aan en wonen ook daar.
Dat is in elk geval ook mijn plan.
Mijn woning kan ik altijd nog verhuren gezien de woningmarkt.
 
Ik kreeg toen van mijn toenmalige werkgever een flesje corona (het bier) en dan afbeelding van covid erop en de tekst: je bent positief getest op corona 🤣

Naar het schijnt was de verkoop van corona dan ook ineengestort. Vooral in de Verenigde Staten want daar dachten ze blijkbaar echt dat je er corona van kon krijgen.

Voor zover ik weet heb ik trouwens nooit corona gehad. Wel een aantal keer getest geweest, ook in het buitenland.
 
Voor zover ik weet heb ik trouwens nooit corona gehad. Wel een aantal keer getest geweest, ook in het buitenland.
Helaas ik wel. Was bij een verjaardag. Op de fiets naar huis. Alles ging normaal, had nog geen symtomen. Ga op de bank zitten, begin het koud te krijgen, hoofdpijn, moe. Had nergens zin in. Na 3 dagen bed, met min of meer griepverschijnselen (maar dan iets slimmer) was ik na een week weer gezond. Gelukkig heb ik er geen naweeën van ondervonden.
Daar kan ik helemaal inkomen. Hopelijk blijft het nog decennia in de familie ook. Van harte gegund 🤗❤️
Op dit moment ben ik alleen, wil wel een vriendin en zien dan wel of ze kinderen heeft. Ben nu 3 jaar alleen en het wordt tijd om weer eens verliefd te worden.
 
Helaas ik wel. Was bij een verjaardag. Op de fiets naar huis. Alles ging normaal, had nog geen symtomen. Ga op de bank zitten, begin het koud te krijgen, hoofdpijn, moe. Had nergens zin in. Na 3 dagen bed, met min of meer griepverschijnselen (maar dan iets slimmer) was ik na een week weer gezond. Gelukkig heb ik er geen naweeën van ondervonden.
De naweeën zijn inderdaad nog het meest eng. Ken mensen die verschillende maanden geur en/of smaakverlies hadden. En de mogelijke effecten op het brein zijn nog altijd niet volledig duidelijk 😬
 
Inclusief de jonge dame in het appartement aan de overkant ? 😜
Waarom de ovekant? 😜
De man van het jaar van 2024 is bekend :)

Number One Winner GIF
Ik zal een add op market place zetten. Man 28 jaar gratis mee te nemen weinig gebruikt.

Doet alles kook,kuist en het andere huis houden. Hij is lief vriendelijk en soms grappig kort om veel voudig inzetbaar. Hij kan overal naartoe mee ook je slaapkamer. Zelfs je ouders zullen tevreden zijn . Je krijgt er ook nog een hoop voordelen bij.

Draait op eten en liefde.

Bellen kan op het nummer +32.....
* wij nemen uw vorige man niet over.
Laat ons eerst beginnen met een bbq :unsure:
Goed plan.🫡
 
Laatst bewerkt:
Ik zal een add op market place zetten. Man 28 jaar gratis mee te nemen weinig gebruikt.

Doet alles kook,kuist en het andere huis houden. Hij is lief vriendelijk en soms grappig kort om veel voudig inzetbaar. Hij kan overal naartoe mee ook je slaapkamer. Zelfs je ouders zullen tevreden zijn . Je krijgt er ook nog een hoop voordelen bij.

Draait op eten en liefde.

Gratis, koken en kuisen ? Ik krijg bijna zin om je zelf te komen halen :ROFLMAO: Ik ga je wel in je eigen slaapkamer moeten steken want zover gaan we het niet drijven.
De naweeën zijn inderdaad nog het meest eng. Ken mensen die verschillende maanden geur en/of smaakverlies hadden. En de mogelijke effecten op het brein zijn nog altijd niet volledig duidelijk 😬

Niet enkel geur en smaakverlies. Ook bewegingsintolerantie en een hele resem aan neurologische problemen.
 
Dat is wel zo als je niet op de traditionele manier leeft. En de regeltjes hoe je zou moeten leven volgens anderen volgt ben je een rebel.

mensen gaan je vertellen dat je verkeer bent en je proberen "redden" zo gezegt voor je eigen goed. maar in werkelijkheid is het omdat zij er niet mee overweg kunnen dat ij de traditionele regels niet volgt.
Nog beter, ik zal het pak pampers al klaarleggen. Telkens ze 's nachts wakker wordt, gewoon een half uurtje met haar ijsberen in stilte tot ze terug in slaap valt 😜
Misson failed beter luck next time. 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan