Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vraag mij dus steeds af zijn dit mensen of huisdieren 🥰😊

Er echt doorheen zitten is zwaar. Tegelijkertijd denk ik nu dus aan Forumlurker. Heb hem nu wel heel lang niet gehoord 🙏🏽🙏🏽 en maak mij inmiddels (hopelijk onterecht) zorgen.

Iemand iets van hem gehoord, gelezen?
@Miss Tiffany
Ik moest toevallig vandaag en ook eerder in de week ook denken aan @ForumLurker
Heb al gechecked of zn account nog bestaat en dat is zo.

En om je vraag over mijn huisgenoten te beantwoorden:
Het zijn huisdieren. Oud collega zei ooit eens waarom noem je ze huisgenoten en niet huisdieren want dat zijn ze.
Toen heb ik m gezegd: ook al zijn het dieren ze wonen toch bij mij in huis ook al betalen ze geen huur etc.

Voor mij zijn ze misschien een hoofdstuk maar voor hen ben ik het hele boek😍
Vertel wel meer tijdens onze aankomende date 😎😁

Laten we ondertussen hopen dat alles goed is met ForumLurker 😟
 
Laatst bewerkt:
Slaap lekker allemaal.

Slaapwel. Vergeet je teddy niet 😜

Sleepy Teddy Bear GIF by Rockabye Baby!


Tegelijkertijd denk ik nu dus aan Forumlurker. Heb hem nu wel heel lang niet gehoord 🙏🏽🙏🏽 en maak mij inmiddels (hopelijk onterecht) zorgen.

Misschien heeft hij iemand gevonden waardoor hij geen tijd meer heeft voor ons (y) Hoeft niet altijd negatief te zijn.
 
Slaapwel. Vergeet je teddy niet 😜

Sleepy Teddy Bear GIF by Rockabye Baby!




Misschien heeft hij iemand gevonden waardoor hij geen tijd meer heeft voor ons (y) Hoeft niet altijd negatief te zijn.
Ben ik met je eens wat ForumLurker betreft.
En idd welterusten Miss T 😘

Alleen had ik ergens wel verwacht gezien zijn verleden met Miss T dat ie in zo'n geval op zijn minst haar wel iets had laten weten 😢

Genoeg forum voor vandaag. Toffee kijkt zijn aflevering af en gaat dan lekker slapen
 
Meestal is de grootste gek de baas. De mens is een kuddedier en dat zal niet veranderen. Iedereen wil erbij horen en het is moeilijk tegen de stroom in te gaan. Zeker als je al afgesloten zit zoals bij een sekte.
Doet me denken aan een stuk van een film die ik gezien heb. Op een moment zat de man gevangen met een andere mensen die altijd mooi rondjes liepen en zo een groot mechanisme in gang hielden. Een paar jaar liep hij mooi mee zonder vragen te stellen. Maar na een paar jaar begon hij zich vragen te stellen. En vraagt hij aan de oude man naast hem. Waarom lopen wij in die richting en niet anders om?

Omdat het zo hoort zei de man. Maar wat zal er gebeuren als we nu eens in de andere richting lopen? Dan komen de gevolgen zei de man. En wat zijn de gevolgen? De gevolgen zei de man loop gewoon door dat is het beste.

De man loop kort door maar beslist toch om eens tegen de richting in te lopen. Het mechanisme blijft gewoon verder werken. Iedereen die de man tegen komt probeert hem terug in de juiste richting te doen lopen.

maar hij bleef door lopen. Hij komt terug de oude man tegen die tegen hem zegt mijn zoon als je in deze richting blijft lopen ben je verloren. de man negeert hem en loopt nog even verder. Op een moment ziet hij een deur. Die hij in die 4 jaar nog nooit gezien heeft toen hij met de stroom mee ging. Hij besluit door de deur te gaan een blijkt vrij te zijn.
Als je stil genietertje kiest als naam: Ssst 🤭😂

Ja sorry door een kleine overstroming, blinde darm operatie, overleden geliefden en fantieke familieleden heb ik meer met mijn memorable clients gespard in mijn topic over van alles en nog wat.

Is ons topic geworden he Boys 🥳🥳🥳
Gaat elke dag over jullie, alleen niet elke dag over seks 😂😂🫶🏼😘
Slaapwel 😘
 
maar hij bleef door lopen. Hij komt terug de oude man tegen die tegen hem zegt mijn zoon als je in deze richting blijft lopen ben je verloren. de man negeert hem en loopt nog even verder. Op een moment ziet hij een deur. Die hij in die 4 jaar nog nooit gezien heeft toen hij met de stroom mee ging. Hij besluit door de deur te gaan een blijkt vrij te zijn.
Precies dit 👏🏽👏🏽👏🏽

Goed om.je heen kijken en beseffen dat we vrij zijn.

Ik heb het gevoel dat dit betekend: Gemaakt naar God's beeld.

Veel mensen vergeten dat al die regeltjes pas kwamen bij Mozes.
Maar toen kwamen ze uit slavernij en waren feitelijk de draad kwijt geraakt over hoe te leven.

Als je zelf uit gevangenschap komt moet je ook rehabiliteren.
Maar over het algemeen, zijn liefde en vrijheid het grootste goed, wat ons een reflectie van goddelijkheid maakt.

Ok nu ga ik echt slapen xx
 
Slet

Ik zie hoe gifgroen jaloers je bent als je hoort hoe mijn benen worden gespreid, liefdevol en zacht. Hoe ik oogcontact maak met, elke heer en hoe, heeeerlijk het is om zijn tong en lippen te voelen.
Aan de binnenkant van mijn dijen...mijn liezen...zuigend aan mijn buitenste lippen en heftig zoenend tegen mijn clit.
Hoe hij de tijd neemt om mij klaar te maken voor zijn hard kloppend lid, die ik eerst gulzig naar binnen werk, omdat ik het voorvocht wil proeven tegen mijn tong...

Je adem stokt wanneer ik je vertel dat 8 op de 10 van mijn heren, vrijgezel is. Waarbij ik jouw vooroordeel over mij op lossere schroeven zet.
Want maar 1 op de 3 van jouw Tinderdates is vrijgezel, terwijl 2 op de drie in het geheim met je afspreken terwijl je heimelijk verlangt dat hij voor jou kiest..

Ain't gonna happen...

Je verwijt mij dat ik huwelijken en relaties op het spel zet met mijn "werk".

Relaties die spanning missen, waar de 1 zichzelf niet kan zijn, waar verlangens langzaam uitdoven omdat er geen ruimte meer is door drukke banen, ouderschap, ziekte en een hele hoop andere ongedefinieerde zaken waarover ik geen oordeel vel, maar met teder begrip mijn armen en schoot open om de ander te ontmoeten.
Ontlasten, betasten en bevestig dat hij nog steeds super sexy is als hij zich helemaal overgeeft aan het genot tussen ons op het moment dat we samen zijn.
Geen geruzie, geklaag of zorgen, enkel genieten, voelen, strelen, stoten, zoenen en tot een climax overgaan van lust.

Het groene monster in jou explodeert en je noemt mij een slet. Uit boosheid en onmacht barst je in tranen uit en verbreek je de vriendschap.

Niet omdat ik een slet ben, maar omdat mijn seksuele vrijheid en genot een confrontatie in je opwekt met je eigen vooroordeel van de definitie van slet...

Maar lieverd, laat dat los, maak jezelf vrij en geniet van alles dat jou gelukkiger maakt.
Niet wachtend op je prins maar het heft in eigen handen nemend.
 
Laatst bewerkt:
Slet

Ik zie hoe gifgroen jaloers je bent als je hoort hoe mijn benen worden gespreid, liefdevol en zacht. Hoe ik oogcontact maak met, elke heer en hoe, heeeerlijk het is om zijn tong en lippen te voelen.
Aan de binnenkant van mijn dijen...mijn liezen...zuigend aan mijn buitenste lippen en heftig zoenend tegen mijn clit.
Hoe hij de tijd neemt om mij klaar te maken voor zijn hard kloppend lid, die ik eerst gulzig naar binnen werk, omdat ik het voorvocht wil proeven tegen mijn tong...

Je adem stokt wanneer ik je vertel dat 8 op de 10 van mijn heren, vrijgezel is. Waarbij ik jouw vooroordeel over mij op lossere schroeven zet.
Want maar 1 op de 3 van jouw Tinderdates is vrijgezel, terwijl 2 op de drie in het geheim met je afspreken terwijl je heimelijk verlangt dat hij voor jou kiest..

Ain't gonna happen...

Je verwijt mij dat ik huwelijken en relaties op het spel zet met mijn "werk".

Relaties die spanning missen, waar de 1 zichzelf niet kan zijn, waar verlangens langzaam uitdoven omdat er geen ruimte meer is door drukke banen, ouderschap, ziekte en een hele hoop andere ongedefinieerde zaken waarover ik geen oordeel vel, maar met teder begrip mijn armen en schoot open om de ander te ontmoeten.
Ontlasten, betasten en bevestig dat hij nog steeds super sexy is als hij zich helemaal overgeeft aan het genot tussen ons op het moment dat we samen zijn.
Geen geruzie, geklaag of zorgen, enkel genieten, voelen, strelen, stoten, zoenen en tot een climax overgaan van lust.

Het groene monster in jou explodeert en je noemt mij een slet. Uit boosheid en onmacht barst je in tranen uit en verbreek je de vriendschap.

Niet omdat ik een slet ben, maar omdat je mijn seksuele vrijheid en genot een confrontatie in je opwekt met je eigen vooroordeel van de definitie van slet...

Maar lieverd, laat dat los, maak jezelf vrij en geniet van alles dat jou gelukkiger maakt.
Niet wachtend op je prins maar het heft in eigen handen nemend.

En hiermee zijn we weer helemaal wakker voor vandaag :)

Rocking Back And Forth Family Guy GIF
 
Slet

Ik zie hoe gifgroen jaloers je bent als je hoort hoe mijn benen worden gespreid, liefdevol en zacht. Hoe ik oogcontact maak met, elke heer en hoe, heeeerlijk het is om zijn tong en lippen te voelen.
Aan de binnenkant van mijn dijen...mijn liezen...zuigend aan mijn buitenste lippen en heftig zoenend tegen mijn clit.
Hoe hij de tijd neemt om mij klaar te maken voor zijn hard kloppend lid, die ik eerst gulzig naar binnen werk, omdat ik het voorvocht wil proeven tegen mijn tong...

Je adem stokt wanneer ik je vertel dat 8 op de 10 van mijn heren, vrijgezel is. Waarbij ik jouw vooroordeel over mij op lossere schroeven zet.
Want maar 1 op de 3 van jouw Tinderdates is vrijgezel, terwijl 2 op de drie in het geheim met je afspreken terwijl je heimelijk verlangt dat hij voor jou kiest..

Ain't gonna happen...

Je verwijt mij dat ik huwelijken en relaties op het spel zet met mijn "werk".

Relaties die spanning missen, waar de 1 zichzelf niet kan zijn, waar verlangens langzaam uitdoven omdat er geen ruimte meer is door drukke banen, ouderschap, ziekte en een hele hoop andere ongedefinieerde zaken waarover ik geen oordeel vel, maar met teder begrip mijn armen en schoot open om de ander te ontmoeten.
Ontlasten, betasten en bevestig dat hij nog steeds super sexy is als hij zich helemaal overgeeft aan het genot tussen ons op het moment dat we samen zijn.
Geen geruzie, geklaag of zorgen, enkel genieten, voelen, strelen, stoten, zoenen en tot een climax overgaan van lust.

Het groene monster in jou explodeert en je noemt mij een slet. Uit boosheid en onmacht barst je in tranen uit en verbreek je de vriendschap.

Niet omdat ik een slet ben, maar omdat je mijn seksuele vrijheid en genot een confrontatie in je opwekt met je eigen vooroordeel van de definitie van slet...

Maar lieverd, laat dat los, maak jezelf vrij en geniet van alles dat jou gelukkiger maakt.
Niet wachtend op je prins maar het heft in eigen handen nemend.
Heb je er ooit aan gedacht om erotich schijfter te worden? Je bent er echt goed in. De belans tussen liefde,lust verlangen en sex is perfect.

Je kan je er echt in in leven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan