Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
😂 mag ik eens vragen(algemeen) voel je nu zo veel minder met een condoom dat kan toch niet?

Ik denk dat de heren dit het meest zo ervaren.
Huid op huid voel je t vocht natuurlijk beter. Met condoom ervaar je vooral de warmte en het samentrekken.

Als dame voel je wrijving langs de gspot. Dat is met en zonder geen groot verschil, omdat we zelf het vocht produceren.
Waarschijnlijk dat een dame hierom ook goed kan climaxen op een speeltje.
 
Ik denk dat de heren dit het meest zo ervaren.
Huid op huid voel je t vocht natuurlijk beter. Met condoom ervaar je vooral de warmte en het samentrekken.

Als dame voel je wrijving langs de gspot. Dat is met en zonder geen groot verschil, omdat we zelf het vocht produceren.
Waarschijnlijk dat een dame hierom ook goed kan climaxen op een speeltje.
Samen trekken voel je wel nog goed vind ik. Het vocht en de huid minder. (In verglijk met beffen ik heb nog nooit zonder condoom sex gehand. )

Maar het is niet dat je niets voelt toch het zit vooral tussen de oren denk ik of een mannenlijk ego ding idk.

Het is ook respect naar de dvp toe in verband met soa´s en zwangerschap. Ook naar de volgende klant. Stel ik heb sex met een dvp zonder condoom en ik heb niets vermoedend een soa.

Of ik kom in haar klaar en de volgende klant wil haar beffen. Ik denk dat hij het niet leuk zou vinden om mijn sperma op te likken of te proeven.
Een orgasme in het condoom. Duidelijker kan niet 🤔
Als ik lees dat mensen durven vragen voor zonder condoom. Terwijl er glashelder staat dat enkel oraal zonder kan. Voel ik mij nu een sulletje omdat ik niet durf vragen of ik op haar mag klaar komen of in haar mond. Als er niets daar over in haar ad staat. 😅
 
Laatst bewerkt:
😂 mag ik eens vragen(algemeen) voel je nu zo veel minder met een condoom dat kan toch niet?
Heel bot eerlijk: ik vind het verschrikkelijk, echt zo vervelend. Het geluid, het (gebrek aan) gevoel. Ik word vaak slap als dat boterhammenzakje er omheen gaat. De vrijpartij moet echt mega intens zijn om het nog te laten lukken.

Maaarrrr ... geen haar op mijn hoofd (ok, dat zijn er niet veel, anyway) die er over denkt om over neuken zonder condoom te beginnen. Dat is echt een no-go ook voor mij als klant, al geloof ik nog zo oprecht dat we allebei schoon zijn. Nope, nee, nyet!
 
Heel bot eerlijk: ik vind het verschrikkelijk, echt zo vervelend. Het geluid, het (gebrek aan) gevoel. Ik word vaak slap als dat boterhammenzakje er omheen gaat. De vrijpartij moet echt mega intens zijn om het nog te laten lukken.

Maaarrrr ... geen haar op mijn hoofd (ok, dat zijn er niet veel, anyway) die er over denkt om over neuken zonder condoom te beginnen. Dat is echt een no-go ook voor mij als klant, al geloof ik nog zo oprecht dat we allebei schoon zijn. Nope, nee, nyet!
Ik herken het probleem heb ik ook last van.
Op het forum staan aantal goeie tips. Waarvan de belangrijkste ofja het vaakst door de dames wordt gezegd dat het komt omdat je een niet (goed) passend condoom hebt. :)

Maar wellicht dat Miss T eens haar licht op dit vraagstuk wil/kan werpen ?
 
De leesvaardigheid holt al jaren hard achteruit, dus zo moeilijk is het niet dat men simpele berichten niet kan snappen. 😑
Miss moeten we het zelfs versimpelen met die quote van het Spotje van Soa aids Nederland:
Je gaat niet zonder hoesje in Tiff haar 🐈
Link: https://nl.linkedin.com/posts/duwtje_vrij-veilig-campagne-2012-activity-7079766062338039808-ntt1
Dat komt ook door de sms taal denk ik. Schoonschrift is ook zo iets. erbword daar geen tijd meer aan besteed op school.
 
Ik herken het probleem heb ik ook last van.
Op het forum staan aantal goeie tips. Waarvan de belangrijkste ofja het vaakst door de dames wordt gezegd dat het komt omdat je een niet (goed) passend condoom hebt. :)

Maar wellicht dat Miss T eens haar licht op dit vraagstuk wil/kan werpen ?
Daar heb ik @Marco wel eens heel verstandige woorden over zien schrijven. Als je daar moeite mee hebt, maak het onderdeel van het spel. Slechts het perspectief tussen je oren veranderen, meer is het niet.
 
Ik herken het probleem heb ik ook last van.
Op het forum staan aantal goeie tips. Waarvan de belangrijkste ofja het vaakst door de dames wordt gezegd dat het komt omdat je een niet (goed) passend condoom hebt. :)

Maar wellicht dat Miss T eens haar licht op dit vraagstuk wil/kan werpen ?
in het verleden had ik hier nooit last van, echter ik merk nu dat als de DVP PZC en en daarna de condoom omdat hij wel eens slap wordt. Terwijl als ik van begin af aan een condoom om heb hij gewoon stijf blijft.
 
Heel bot eerlijk: ik vind het verschrikkelijk, echt zo vervelend. Het geluid, het (gebrek aan) gevoel. Ik word vaak slap als dat boterhammenzakje er omheen gaat. De vrijpartij moet echt mega intens zijn om het nog te laten lukken.

Maaarrrr ... geen haar op mijn hoofd (ok, dat zijn er niet veel, anyway) die er over denkt om over neuken zonder condoom te beginnen. Dat is echt een no-go ook voor mij als klant, al geloof ik nog zo oprecht dat we allebei schoon zijn. Nope, nee, nyet!
Voor mij is het dus mss een voordeel dat ik niet hoe het is zonder zijn muts aan. 😁

Ik zou ook niet willen tegen komen suprise je word papa. 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan