WHEM Climax Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oude plek, niet de jongeste dames, maar als je een de buurt bent waarom niet denk ik.
Paar keer ga ik eerse bij Climax en daarna loop ik naar Rosie.

Ik was bij Climax rond bijna 10 keer denk ik.
Woon niet meer dichtbij dus ga ik niet meer regelmatig.

Sommige dames werken alleen ochtend/mid dag en paar alleen weekend.
Tijdens de dag soms is er alleen een dame.

  1. Met Debby, slank oost europees boven 40, het is niet "gezellig", maar ze is heel grappig en geeft goie service.
    2 keer klaarkomen in half uurtje met haar is mijn normaal, eerste ze doet het heel snel "Opwarmen" haha, daarna lekker massage en nog een keer hard seks voor de eind van de tijd.

  2. Marta, mollig oost europees rond 40, vriendlijk en houd van genieten. Lekker tongzoenen, meer GFE dan de andere dames.
    Ze was mijn eerste bij Climax, en ze voelt een beetje "special" voor mij. Fotos zijn oude.

  3. Gloria, ouder dikke zuide amerikaans, ja ... wat kan ik zeggen. Op de kamer "uw kunt extra dit of dat meer geld blah blah". Nee dankjewel en dat vind ik jammer.
Er is altijd andere dames dat niet online staat, beetje hit or miss. Soms de vrouwen zijn niet echt "DVP".
Er is ook paar dames met wie ik heb ook veel genoten maar ze zijn gestopt (Laura een van mijn beeste ervaring ooit(paar keer).
 
Is dat zelfde eigenaar als Rosie Prive? Zelfde prijzen en website, en Marta werkt bij beide.
Gloria werkte vroeger bij Rosie dus het zou goed kunnen Bergvlas , ik geloof dat dat seks labyrint aan het Stieltjesplein wat jaren geleden gesloopt is ook van dezelfde eigenaar was en ook club Babydoll (waar nu Cristal privé in zit)

Gloria heb ik wel een paar keer gehad bij Rosie , ze is wat ouder inderdaad , maar dat ben ik ook en de service was altijd goed tot bijna geweldig , voor het geld meer dan de moeite waard
Het concept van Climax is toch anders als bij Rosie , Climax is meer een privéhuis boven een seksshop en ziet er veel netter uit
Rosie is meer een shabby seksbioscoop onder een seksshop , een beetje houtje touwtje verbouwd en meer open , je kan de 2 zaken niet echt met elkaar vergelijken
Ik zie dat ze hun website vernieuwd hebben en het ziet er een stuk overzichtelijker uit , er staat nu tenminste welke dames wanneer aanwezig zijn
Vroeger hadden ze meer dames , een beetje vers bloed zou geen kwaad kunnen
 
Oh ik bekijk net de nieuwe website van Rosie nog even en zie inderdaad dat die duidelijk op dezelfde manier in elkaar zit dan die van Climax en aan de foto's te zien nu netjes verbouwd is in min of meer dezelfde stijl als vroeger alleen zijn die tuinschuttingen nu van kunststof ipv hout

Vroeger hing er in één van de peeskamertjes een groot stuk radiatorfolie wat dan kennelijk voor een spiegel door moest gaan , dat was wel erg goedkoop eigenlijk
Je moet er van houden van dat sfeertje , voor een keertje is het wel leuk

Ik geloof dat ik 2 of 3 keer bij Isabel geweest ben voor de corona , die kan ik wel aanbevelen , de leeftijden moet je maar met een flinke zoutkorrel nemen overigens , maar ja dat is overal zo

Wat Climax aangaat , zoals eerder opgemerkt waren daar meestal wel dames aanwezig die niet op de website vermeld stonden , ik neem aan dat dat nog zo is
 
Rosie is ook van zelf eigenaar.
Ja het is niet een "mooie" plek, maar het is meestal rustig beneden (dus geen "open space" probleem) en de dames zijn wel Vriendlijk.

Zoek je een nat dame? Lilly is een goeie keus(service niet top maar echt een nat vrouw lekker voor pompen).
 
Ben ook ooit geweest, idd met tuinschermen haha.
Ging je zitten op bankje en kwam er 1 naast me zitten en meteen hand in m'n kruis.
En dan vragen naar prijs en hup achter het scherm neuken.
Iedereen kon mee kijken
De zogenaamde deur was bij één van die hokken een gordijn geloof ik , bij het achterste hok was geloof ik wel een soort poort
Die standaard tuinhekken waren 180 cm hoog waardoor de meesten er niet echt overheen konden kijken zonder op hun tenen te staan , en meestal was het er niet druk als ik er was maar ik heb wel eens meegemaakt dat er een lange kerel mee stond te gluren
Ik had vroeger bijna wekelijks dingen te regelen in Rotterdam die ik nu vanuit mijn luie stoel met mijn laptop kan afhandelen en als ik dan toch in de buurt was wipte je wel eens binnen
 
Ik vond het aanbod sinds dat Luiza niet meer teruggekeerd is na één van de lockdowns wel erg belegen geworden.
Op Kinky adverteren ze met een nieuw dame, Luna, daar ben ik wel benieuwd naar. Iemand al ervaring met haar?
 
@Hetisik; Kun je iets meer informatie geven over je ervaring met Luna? Ik ben namelijk ook wel geinteresseerd in haar en ben daarom ook wel benieuwd waarom jij het tegen vond vallen met haar.
 
Bij Climax was ik weleens binnen gestapt. Het is een sexshop annex prive huis.

De aanwezige vrouwen zitten bij de receptie.Je kiest er een uit, je betaalt vooraf (contant of met pin) bij de kassa en gaat met haar mee naar boven.

Helaas had ik die ene keer een verkeerde keuze gemaakt door CLAIRE te nemen. Man, man, man, wat was ze slecht ! Ze was totaal ongeïnteresseerd, ze zei geen ene woord tegen mij en ze lag er als een zoutzak bij ! Ze is absoluut niet aan te raden !

Wat een verschil met LUISA . Zie elders mijn lovende recensie over haar op dit forum.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan