Algemeen Club 2BE, Buizingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Net terug thuis van een feestje daar, Nympho X slavinnen.

Club zelf: Top! Muziek, speelruimtes, bediening,... alles volgens wens.

Het feestje: een onverhoopt succes!

Bij aankomst merkte ik direct Laetitia op. Die doet de komende weken een paar keer Omegaclub aan. Portugese afkomst, spreekt frans met een accent. Was als eerste op de centrale matras, en heeft er die de eerste uren weinig verlaten. Pijpt met condoom, maar geeft zich goed tijdens het neuken.

Daarna was Julie/Mischa aan de beurt. Niet te geloven hoeveel energie die heeft, een echte topper. Supervriendelijk, superheet en superenthousiast. Haar meester porde mij aan om haar te betasten, zij nam onmiddellijk voortouw en na een korte pijpbeurt deed ze mij een condoom om. Haar meester spoorde mij aan om harder en harder te gaan, wat ik ook deed (en kan). Na mijn hoogtepunt bedankte Julie mij, leek mij uit beleefdheid. Maar iets later op de middag kwam er een Franstalige blonde dame tot bij mij. Ik herkende haar van de loft in Antwerpen, toen had ze geen oog voor mij. Met een paar halve woorden spoorde die mij ook aan om hard te gaan. Had ze mij gezien met Julie? Of had Julie iets gezegd? Het ging eerst wat ongemakkelijk op de zetel, maar plots maakte ze oogcontact, greep mij vast en gingen we los.

Tussenin nodigde een andere bekende blonde vrouw mij uit voor een blowjob tot het einde. Wat moeilijk om te concentreren op het bed, zeker met Italiaanse Eva haar botten in mijn gezicht, maar het lukte uiteindelijk, en hoe.

Later was Julie bezig met een leuk Nederlands poppetje. Beide gaven zich volledig. Een derde dame kwam er bij, en jullie wenkte mij terwijl ze die dame dingen in het oor fluisterde. Iemand nam helaas mijn plaats in, dan sloeg Julie haar benen om mij en ging het weer hard.


Ik maakte nog wat praatjes, maar de actie viel plots stil voor een uur, tot rond 19 uur een laatste ronde. Ik hield het echter voor bekeken. Het was nog een lange rit huiswaarts.
Voordelen:

Club is zoals gezegd top
koppels gaven een meer open vibe dan op andere feestjes.
De "afichedames" zijn stuk voor stuk van een geweldig kaliber
5 hoogtepunten zijn geen record maar een meer dan verdienstelijke poging

Enige nadeel dat ik kan bedenken is de afstand, maar toch is het herhalingsgevaar heel groot. Paar dames waar ik niet bij ben geraakt, paar koppels die ik pas later op de middag heb opgemerkt...

Prijs van de inkom en de verreden benzine waard!
 
Naar 2BE donderdag laatstleden 24 maart.
Zonder vriendin en zonder verwachtingen. Me prima geamuseerd met mijn maten. Wij spreken regelmatig af in de club.
Gepasseerd langs Julie, Nana, Ina en een special treatment van Eva. Een hele tijd exclusieve aandacht gekregen van haar tot er een afrikaan kwam bijzitten die hem per se in de kont wou parkeren. Dat feest ging niet door en ze keerde de kont naar mij. Ik blij. Maar daar passeerde Ina weer die zich aanbood om mijn snikkel tot in haar longen te steken terwijl ik met mijn gezicht richting kontgaatje geduwd werd door Eva.
Flink mijn best gedaan en na een tijdje een krachtige gel in Ina's haar gespoten.
Gedoucht, nog wat gedronken en moe maar voldaan naar huis.
Maandag weer een event. Ik ben op het appel.
Laatst ook nog es Eroxx gedaan voor de helft van de prijs maar nog geen kwart van de fun in 2be.
 
Waarschijnlijk word ik hierna misschien gelyncht, maar ... ben ik de enige die het wat lastig heeft met de soms denigrerende toon van berichten zoals hierboven? Of hoort zo'n ingesteldheid net bij het gangbang gebeuren? Of meer algemeen bij alle dvp's?
 
Ik overweeg om donderdag te gaan. Is het drukker tijdens een schoolvakantie?
Waarom zou het drukker zijn tijdens een schoolvakantie? Ik denk niet dat schoolkinderen op deze activiteiten welkom zijn. :unsure:

Of verwacht je een toevloed van geile leraresjes?
 
Ik
Waarom zou het drukker zijn tijdens een schoolvakantie? Ik denk niet dat schoolkinderen op deze activiteiten welkom zijn. :unsure:

Of verwacht je een toevloed van geile leraresjes?
Laat ons hopen op een toevloed van geile leraressen en hun studentes.
Ik ken toch een paar koppels en bezoekers die om 3-4 u weg zijn om aan de schoolpoort te gaan staan.
Maar ik denk dus eerder dat er eenzelfde drukte zal zijn door bezoekers die nu eenmalig kunnen komen en anderen die niet kunnen als gevolg van de vakantie.
 
Ik

Laat ons hopen op een toevloed van geile leraressen en hun studentes.
Ik ken toch een paar koppels en bezoekers die om 3-4 u weg zijn om aan de schoolpoort te gaan staan.
Maar ik denk dus eerder dat er eenzelfde drukte zal zijn door bezoekers die nu eenmalig kunnen komen en anderen die niet kunnen als gevolg van de vakantie.
Ik heb me ingeschreven, review zal mogelijk volgen.
 
Al verschillende keren geweest en 85% best meegevallen. Tatjana is inderdaad een heel knappe en geile vrouw. Gelukkig is de club op 5 minuutjes rijden van bij mij ( zelfs met respecteren van snelheidslimiet). De dames zijn steeds 20ers of 30ers. Koppeltjes komen er ook veel maar de meesten zijn niet zo actief heb ik de indruk. Over de club zelf kan je niks op aanmerken, behalve dat het buffet karig is. De bediening is absoluut mega en de knappe dames achter de bar zouden gerust mogen meedoen. Gelukkig spreek ik redelijk goed frans dat helpt ook. De dames zijn behoorlijk heet en langdurig beschikbaar. In de rokersruimte kan je er nog een leuke babbel mee doen ook. Mij zien ze er nog wel eens terug.
 
Dit is tot nu toe de beste club
Die ik bezocht heb
Vriendelijke sympathieke uitbater
Goede bediening aan toog
Het buffet is mss karig na 15 u
En de dames zijn.top
Bij de koppels moet je geluk hebben
 
Al verschillende keren geweest en 85% best meegevallen. Tatjana is inderdaad een heel knappe en geile vrouw. Gelukkig is de club op 5 minuutjes rijden van bij mij ( zelfs met respecteren van snelheidslimiet). De dames zijn steeds 20ers of 30ers. Koppeltjes komen er ook veel maar de meesten zijn niet zo actief heb ik de indruk. Over de club zelf kan je niks op aanmerken, behalve dat het buffet karig is. De bediening is absoluut mega en de knappe dames achter de bar zouden gerust mogen meedoen. Gelukkig spreek ik redelijk goed frans dat helpt ook. De dames zijn behoorlijk heet en langdurig beschikbaar. In de rokersruimte kan je er nog een leuke babbel mee doen ook. Mij zien ze er nog wel eens terug.
Tatjana? Welke is dat?
 
Tatjana heeft een ietwat gebruinde huid, kort geknipt bruin haar tot in de nek. Met kleren aan lijkt ze een directieassistente, straalt klasse uit en is eind de dertig schat ik.
Volgens mij heb je het op Nana. Soms met bril? Bijzonder leuke volle kont? Kleine borstjes?
Staat soms achter de bar en rookt?
Of misschien Julie? De echtgenote van de eigenaar?
 
Volgens mij heb je het op Nana. Soms met bril? Bijzonder leuke volle kont? Kleine borstjes?
Staat soms achter de bar en rookt?
Denk het ook dat je Nana beschreef. Maar ja Tat 'Jana' lijkt wel erg op Nana. Bijzonder sympathiek, erg geil en idd met haar brilletje lijkt ze op een secretaresse. En ze is 35 jaar. Secretary of love. Een echte topper en lady of the house.
Tatjana aka Vegas de eega van de eigenaar maar zij heeft lang zwart haar tot half op de rug. Zou wel eens kunnen kloppen dat Tatjana nu Julie is of elders Micha, ja ze hebben allemaal zo veel namen.
 
Laatst bewerkt:
ze is inderdaad de eega van.... vroeger was haar naam tatjana
En eigenlijk heet ze… iets wat lijkt op Tatjana.
Maar dan hebben we het dus over Julie? Niet Nana?

Ik ga er al een tijd.
Heb het allemaal al wel gezien. Meestal doe ik er niet veel meer. Soms neem ik die van ons eens mee. Aziatisch. Wie ze al gezien heeft weet zeker over wie ik het heb. Maar dat draaide de laatste keer slecht uit nadat ze jaloers werd toen ik iets te lang en te intens met de Braziliaanse Ana bezig was naar haar zin.
Geen idee of ik ze nog zal meenemen.
 
Julie en Nana waren er vandaag niet bij, maar wel Lobke, 2 Braziliaanse types, Eva... Heb me wel weten te vermaken! Vandaag ook een Franse gezien die graag voor dubbel ging, heb niet aangesloten omdat ik op dat moment meestal met iemand anders bezig was. Ook contacten gelegd met mede-wandelaars, maakt het natuurlijk ook altijd aangenaam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan