Algemeen Club 2BE, Buizingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn ervaring was dubbel
Slecht en goed
Over de club niets slechts
Enig over de 2 exotische dames wel
Blijkbaar viel ik niet in de smaak waardoor elke keer ik klaarstond
Ze spontaan stopten ...met exotische dames heb ik steeds nare ervaringen
Het goede gedeelte was Nana,en een paar amateurdans waar ik voluit kon gaan
Wat hebben geleerd vandaag...
De flyer goed bekijken
Exotisch getint niet gaan
 
Mijn ervaring was dubbel
Slecht en goed
Over de club niets slechts
Enig over de 2 exotische dames wel
Blijkbaar viel ik niet in de smaak waardoor elke keer ik klaarstond
Ze spontaan stopten ...met exotische dames heb ik steeds nare ervaringen
Het goede gedeelte was Nana,en een paar amateurdans waar ik voluit kon gaan
Wat hebben geleerd vandaag...
De flyer goed bekijken
Exotisch getint niet gaan
Exotisch als in Braziliaans? Mischa? ( Het was haar eerste keer). Ana ? ook Braziliaans, kan kuren hebben. Een kort bruintje met zwart haar? Beetje mollig ? Geen zak aan.
 
Was mijn eerste keer gangbang dus ik heb geen vergelijkingspunten. Wilde er vroeg (11u45) bij zijn om niets te missen, maar weinig volk om te starten en actie bleef lang uit (12u40 dankzij heldin Nana). Daarna super (maar ook weer vroeg gedaan om 16u15). Prijs is super, club is geweldig (lockers, douches, toiletten, bediening,...), mannen deftig gedragen en geen overbevolking. Alleen al om dit spektakel live te zien zou ik die inkomprijs betalen. Maar nu ik er toch was :cool: Vaste dames : Nana de max, Yolanda de max, Anna eerder onopvallend binnen de club en trok me ook niet echt aan, Mischa en Amandine guitige lieve meiden maar alles met de rem op. Waren niet selectief, maar je moest op het juiste moment bij hen zijn. Als je aan de bar met hen praat dan lukte het beter nadien. Gezichtje en ogen Amandine waren goddelijk. Qua dames van koppels, het heeft iets die mix met vaste dames. Leuk om ook even van bil te gaan met iemands madame en meneer bij. En sommigen hadden echt wel uitstraling en knap gezicht. Opvallendste was lange blondine die op actrice Maria Rich in Follow the money op netflix lijkt. Evenwel onbereikbaar,maar toch genoten van haar aanwezigheid. Twee andere amateurtjes wel geproefd. Nog drietal amateurtjes echt mijn ding niet, maar hadden toch veel succes bij anderen.

Heel leuk allemaal. Maar.... ik wist niet hoever ik kon gaan dus braaf gebleven. Klaarkomen zonder condoom (pijpen of op lichaam) niet gezien. Bukkake niet gezien. Heimelijke wens dubbele penetratie niet gezien. Ik genoot meer van spektakel en genoot met mate. Anderen willen precies telkens records breken. Ik dacht ook dat ik groot geschapen was, maar dat was een ontnuchtering :) Of het lag aan de andere invalshoek ;-)

Leuke babbels met collega bokken ook ;-)
 
Thema: Insatiable Angels.
Ik kan het verhaal van Sweetmacho deels bijtreden. Nana was, zoals gewoonlijk, de gangmaker, enfin de gangbangmaker so to speak 🙃
Zij is in alle geval niet vies van bukake, je moet het haar maar eens vragen. Bovendien heb ik toch 2 beren gezien die tegelijkertijd aan het stoten waren, dus dat was wel een dubbele penetratie, volgens mij. Anaal is dus ook mogelijk als ze daar zin in heeft. Yolanda was ook heel actief en wat een prachtverschijning om haar bezig te voelen en te zien. Amandine was een tegenvaller voor mij. Ze hield de hele tijd haar BH'tje aan en je mocht haar nergens aanraken. Deed me denken aan een kruidje-roer-mij-niet. Sommige heren hebben haar weliswaar kunnen neuken, maar voor de rest zat ze veel te koekeloeren naar haar zwartharige collega/vriendin die gelukkig veel actiever was. Verder heb ik me nog best vermaakt met wat amateur dames van aanwezige koppels. Mijn dank voor de partage! (y)Wat betreft eten kon je kiezen uit hot dog of belegde sandwiches. Vroeger werd er ook een stukje taart aangeboden, maar die ontbrak, spijtig genoeg. Mijn namiddag was dus weeral zeer geslaagd.
 
Thema: Insatiable Angels.
Ik kan het verhaal van Sweetmacho deels bijtreden. Nana was, zoals gewoonlijk, de gangmaker, enfin de gangbangmaker so to speak 🙃
Zij is in alle geval niet vies van bukake, je moet het haar maar eens vragen. Bovendien heb ik toch 2 beren gezien die tegelijkertijd aan het stoten waren, dus dat was wel een dubbele penetratie, volgens mij. Anaal is dus ook mogelijk als ze daar zin in heeft. Yolanda was ook heel actief en wat een prachtverschijning om haar bezig te voelen en te zien. Amandine was een tegenvaller voor mij. Ze hield de hele tijd haar BH'tje aan en je mocht haar nergens aanraken. Deed me denken aan een kruidje-roer-mij-niet. Sommige heren hebben haar weliswaar kunnen neuken, maar voor de rest zat ze veel te koekeloeren naar haar zwartharige collega/vriendin die gelukkig veel actiever was. Verder heb ik me nog best vermaakt met wat amateur dames van aanwezige koppels. Mijn dank voor de partage! (y)Wat betreft eten kon je kiezen uit hot dog of belegde sandwiches. Vroeger werd er ook een stukje taart aangeboden, maar die ontbrak, spijtig genoeg. Mijn namiddag was dus weeral zeer geslaagd.
Als Amandine de brunette is met lang haar, een rustige meid, vriendin van het zwartharige kleine bruine Braziliaantje dan heeft ze toch al vooruitgang geboekt.
Vorige keer had ik zin om te vragen of ik mijn vijsmachine uit de camionette moest gaan halen om haar los te schroeven van het krukje uiterst rechts van de bar.
Helemaal op het eind deed ze toch een move. Of beter gezegd, de zoon van de eigenaar kroop met haar boven op een kamertje helemaal op het einde.
Geef ze wat krediet. Die meid heeft nog nooit deelgenomen. Haar 2 de keer nu en blijkbaar heeft ze toch potentieel. We vergeten wel eens wat een drempel het moet zijn als vrouw.
 
Nana was, zoals gewoonlijk, de gangmaker, enfin de gangbangmaker so to speak 🙃
Zij is in alle geval niet vies van bukake, je moet het haar maar eens vragen. Bovendien heb ik toch 2 beren gezien die tegelijkertijd aan het stoten waren, dus dat was wel een dubbele penetratie, volgens mij. Anaal is dus ook mogelijk als ze daar zin in heeft.
Op de Franse tegenhanger van girlsreview.nl zegt Nana dat ze wel eens DP doet, maar dan wel vaginaal. Kwestie van geen valse hoop te geven, voegt ze er zelf aan toe. 😉
Nana is wel een topper. De manier waarop ze naar het bed stapte (wetende dat alle aanwezige mannen haar na kijken), haar kleedje liet zakken en vervolgens op het bed kroop om de aanwezige mannen te plezieren... Ik denk er maar al te graag aan terug.
Naast mooi en geil is ze daarboven ook nog eens heel sympathiek. En die combinatie maakt haar volgens mij zo uniek.
 
Op de Franse tegenhanger van girlsreview.nl zegt Nana dat ze wel eens DP doet, maar dan wel vaginaal. Kwestie van geen valse hoop te geven, voegt ze er zelf aan toe. 😉
Nana is wel een topper. De manier waarop ze naar het bed stapte (wetende dat alle aanwezige mannen haar na kijken), haar kleedje liet zakken en vervolgens op het bed kroop om de aanwezige mannen te plezieren... Ik denk er maar al te graag aan terug.
Naast mooi en geil is ze daarboven ook nog eens heel sympathiek. En die combinatie maakt haar volgens mij zo uniek.
Klopt, geen anaal. Wel dubbel vaginaal. Was ik nog vergeten toe te voegen.
 
Niet te missen deze PAASMAANDAG 18.04.22

THE QUEENS of GANG BANG

Twee teams die 1 worden

Bunga Bunga team meets the Insatiable Angels

Als dat geen vonken gaat geven .
Hey ik kom morgen ook naar 2be. ervoor heb ik nog een privé gebeurtenis. Daarna rond 4u kom ik af. Of ik kan de eerste afspraak annuleren of rapper terugkomen kwestie van prioriteitenstelling. Ik hoop jullie tegen te komen of kleine babbel te doen aan de bar.
 
Ik ben er maandag geweest, was top, gans de middag enorm actief. Hier en daar wat haantjes gedrag, maar dat viel best mee. Verschillende lekker vrouwen (denk eigenlijk vooral de angels) die gans de middag bezig waren en met gans de middag bedoel ik ook gans de middag. Ik heb er 1 gezien en enkele keren gehad die in de eerste 4h misschien een half uur pauze heeft genomen. Na 4h is ze wel gestopt, maar dat kan je haar niet kwalijk nemen.
Een goede zet van de organisator van 2Be club. Bunga bunga brengt koppels mee die ook nog eens voor een groot gedeelte franstalig zijn. Ideaal voor hen om koppels naar daar te krijgen.
 
Beste heren,
Ik, sub Nora kom morgen naar de Nymphosluts party waar ik een paar opdrachten zal volbrengen voor mijn Meester! Die zal mij afzetten rond 13h00en mij terug komen halen rond 16h00...Ik heb namelijk 2 opdrachten!1ste/ mij gedurende 4 uurtje zoveel mogelijk laten nemen op het WC...2de/ zoveel mogelijk mijn mondje laten volspuiten! Ik ben namelijk gek op zaad!! Ik wil enkel propere, verzorgde heren en hou niet van 1 op 1 contact! Groetjes, sub Nora...
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.977
Berichten
738.863
Leden
34.005
Nieuwste lid
Pakmanny
Terug
Bovenaan Onderaan