Algemeen Club 2BE, Buizingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De line up van je eigen feestje wellicht wel sterk 😉 Wie is die Monika in de line up vandaag bij insatiable angels?

Ik wacht ook nog even af op latere feestjes en line up's.
Was er een line up bij mijn feestje? Jij weet meer dan ik.

Monika is vaak aanwezig en zit samen met haar man aan de tafeltjes bij de bar waar ze rustig afwacht wat er gaat gebeuren. Iets ouder maar wel zeer fijn om mee te gaan. Super vriendelijk en goedlachs.
 
Vandaag Hedo bezocht, wat een leuke namiddag. De vrouwen waren zeer actief en ze genoten volop van de aanwezige mannen. Ook waren er meerdere koppels aanwezig waar de dames ook veel plezier hadden! Een lust voor het oog was de vrouw met lang zwart haar en tattoo op haar been en zijkant van haar bovenlichaam. Ze had fluorescerende lingerie aan (roze). Hopelijk is ze de volgende keer ook aanwezig en kan ik ook genieten van haar
 
Inderdaad het was een top editie letterlijk overal seks. En vrouwen zagen er fantastisch uit. Lobke met haar masker was zalig. Maar hoe geil was dat feestje. Overal shows nana lekkere anale schow. Op het einde Eva met lobke een showtje met enkele black. Helemaal op einde zat er nog eentje in de mannetoiletten. Er waren inderdaad dat ook enkele leuke koppeltjes. En die in het roze was inderdaad top. Echt top namiddag.
We zien elkaar zeker terug.
 
Inderdaad het was een top editie letterlijk overal seks. En vrouwen zagen er fantastisch uit. Lobke met haar masker was zalig. Maar hoe geil was dat feestje. Overal shows nana lekkere anale schow. Op het einde Eva met lobke een showtje met enkele black. Helemaal op einde zat er nog eentje in de mannetoiletten. Er waren inderdaad dat ook enkele leuke koppeltjes. En die in het roze was inderdaad top. Echt top namiddag.
We zien elkaar zeker terug.
Nana anaal???
 
Terug
Bovenaan Onderaan