Algemeen Club 2BE, Buizingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Julie en Nana waren er vandaag niet bij, maar wel Lobke, 2 Braziliaanse types, Eva... Heb me wel weten te vermaken! Vandaag ook een Franse gezien die graag voor dubbel ging, heb niet aangesloten omdat ik op dat moment meestal met iemand anders bezig was. Ook contacten gelegd met mede-wandelaars, maakt het natuurlijk ook altijd aangenaam.
Ik heb van horen zeggen dat die Franse/Franstalige, lang zwart haar, nogal nen beer was. Dubbel anaal en al…
 
Niet echt groepschat bij ons. Ik en 2-3 andere maten zijn de kern van een gangbang groepje. In totaal denk ik dat we met 12 zijn. Maar wij ons 3en zijn degenen die plannen, organiseren, …
Alles onder vrienden.
Dat is al een tijd zo maar corona was natuurlijk een katalysator.
 
Laatst bewerkt:
Niet echt groepschat bij ons. Ik en 2-3 andere maten zijn de kern van een gangbang groepje. In totaal denk ik dat we met 12 zijn. Maar wij ons 3 en zijn degenen die plannen, organiseren, …
Alles onder vrienden.
Dat is al een tijd zo maar corona was natuurlijk een katalysator.

't was in een gesprek over organiseren dus we zaten in de buurt. Was discussie van privé vs club-gebeuren.
 
Hallo,
Ben ergens blij dat Carmen hier in beeld komt.
Ja, ook een dame van heel uitzonderlijk niveau.
Op haar typische manier speelt zij met de mannen… heel heftig tongzoenen en pijpen, zo naar meer.
Ik ben er bijna zeker van dat zij dit heel graag doet, die komt zich daar gewoon amuseren.
Ook vlot in omgang.
 
Ja je mag ook lekker in haar mondje neuken
We moeten eens afspreken dan Gb lovertje. Dinsdag kan ik spijtiggenoeg niet.. Voor de 18de heb ik een ander event waar ik mijn gezicht moet laten zien. Ga het in elk geval zo kort mogelijk maken want de Bunga Bunga dames hebben mij gisteren gevraagd om naar 2be te komen. Is op 5min van mijn deur. Geinteresseerden mogen mij bericht in prive sturen . See u there.
 
Voor ons ook is 2Be the best place 2 BE, samen met de bunga bunga in Antwerpen
Waar trouwens Julie / Mischa regelmatig mee komt bangen .
Ze is er bijna 1 keer per maand
Daarom dat ze volgende week een gezamelijke gangbang geven in 2be. Dat gaat wat geven. Klopt het sdat zatersdag 2be ook open is en toegankelijk voor manner alleen.? En ja Julie/Micha is een geweldig knappe met veel joie de vivre. Op naar de 18de..
 
Terug
Bovenaan Onderaan