Overdaad schaad natuurlijkDat is inderdaad een essentieel verschil. Sommige deelnemers komen met een ander idee en willen in wezen in hun eentje kunnen neuken met meerdere vrouwen op een dag. Dat kan al eens leiden tot ergernis onder deelnemers.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOverdaad schaad natuurlijkDat is inderdaad een essentieel verschil. Sommige deelnemers komen met een ander idee en willen in wezen in hun eentje kunnen neuken met meerdere vrouwen op een dag. Dat kan al eens leiden tot ergernis onder deelnemers.
Om voortdurend 4 à 5 mannen rond een vrouw te hebben moet je beginnen met heel wat meer mannen. Veel mannen geven het na 1 keer klaar te zijn gekomen al op. En zelfs de betere serie-neuker heeft wel even een rustpauze tussen de sessies nodig.Dat is het hem net, 4-5 is wat het moet zijn, niet 10-12 die een vrouw bijna letterlijk verstikken, daar wordt niemand vrolijk van, toch?
Ook de vrouw wil wel eens rust.Om voortdurend 4 à 5 mannen rond een vrouw te hebben moet je beginnen met heel wat meer mannen. Veel mannen geven het na 1 keer klaar te zijn gekomen al op. En zelfs de betere serie-neuker heeft wel even een rustpauze tussen de sessies nodig.
Het is ook minder vermoeiend voor hun. Laat ons eerlijk zijn.Helemaal juist, maar de praktijk leert ons dat ook hier de vrouwen het "sterke geslacht" zijn en over het algemeen veel meer uithoudingsvermogen hebben dan de gemiddelde man.
Echte foto's en echte angelsIemand meer ervaring met dit feest? (Insatiable Angels bij 2be club) Echte fotos op de webnsite?
Inderdaad de angels zijn steeds van een adembenemende schoonheid. Top feestjes wel wat druk.Echte foto's en echte angelsIk ben fan van die club en de feestjes daar.
Hoe meer reclame hier, hoe drukker ook hé!!! Maar insatiable feestjes valt nog mee vind ik. Nu, elke dag is anders hé. Beetje geluk hebben hoort er bij.Inderdaad de angels zijn steeds van een adembenemende schoonheid. Top feestjes wel wat druk.
Ga je voor een medaille?Ik ben ingeschreven voor zondag. Mijn record bij 2BE staat op 5 keer, we'll see.
Ga je voor een medaille?
Ik denk dat wij nog goed overeen zouden komen.Ik vind het leuker om samen te werken om een vrouw te plezieren en samen plezier te maken en een babbel.
Count me in !...Ik vind het leuker om samen te werken om een vrouw te plezieren en samen plezier te maken en een babbel.
...en ik geniet met mate (en maten).
We zullen een groepje vormen.Count me in !![]()
We zullen een groepje vormen.![]()