Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Morgen kom ik nog eens langs. Gezien de affiche kan het niet echt misgaan. Toppertjes één voor één elke met hun specialiteiten die ik hier niet ga opnoemen. Maar dat in combinatie met glory holes X
 
Maandag 12juni zakken wij terug af naar eroxx. Na enkele weken afwezigheid hebben we er nog eens zin in
Vrouwtje wil haar grote fantasie waar maken. Een 5tal goed voorziene (knappe en jongere) mannen die ze om beurten pijpt en rukt waarna deze haar borsten vol spuiten. 't Mogen er ook meer zijn 🤣
Uiteraard wil ze ook geneukt worden, maar dat is voor ronde 2 (of 3, of 4, of...)
Zal ons laatste bezoek in juni worden want ons agenda zit voor de rest overvol.
 
Maandag 12juni zakken wij terug af naar eroxx. Na enkele weken afwezigheid hebben we er nog eens zin in
Vrouwtje wil haar grote fantasie waar maken. Een 5tal goed voorziene (knappe en jongere) mannen die ze om beurten pijpt en rukt waarna deze haar borsten vol spuiten. 't Mogen er ook meer zijn 🤣
Uiteraard wil ze ook geneukt worden, maar dat is voor ronde 2 (of 3, of 4, of...)
Zal ons laatste bezoek in juni worden want ons agenda zit voor de rest overvol.
Welk uur
 
Maandag 12juni zakken wij terug af naar eroxx. Na enkele weken afwezigheid hebben we er nog eens zin in
Vrouwtje wil haar grote fantasie waar maken. Een 5tal goed voorziene (knappe en jongere) mannen die ze om beurten pijpt en rukt waarna deze haar borsten vol spuiten. 't Mogen er ook meer zijn 🤣
Uiteraard wil ze ook geneukt worden, maar dat is voor ronde 2 (of 3, of 4, of...)
Zal ons laatste bezoek in juni worden want ons agenda zit voor de rest overvol.
Ik val misschien niet helemaal in de doelgroep 😉 maar als ik me vrij kan maken schuif ik graag aan..
 
Aanstaande maandag 19 juni heb ik dagje verlof, mijn eerste idee was om naar de Sexy World Gent te gaan.
Moesten er koppeltjes zijn die ook eens willen gaan, let me know....ook andere ondeugende suggesties zijn welkom....
Grtz
 
Hallo iedereen
Aan de knappe jongen die me vanmiddag heeft gepijpt in de auto, een welgemeende dankjewel. Verder was er weinig activiteit hier, ook zo goed als geen wagens die de oprit opkwamen
Ik ben morgenmiddag tussen 11u en 12 u op de parking voor wie s goed geneukt wilt worden.
M'n lul is proper gewassen en besneden voor wie zin heeft om te sabbelen...

Greets
 
Hey iedereen wie gaat er donderdag. Gezien verslag van 14 dagen geleden wil ik ook nog wel eens afkomen. Zou de blowjobqueen Lobke er zijn. Weet iemand dat?
 
Goedemiddag! Aanstaande zaterdag middag wil ik naar Sauna Azzurra gaan. Voor mij de eerste keer met lichtelijke spanning ga ik er naar toe, niet wetende wat ik kan verwachten. Wie gaat met me mee? Wellicht neemt het de spanning weg als we samen de deur door gaan en iemand me wegwijs maakt. Ik 30 jarige man. Verder verwacht ik geen verplichting, het is meer dat ik de stap niet alleen hoef te maken ;) Hoor het graag!
 
Heel onverwachts kunnen wij maandag 26 juni een club bezoeken.
De opties zijn
Divine
Eroxx
De Zaar

Wij willen dat de vr goed wordt verwend.
Uitsluitend door westerse mannen.
Welke v d bovengenoemde opties is daarvoor het beste?
En vanaf hoe laat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan