Er zijn al 41 bladzijden informatie.Nee sorry komt door mijn eigen onzekerheid. Ben daar nog nooit geweest en was gewoon wat informatie aan het verzamelen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEr zijn al 41 bladzijden informatie.Nee sorry komt door mijn eigen onzekerheid. Ben daar nog nooit geweest en was gewoon wat informatie aan het verzamelen.
Elk koppel beleeft zijn club avonturen zoals zij dat willen.Je bent maar enorm druk over jouw Britney en haar verjaardag. Van tevoren al reclame gemaakt op bepaalde fora en nu hier er nog over doorgaan.
Toetsenbord ridder ! Get real en ga gewoon op pad naar clubs dan weet je waar je over praatNee sorry komt door mijn eigen onzekerheid. Ben daar nog nooit geweest en was gewoon wat informatie aan het verzamelen.
Komen hier niet zo vaak, maar zie je bericht.Ik had Britney graag aangesproken ( aan de bar) om eens een babbeltje mee te doen en een gelukkige verjaardag te wensen maar kwist niet wie ze was.
Even een nuance: ik heb zeker niets op de oudere mensen en ik vind het geweldig dat ook zij nog steeds zo actief zijn. Geeft mij ergens wel een goed gevoel dat dit wereldje echt voor iedereen is.
Ik wil gewoon zeggen dat ik me daartoe minder voel aangetrokken. En als ik niet aangetrokken ben dan zal er vanachter niets gebeuren. Toch zeker niet als ik alleen ga.
Het is geen evidentie om als vrouw alleen te gaan. Ik heb al wel ondervonden dat dit in Amai fijner is dan in een andere club. Mannen zijn in Amai over het algemeen wel heel respectvol en iedereen heeft mijn 'nee' wel aanvaard.
Hou het hier maar in het Nederlands… dat is misschien al een reden waarom je zoveel nee krijgt in amai…I can't wait to go to Amai and collect lots of Nee. On a busy night I get at least 10 Nee I still have to wait a week for my broken finger to heal.
![]()
I wish I could communicate in this language but it's very difficult, I'm sorry, as far as I know in this wonderful club I have the chance to communicate in 4 languages, Dutch, French, German or English. And when I have sex I don't have to communicateHou het hier maar in het Nederlands… dat is misschien al een reden waarom je zoveel nee krijgt in amai…
True!I wish I could communicate in this language but it's very difficult, I'm sorry, as far as I know in this wonderful club I have the chance to communicate in 4 languages, Dutch, French, German or English. And when I have sex I don't have to communicate![]()
EensMee eens. Zolang het maar geen frans is. en Weet je, bepaalde aanrakingen zijn niet erg hoor. Zolang die aanrakingen maar respectvol zijn. Niet meteen aan de bekende plekken zitten. En een leuke glimlach en non-verbale communicatie doet ook al veel. Wij hebben in het buitenland ook vaak contact waarbij we elkaar nauwelijks verstaan maar toch een leuke avond hebben.
Also a prejudice from your side.I'm really happy when I get a No because it doesn't make me waste my time and it's been a year and a half since I've been visiting the club and I have many beautiful memories.and ladies who think they are very beautiful are always a lot of work![]()
Op dit forum wordt Nederlands, Vlaams en Engels geaccepteerd als voertaalHou het hier maar in het Nederlands… dat is misschien al een reden waarom je zoveel nee krijgt in amai…