Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je bent maar enorm druk over jouw Britney en haar verjaardag. Van tevoren al reclame gemaakt op bepaalde fora en nu hier er nog over doorgaan.
Elk koppel beleeft zijn club avonturen zoals zij dat willen.
Aankondigen en nabesprekingen zijn daar onderdeel van.
Voorpretsex en nageniet sec met de partner ook.
Lees wat koppels schrijven en speel er op in tijdens je bezoekjes.
Het is een spel 😉. Meespelen is leuker dan commentaar geven.

Ik had Britney graag aangesproken ( aan de bar) om eens een babbeltje mee te doen en een gelukkige verjaardag te wensen maar kwist niet wie ze was.

Even een nuance: ik heb zeker niets op de oudere mensen en ik vind het geweldig dat ook zij nog steeds zo actief zijn. Geeft mij ergens wel een goed gevoel dat dit wereldje echt voor iedereen is.
Ik wil gewoon zeggen dat ik me daartoe minder voel aangetrokken. En als ik niet aangetrokken ben dan zal er vanachter niets gebeuren. Toch zeker niet als ik alleen ga.

Het is geen evidentie om als vrouw alleen te gaan. Ik heb al wel ondervonden dat dit in Amai fijner is dan in een andere club. Mannen zijn in Amai over het algemeen wel heel respectvol en iedereen heeft mijn 'nee' wel aanvaard.
Komen hier niet zo vaak, maar zie je bericht.
Zo sta ik (staan wij) er ook in. hoor. Dat mag je gewoon zeggen vind ik.
Ik heb ook niks met oudere mannen of mannen met buiken of teveel haar.
Waarom zouden we dat niet (alvast) kenbaar mogen maken?

Ik ben geen supermodel maar in Amai toch zeker wel iemand waar mannen naar omkijken. Mooie is inderdaad dat in Amai, nee ook echt nee is. En soms moet je dat wel eens iets duidelijker maken. Ik ben daar vrij goed in zeg maar😜. Het is een mooie leuke gezellige club met veel actie. Er zijn daar altijd wel mensen die seksueel bij elkaar passen(ouder, jonger, voller, slanker, etc). Mijn partner is behoorlijk kieskeurig maar heeft denk uiteindelijk in Amai nog wel de meeste interactie met mooie leuke vrouwen. Daarnaast gaat Ian supergoed om met die zeldzame mannen die zich de regels nog niet goed eigen hebben gemaakt. Wij komen er in iedergeval graag! Wisselen het ook af met andere clubs, zo blijft het overal leuk. Elke club heeft zo zijn pluspunten maar Amai heeft zeker een hoog plekje in onze lijst hoor.

I wish I could communicate in this language but it's very difficult, I'm sorry, as far as I know in this wonderful club I have the chance to communicate in 4 languages, Dutch, French, German or English. And when I have sex I don't have to communicate🤣🤣🤣
True!
Mij maakt het zeker niet uit in welke taal ik aangesproken word...
Als er maar het fatsoen is dat er gevraagd wordt.
En dat heb ik zeker zo ervaren in Amai.

Mee eens. Zolang het maar geen frans is. en Weet je, bepaalde aanrakingen zijn niet erg hoor. Zolang die aanrakingen maar respectvol zijn. Niet meteen aan de bekende plekken zitten. En een leuke glimlach en non-verbale communicatie doet ook al veel. Wij hebben in het buitenland ook vaak contact waarbij we elkaar nauwelijks verstaan maar toch een leuke avond hebben.

I'm really happy when I get a No because it doesn't make me waste my time and it's been a year and a half since I've been visiting the club and I have many beautiful memories.and ladies who think they are very beautiful are always a lot of work 😂😂😂

Mee eens. Zolang het maar geen frans is. en Weet je, bepaalde aanrakingen zijn niet erg hoor. Zolang die aanrakingen maar respectvol zijn. Niet meteen aan de bekende plekken zitten. En een leuke glimlach en non-verbale communicatie doet ook al veel. Wij hebben in het buitenland ook vaak contact waarbij we elkaar nauwelijks verstaan maar toch een leuke avond hebben.
Eens❤️
I'm really happy when I get a No because it doesn't make me waste my time and it's been a year and a half since I've been visiting the club and I have many beautiful memories.and ladies who think they are very beautiful are always a lot of work 😂😂😂
Also a prejudice from your side.

Terug
Bovenaan Onderaan