Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag een bezoek aan Amai gebracht.
Forse regen en donkere wolken onderweg, maar vlak voor Meer brak de zon door!
Ik zal proberen een vanuit mijn oogpunt eerlijke beschouwing te geven van hoe ik een en ander heb beleefd.

Dit was voor mij de allereerste keer in 'n swingerclub en ik was heel benieuwd en tegelijkertijd wat gespannen over hoe het zou zijn. Ik had nog nooit sex gehad waar anderen bij zijn of toegekeken hoe anderen sex hadden, dus zo groen als het maar kan.

Bij aankomst stond de eerste parkeerplaats al vol en heb ik op de 2e geparkeerd rond 13:30. Daarna in de rij wachten. Negen man voor me. Ik was bij het derde groepje wat binnen mocht. Wachttijd zal zo'n 20 minuten zijn geweest.

Ik had mij voorbereid door hier op het forum eea te lezen en wat podcasts over swingersclubs te luisteren. Netjes badslippers meegenomen en extra grote maat condooms voor de zekerheid.

En daar sta je dan in je boxershort tussen allemaal half naakte en later naakte medemensen. Dat was wel even wennen voor mij. Eerst maar wat eten en toen bij een kop soep een gesprek begonnen met een heel aardige andere gast. Hij bood aan een rondje met me door de club te lopen en me wegwijs te maken. Dat hebben we gedaan en was interessant. Er was al volop actie op verschillende plekken. Nadat ik de ronde had gemaakt ben ik rustig in de bioscoop gaan zitten om eea even te laten bezinken. Later kwam ik erachter dat ik naast een gloryhole zat. Snel maar een plekje opgeschoven 😂.
In de bioscoop was een dame zeer enthousiast op het matras met een heer bezig, lange tijd. Leuk om te zien hoe ze er helemaal in op ging.

Ondertussen liepen er voordurend heren in en uit, op zoek naar "actie". Het was 'n komen en gaan van heren die hun rondes leken te draaien door de aanwezige ruimtes. Ik heb er wat actie gezien door de glory holes waarbij een oudere dame er ging zitten en een heer oraal plezierde.

Ik wist niet goed wat ik er allemaal mee aan moest eerlijk gezegd. Als ik zou moeten schatten waren er misschien zo'n dertig vrouwen in de club. Daarvan leek maar, voorzover ik dat kan inschatten, een enkeling single. Aardig wat vrouwen waren, zoals te verwachten, al op respectabele leeftijd. Ook aardig wat vrouwen hadden forse rondingen. Van beide wordt ik niet heel warm merkte ik.
Er zaten wel een aantal vrouwen bij die waar ik wel duidelijk aantrekkingskracht voelde. Maar zoals te verwachten was ik niet de enige die dat zo ervoer.

Dat maakte het wel 'n aardige uitdaging. Volledig nieuw, ietwat verlegen kijken of er wat van te maken valt. Maar rustig op een vrouw afstappen en 'n praatje maken is nog niet zo eenvoudig. Je moet al geluk hebben om er een te treffen die even "vrij" is en waar je wat bij voelt voor mijn gevoel.

Ik ben de sauna in gegaan (voor het eerst publiek zonder kleren voor mij) en daar leuke gesprekken gehad. Toen de volgende stap, het bubbelbad in. Dat lijkt steeds vol te zitten met zo'n 15 tot 20 gasten. Daar kwam iemand naar mee toe die had opgevangen dat ik nieuw was en gaf me een tip om me te laten pijpen door de dame die op te tafel in het midden lag. Ze was heel enthousiast en ik erop af. Haar enthousiasme was aanstekelijk en liet me ontdooien. Ik heb leuk me haar gespeeld en zelf het initiatief genomen om haar langdurig oraal op de tafel te verwennen. Maar zelf werd ik niet "hard" met alle drukte in dat bad. Op aanmoediging van de gangmaakster (komop, actief zijn!) nog gezoend met de andere mooie vrouw (prachtige rug en tatoeage op haar rechterarm, haar in een knot) die op de tafel bezig was, wat me heel goed beviel. Echt 'n kanjer die vrouw en steeds druk bezet.

Later in de bioscoop een mooie donkere dame gezien terwijl ze een andere man pijpte maar helaas bleef het bij hem en ging ze weg. Toen ze er later weer zat heb ik gevraagd of ik naast haar mocht gaan zitten (andere kant gangpad) en een praatje gemaakt. Maar de volgende stap naar rechtstreeks naast haar zitten en een volgende stap voelt dan lastig, zeker omdat ze daarvoor juist weg wilde. Ik denk dan direct dat ze er waarschijnlijk voor de rust is gaan zitten en wil juist niet opdringerig overkomen. Nog wat fingerspitzengefuhl leren schat ik.

Terug in het bubbelbad nog een dp of dpv in de sauna gezien van een leuke donkere dame (een andere) met een donkere heer en blanke heer bovenop. Leuk om te zien en waarschijnlijk nog veel leuker om te doen.

De tijd is voorbij gevlogen. Om kwart voor acht heb ik me omgekleed en ben ik weer vertrokken na een kort praatje met volgens mij Ian.

Tsja, wat vond ik er nou van...
Ik heb voor mezelf wat grenzen verlegd vandaag, daar ben ik wel blij mee.
Wat mij opviel is dat de gasten super aardig waren. De sfeer was top en ik werd als nieuweling echt door 'n paar gasten in wat wel een samenwerking leek over mijn "grens" getrokken om actief te worden. Dat vond ik wel bijzonder en heel positief.
Ik heb van twee leuke vrouwen mogen proeven, iets waar ik vantevoren niet direct rekening mee had gehouden. Dat was zeker leuk.
Ik heb, waarschijnlijk vanwege de drukte en dat alles toch nieuw was voor mij, de knalharde erectie gemist. Wellicht is dat een volgende keer anders maar wellicht ben ik ook gewoon iemand die eerst het gesprek aangaat om vervolgens mezelf met een dame een uur terug te trekken. Een diesel zeg maar 😂.
Het is nog niet eenvoudig om als verlegen nieuweling kans de maken op actie met een vrouw die je aantrekkelijk vind omdat er daar niet zoveel van zijn, ze een partner zullen hebben en veel anderen die er achteraan zitten die wel de ervaring hebben.

Al met al geef ik de ervaring 'n 6. Ik ben nog in dubio in hoeverre dit iets voor me is. Wellicht wordt het makkelijker naarmate ik meer ervaring krijg, maar wellicht is dit ook niet mijn ding. Ik had er geen problemen mee bekeken te worden tijdens de actie, vooral niet toen ik zelf bezig was. Maar ik vind juist de interactie met de vrouw leuk en dat was niet zo gemakkelijk vanwege de drukte en het geluid.

Nu is er donderdag elders Swalloween. Meer actie maar huisdames. Op die actie zit ik wel te wachten. Maar tegelijktijd sta je ook daar in de rij. Misschien gaan en wachten op de diesel als de rest uitgetelt is 😂. Ik zal er een nachtje over slapen en ben ik elk geval een ervaring rijker. Zeker geen spijt.

Nu is er donderdag elders Swalloween. Meer actie maar huisdames. Op die actie zit ik wel te wachten. Maar tegelijktijd sta je ook daar in de rij
Dit is iets waar je moet leren mee omgaan want dat is in elke seksclub het geval .
In elke club zijn er huisdames en overal sta je in de rij , vooral assertief maar niet opdringerig zijn is de boodschap bij zo'n events .

Terug
Bovenaan Onderaan