Afgelopen woensdag was mijn derde bezoek aan Amai, de eerste keer op de maandelijkse
BBW-avond. Ian had tevoren in het gastenboek aangekondigd dat maatje 44 het minimum is voor de deelnemende dames. Ik heb geen verstand van dameskledingmaten, maar inderdaad waren er heel veel heel grote dames op zoek naar heel veel ongeremde seks

!
Ik stond om 19:30 in de niet-leden rij, was iets voor 20:30 binnen. Vanaf nu ben ik lid

– dus dat scheelt voor de volgende keer. Gelijk een rondje gelopen, de actie kwam al aardig op gang. Ik heb eerst meegedaan met het neuken van een mooie jonge
BBW in de sling, zij lag volop te genieten met in iedere hand nog een extra pik. Op tijd gestopt, omdat ik niet net als vorige keer gelijk mijn eerste lading wilde verschieten. Daarna op het podium in de bios waren Marjolijn en haar vriendin bezig met een heel jonge kerel die duidelijk voor de eerste keer was. Ik ben Marjolijn lekker gaan voelen en toen na een tijdje heerlijk doggy klaargekomen in haar kutje (mc uiteraard). Voor mij de eerste keer dat ik op een podium heb geneukt met publiek! Haar vriendin had minder succes: die jonge kerel verloor door de zenuwen zijn erectie, 'he schiet eens op, hier ben ik niet voor gekomen!' zei ze

. Ze had al snel een bbc te pakken en tegen twee andere mannen in het publiek zei ze 'ik snap niet waarom jullie doorlopen, blijf hier, jullie zijn zo aan de beurt!'. Stoere vrije vrouwen met een missie, onverzadigbaar!
Daarna zag ik Silvy ronddrentelen bij de grote matrassen naast het bad. Al gauw stonden we elkaar lekker op te geilen, zonder haast lekker voelen en een beetje teasen zelfs. We belandden in de Boeddha-kamer, waar we een hele tijd geile 1-op-1 seks hebben gehad. Wat een seksbeest

en wat een kabaal maakt zij! Lekker om haar even voor mezelf te hebben, er kwamen af en toe wel andere mannen bij (respectvol) maar die vertrokken weer omdat wij even genoeg hadden aan elkaar. Paar keer van standje gewisseld, hard doorgeneukt totdat we allebei uitgeput waren – 'ik moet even iets drinken' zei ze.
Na even op krachten gekomen te zijn, heb ik in de gangbang kamer seks gehad met een nog grotere
BBW, lekker in missio op haar lijf gelegen tussen haar dijen. Dat was toch wel een fantasie, lekker om een keer mee te maken. Op de andere tafel waren Marjolijn en haar vriendin bezig met een paar mannen en met elkaar en een andere
BBW, ik ging even kijken en Marjolijn zei 'je mag nog wel en keer hoor' waarna ik haar weer doggy nam, ik moest wel even op m'n knieën tafel komen zei ze want dat vond ze lekkerder dan wanneer ik bleef staan. Ze heeft echt een lekker kutje voor doggy, geen idee waarom.
Het was inmiddels een uur of 23:00 denk ik, het bubbelbad zat behoorlijk vol maar ik ben er toch bij gaan zitten. Gitte is de koningin van het bad en zat daar al de hele avond (maar geen moment alleen), zij herkende me van de vorige keer. Silvy was er ook, wij vlogen gelijk weer op elkaar af en zijn verder gegaan waar we gebleven waren. Leuk om met haar grote lijf te spelen in het water, wendbaarder en makkelijker te tillen

. Wel oppassen geblazen dat het in het heetst van de strijd niet uitdraait op
nzc, dat was bijna gebeurd

. Bij mijn eerste bezoek aan Amai overkwam me dat ook in het bad, wel heel geil maar na afloop heb ik dan wel een paar dagen last van een zorgelijk stemmetje in m'n hoofd (bleek niets aan de hand). Dus cd erom en lekker geneukt met Silvy, op een gegeven moment was ze samen met een andere vrouw een kerel op tafel aan het pijpen, toen kwamen haar billen en poenanie boven water, dat geeft toch meer gevoel en het geheel leverde mij een brullend orgasme op.
Weer even op krachten gekomen en toen was het eigenlijk wel mooi geweest voor mij maar in de gangbang ruimte stond toen Sophie met haar lekkere lijf in haar blauwe setje. Twee andere mannen waren mij net voor, ik speelde onderhand met haar tieten en buik, lekker om te zien hoe zij er helemaal in opging. Daarna was het mijn beurt om haar heel lekker te neuken (staand in missio, zij lag op tafel, goed vooraan zodat ik fijn tegen haar aan kon kletsen), afwisselend met lange halen en sneller op en neer. Ik had goed zicht op haar kletsnatte grotje en mijn paal die erin en eruit gleed, geil! Zij pijpte onderhand een andere kerel, die klaarkwam in haar mondje. Na een kwartier of zo was het genoeg, haar pruim werd beurs en mijn jongeheer was sowieso al beurs.
Toen ging ik dus richting lockers om me aan te kleden, het was ook al bijna 24:00 uur. Maar bij de kassa stond Gitte samen met een vriendin. Zij vroeg waarom ik niet bij haar in het bad was gekomen. We frunnikten wat aan elkaar en ik zei dat m'n tank leeg was en m'n batterij ook, maar zij ging lekker voelen, ik voelde haar fijne grote billen en warme gleuf en al gauw stond ze me te pijpen. Dat gaf wel wat opmerkingen en vrolijke blikken van andere bezoekers die ook op weg waren naar de lockers en er niet goed langs konden, maar volgens Gitte's vriendin mag je in Amai overal seks hebben behalve in het restaurant. Beide dames waren tevreden over mijn paal die inderdaad gewoon weer fier overeind kwam en de vriendin ging ook mee-pijpen. Dat was een heel apart en lekker gevoel – zij zat namelijk een hete cappuccino te drinken en ging dan met haar hete koffie-mond om mijn lul, daarna Gitte weer met haar pijpkunsten en na een slok cappuccino weer de vriendin. Echt heel bijzonder, moet je ook een keer proberen! Dus toen met Gitte nog even naar de dark-room, haar lekker gevingerd en verder verkeersregelaar geweest voor haar, er was nog een hele trits mannen die hun laatste lading kwamen doneren. Zelfs bij één man gevoeld aan z'n pik of er wel echt een cd omheen zat

. Op een gegeven moment m'n laatste 0.0lletje gehaald en dat naast haar opgedronken, nog een beetje gepraat terwijl ze doggy werd geneukt. Volgende keer begin ik bij Gitte, doggy!