Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn als er es genoeg mannen staan te wachten terwijl er te weinig binnen zijn ...laten ze die zomaar staan zonder enige uitleg , als je dan beleefd vraagt van : wanneer zouden we binnen mogen of kunnen ? ... zegt die ' portier ' of wat er moet voor doorgaan , droog weg : Kweet niet , kan wel nog een uurtje duren !... , dat terwijl die mensen daar dan al 2,5u staan te wachten !! Ze zijn daar goed bezig he ?Maandelijkse zondagsopening afgelopen zondag. Genoeg koppels (met de juiste intentie), maar slechts nipt genoeg mannen. Om 16h was het meeste kruid al verschoten en waren er nog meerdere hongerige vrouwen...
Waar de niet-leden op sommige zaterdagen echt helemaal vooraan in de rij moeten staan of ze kunnen niet binnen, is dat op de zondagen (volgende is eind januari) helemaal anders. Net zoals de gangbang-woensdagen of de bi-avond.
Ze houden de verhouding man-vrouw zo balans. Dat weet je voordat je aanschuift.En als er es genoeg mannen staan te wachten terwijl er te weinig binnen zijn ...laten ze die zomaar staan zonder enige uitleg , als je dan beleefd vraagt van : wanneer zouden we binnen mogen of kunnen ? ... zegt die ' portier ' of wat er moet voor doorgaan , droog weg : Kweet niet , kan wel nog een uurtje duren !... , dat terwijl die mensen daar dan al 2,5u staan te wachten !! Ze zijn daar goed bezig he ?
Als er nog mannen aan de deur staan hoeven stellen nooit te wachten. Wat bevestigd hebt gekregen is niet waar.Al zat die club vol met fotomodellen , geen zinnig mens wacht zomaar onaangekondigd +3 uur om ergens binnen te kunnen .
Dat dit regelmatig gebeurd is mijn ondertussen bevestigd door enkele bevriende stellen die er regelmatig naartoe gingen .
Klopt niet wat je zegt , ik had alle koppels geteld die er waren en ik moest allang binnen zijn volgens hun 'verhouding ' van 2 mannen op 1 vrouw . Da's net het punt !Ze houden de verhouding man-vrouw zo balans. Dat weet je voordat je aanschuift.
Het is dan toch raar dat verschillende bevriende swing stellen mijn verhaal bevestigen ,onafhankelijk van elkaar .Als er nog mannen aan de deur staan hoeven stellen nooit te wachten. Wat bevestigd hebt gekregen is niet waar.
Klopt Laura. Miss zuid was ook nog hongerig op het einde, maar de meeste mannen waren al niet heel actief meer. Dosering op maandagen is beter, anderzijds was het wel gezellig druk. Uiteindelijk hebben we ook wel genoeg actie gehadMaandelijkse zondagsopening afgelopen zondag. Genoeg koppels (met de juiste intentie), maar slechts nipt genoeg mannen. Om 16h was het meeste kruit al verschoten en waren er nog meerdere hongerige vrouwen...
Waar de niet-leden op sommige zaterdagen echt helemaal vooraan in de rij moeten staan of ze kunnen niet binnen, is dat op de zondagen (volgende is eind januari) helemaal anders. Net zoals de gangbang-woensdagen of de bi-avond.
Klopt niet wat je zegt , ik had alle koppels geteld die er waren en ik moest allang binnen zijn volgens hun 'verhouding ' van 2 mannen op 1 vrouw . Da's net het punt !
Het is dan toch raar dat verschillende bevriende swing stellen mijn verhaal bevestigen ,onafhankelijk van elkaar .
Ok, daar kan ik inkomen maar in mijn geval was dit echt niet zo .Er zijn wel al dagen geweest dat er ook koppels en single vrouwen moeten wachten omdat de club gewoon aan maximum capaciteit zit.
Dan is het helemaal niet omwille van de verhouding maar wel omwille van plaats
Klopt Laura. Miss zuid was ook nog hongerig op het einde, maar de meeste mannen waren al niet heel actief meer. Dosering op maandagen is beter, anderzijds was het wel gezellig druk. Uiteindelijk hebben we ook wel genoeg actie gehad![]()