Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen zaterdag deze club weer bezocht. Het was weeral lekker druk en super actief èn er waren weer veel stelletjes waaronder echt mooie!
Ik wil graag inpikken op sommige voorgaande reacties. Ik las dat de magie weg is, awel integendeel, de magie was nog nooit eerder zo groot als tegenwoordig, een hele tijd geleden kreeg deze club vaak het verwijt dat hier enkel zwaarlijvige of oudere mensen kwamen. Vergelijk het met nu en denk dan aan een jaar geleden....ik stel zelf vast dat ik veel koppeltjes zie die echt niet oud of zwaarlijvig zijn en ze zijn nog actief ook! En ja ze komen soms van een andere grote club maar vergeet niet dat daar best ook veel actieve (mooie) mensen waren die idd ook al eens uitwijken van club, een voetballer speelt ook niet altijd op hetzelfde veld 😉.
Ik kan alleen vaststellen dat van de toenmalige stellen die er destijds uiterlijk bovenuit staken er mssn wat jaloezie is ontstaan vanwege de grotere concurentie aan mooie mensen die er nu toch wel binnen komen, dat zal soms wel pijnlijk zijn als je anders altijd de aandacht getrokken hebt maar bekijk het nuchter, al deze mensen maken uiteindelijk de club tot wat ze is. Zelf merk ik op dat er vaak een overaanbod is aan toffe aantrekkelijke actieve koppels waarbij ikzelf al keuzes moeten maken want deze jongeheer blijft niet oneindig gaan😅. Ook de opmerkingen dat er vaak mannelijke kijkers zijn die niets ondernemen, dit zijn echter momentopnames en met enig relativatie vermogen moet je je ook eens afvragen wat die mannen ervoor gedaan hebben...als ikzelf sex gehad heb neem ik na het douchen ook graag een kijkje om ondertussen op krachten te komen. Wees vriendelijk voor elkaar, dat maakt het alleen maar mooier!
Ga zo verder Ian👌
 
Afgelopen zaterdag deze club weer bezocht. Het was weeral lekker druk en super actief èn er waren weer veel stelletjes waaronder echt mooie!
Ik wil graag inpikken op sommige voorgaande reacties. Ik las dat de magie weg is, awel integendeel, de magie was nog nooit eerder zo groot als tegenwoordig, een hele tijd geleden kreeg deze club vaak het verwijt dat hier enkel zwaarlijvige of oudere mensen kwamen. Vergelijk het met nu en denk dan aan een jaar geleden....ik stel zelf vast dat ik veel koppeltjes zie die echt niet oud of zwaarlijvig zijn en ze zijn nog actief ook! En ja ze komen soms van een andere grote club maar vergeet niet dat daar best ook veel actieve (mooie) mensen waren die idd ook al eens uitwijken van club, een voetballer speelt ook niet altijd op hetzelfde veld 😉.
Ik kan alleen vaststellen dat van de toenmalige stellen die er destijds uiterlijk bovenuit staken er mssn wat jaloezie is ontstaan vanwege de grotere concurentie aan mooie mensen die er nu toch wel binnen komen, dat zal soms wel pijnlijk zijn als je anders altijd de aandacht getrokken hebt maar bekijk het nuchter, al deze mensen maken uiteindelijk de club tot wat ze is. Zelf merk ik op dat er vaak een overaanbod is aan toffe aantrekkelijke actieve koppels waarbij ikzelf al keuzes moeten maken want deze jongeheer blijft niet oneindig gaan😅. Ook de opmerkingen dat er vaak mannelijke kijkers zijn die niets ondernemen, dit zijn echter momentopnames en met enig relativatie vermogen moet je je ook eens afvragen wat die mannen ervoor gedaan hebben...als ikzelf sex gehad heb neem ik na het douchen ook graag een kijkje om ondertussen op krachten te komen. Wees vriendelijk voor elkaar, dat maakt het alleen maar mooier!
Ga zo verder Ian👌
Als je onze recensie bedoelt dan zeg het maar 😉.
Wij zouden juist blij zijn met meerdere mooie mensen ipv het oude en zwaarlijvige volk. Dus jaloezie zou er juist NIET gaan zijn.
Je vergeet hier wel te melden dat er afgelopen zaterdag 1 single dame en maar liefst 5 (mooie!!) stellen buiten zijn gezet tijdens deze avond. Waarom?? De inactiviteit die zij hadden. De rest was wél actief.
En ja, ook ons is ter oren gekomen dat de sfeer zaterdag verder juist wel weer als vanouds was. Integenstelling tot de vrijdag. Vrijdag kijkers, zaterdag doeners. Conclusie: wij waren er op de verkeerde dag afgelopen weekend.
Er word nu dus stevig opgetreden om het concept te behouden en daar zijn we blij om om dat te mogen vernemen.
Leuke, mooie mensen juichen we alleen maar toe. We hoeven niet de aandacht voor onszelf, de sfeer moet goed zijn.
Hoe dan ook, we hopen er in de toekomst weer betere momenten mee te maken al zullen we niet meer zoveel gaan komen. Ook onze horizon word verbreed.
 
Als je onze recensie bedoelt dan zeg het maar 😉.
Wij zouden juist blij zijn met meerdere mooie mensen ipv het oude en zwaarlijvige volk. Dus jaloezie zou er juist NIET gaan zijn.
Je vergeet hier wel te melden dat er afgelopen zaterdag 1 single dame en maar liefst 5 (mooie!!) stellen buiten zijn gezet tijdens deze avond. Waarom?? De inactiviteit die zij hadden. De rest was wél actief.
En ja, ook ons is ter oren gekomen dat de sfeer zaterdag verder juist wel weer als vanouds was. Integenstelling tot de vrijdag. Vrijdag kijkers, zaterdag doeners. Conclusie: wij waren er op de verkeerde dag afgelopen weekend.
Er word nu dus stevig opgetreden om het concept te behouden en daar zijn we blij om om dat te mogen vernemen.
Leuke, mooie mensen juichen we alleen maar toe. We hoeven niet de aandacht voor onszelf, de sfeer moet goed zijn.
Hoe dan ook, we hopen er in de toekomst weer betere momenten mee te maken al zullen we niet meer zoveel gaan komen. Ook onze horizon word verbreed.
Neen ik bedoel niet specifiek op jullie of op jullie reactie. Ik lees wel dat bepaalde Amai koppels zich storen dus dit is een beetje algemeen. Ik ken jullie trouwens als zeer actief en doeners. Ik kan er zeker inkomen dat de inactieve stellen verder niet welkom zijn, zo blijft het mooie en unieke concept idd behouden. Gelukkig is Ian hier wakker in en kan kort op de bal gaan. Over de vrijdagen kan ik tegenwoordig minder oordelen maar met de zaterdagen is niets mis hoor!
Fijne zonnige dag gewenst en mssn tot later weer.
Groeten👍
 
Wij schuwen clubs met mannen niet. Houden wel van man meer. of meerdere mannen. Zij dan. Hij totaal niet bi hoor. Maar doet wel mee. Nu willen we mss morgenavond dit eens een keertje proberen. Hebben eerst wat anders dus kunnen niet voor 22u er zijn. Vraag me enkel af of deze club niet TE is qua aantal mannen in verhouding tot de vrouwen? Soms is een gesprekje voor- of achteraf ook nog wel leuk natuurlijk. Is het een club met opdringerige mannen? Of is het wel respectvol?
 
Wij schuwen clubs met mannen niet. Houden wel van man meer. of meerdere mannen. Zij dan. Hij totaal niet bi hoor. Maar doet wel mee. Nu willen we mss morgenavond dit eens een keertje proberen. Hebben eerst wat anders dus kunnen niet voor 22u er zijn. Vraag me enkel af of deze club niet TE is qua aantal mannen in verhouding tot de vrouwen? Soms is een gesprekje voor- of achteraf ook nog wel leuk natuurlijk. Is het een club met opdringerige mannen? Of is het wel respectvol?
De verhouding manen/vrouw - koppel wordt hier erg goed bewaakt . 2/1 op normale dagen, 2,5/1 tijdens gangbangs. Mijn vriendin wil dan altijd de onderste helft van de 0,5-de man 🙈🤣. Over het algemeen zeer respectvol publiek, al zijn er natuurlijk overal wel eens uitzonderingen. Maar die mag je bij volharding/negeren van de bekende nee of vergelijkbare signalen doorgeven - exit. Gesprekje voor en/of na is zeker mogelijk, al is dit ook iets wat je zelf "afdwingt" door jullie manier van handelen in de bar, de zetel ruimte of in de acties ruimtes / matrassen. In de verhoogde matrassen ruimte voor de cinema, de Boeddha of spiegel kamer kan je wat gemakkelijk de inflow van extra mannen doseren dan in de andere ruimtes. Mss goed om daar te starten. Verder… gewoon proberen… vrij zeker dat het met jullie insteek zal bevallen. Succes & have fun
 
Afgelopen maandag (14-8) hier geweest als stel, het was enorm druk!
Ze bewaken de verhouding mannen en stellen-vrouwen wel goed alleen als er nergens plaats meer is klopt dit dan ook weer niet....
Maar ja, wanneer doe je het als eigenaar goed?
We hebben ons toch vermaakt, 3x actie op een hoog matras in de nieuwe kamer met diverse mannen, begonnen op de bank bij de open haard, en op de matrassen naast de douches geëindigd.
Helaas was het bubbelbad steeds vol, dus dit hebben we overgeslaan.
Voor actie blijft dit toch 'The place to be'.
 
Afgelopen maandag (14-8) hier geweest als stel, het was enorm druk!
Ze bewaken de verhouding mannen en stellen-vrouwen wel goed alleen als er nergens plaats meer is klopt dit dan ook weer niet....
Maar ja, wanneer doe je het als eigenaar goed?
We hebben ons toch vermaakt, 3x actie op een hoog matras in de nieuwe kamer met diverse mannen, begonnen op de bank bij de open haard, en op de matrassen naast de douches geëindigd.
Helaas was het bubbelbad steeds vol, dus dit hebben we overgeslaan.
Voor actie blijft dit toch 'The place to be'.
Klopt volledig. Afgelopen maandag was het behoorlijk druk tot pakweg 18u, daarna wat relaxter. Druk, maar toch nog leuk. Fun voor elk wat wils. De toch niet zo kleine jacuzzi was gedurende lange tijd - dixit een gezellige Nederlandse dame - "als Knackworsten in een blikje". Aan verloren handjes en andere lichaamsdelen geen gebrek 🤷😜.
Morgenavond sinds lange tijd nog eens als single gaan piepen... 😎
 
Wij (ik en mijn vriend) gaan morgenavond voor het eerst naar Amai. Ik heb al aardig wat gelezen in dit topic en de site van de club uitgeplozen, maar misschien dat iemand nog tips heeft voor een eerste bezoek?

Ik las dat stellen een kwartier eerder naar binnen mogen, is dat ook op zaterdagavond of alleen met de gb dagen? En hoe zit het met dat lidmaatschap, is dat van te voren verplicht of kun je gewoon komen en het daar regelen?

Ik ben echt super benieuwd hoe het eruit ziet, wat de sfeer gaat zijn, hoe de verhouding is, hoe de mannen zijn, naar de glory holes, gewoon alles eigenlijk haha. Ik heb er heel veel zin in en vind het stiekem ook wel erg spannend.
 
Over de "rustige" vrijdag en "actieve" zaterdag vorige week: wij waren er beide dagen; en vrijdag lag het probleem aan het aantal mannen dat vrijdag te laag was. Volgens uitbater Ian waren er vrijdag per koppel 1.2 mannen. Dat geeft een heel andere dynamiek, veel minder groepsseks, bukkake, ... en meer mannen die kiezen voor een uitgebreide girlfriend experience met lang knuffelen. Hoewel nog altijd amusant, geef ons toch maar een avond met méér mannen (want daar komen we voor) en kijken we uit naar initiatieven om de verhouding koppels/man te behouden.

@Klokjes: Goed dat jullie het concept hebben doorgelezen, de eigenaar handhaaft daar strikt op want zijn inkomsten komen van de heren. Amai opent altijd een kwartier vroeger voor koppels, op de bi-avond 30 minuten. Je mag als vrouw/koppel altijd de rij heren voorbijsteken.
Gloryholes zijn er in de cinema en het labyrint.
Wij raden aan om vroeg te komen; je staat dan op de betere parking. Wij gaan op zaterdag vaak elders eten (Bali James Breda, Bistrobar De Jachthoorn, Frituur Kartoffeltje, ...); het buffet is voedzaam en hygiënisch bereid, maar wel basaal.

Wij zijn er zaterdag ook, tot dan!
 
Soms is een gesprekje voor- of achteraf ook nog wel leuk natuurlijk
Voor praatjes, voor of na, is er de barruimte en voor een deel de zetels aan de haard. In de speelruimtes zelf is er daarvoor minder gelegenheid. Enige uitzondering is de jacuzzi. Daar kan je soms heel prettige gesprekken hebben.
Is het een club met opdringerige mannen? Of is het wel respectvol?
Er kunnen altijd wel opdringerige typen rondlopen. Als ze echt te ver gaan, dan volstaat het om dit even te melden aan het personeel en wordt er snel komaf mee gemaakt.
 
Af en toe bezoek ik Club Amai, zoals vrijdag. Ik ben natuurlijk meer een wandelaar,bezoeker van DVP en heb ook wat vriendinnen, maar kijk daar graag ook eens rond, al doe ik niet al te veel moeite. In tegenstelling tot ik hier wel eens lees zijn de mannen echt niet passief, de meesten zijn continu aan 't loeren om zoveel mogelijk sex te krijgen liefst bij de knappere dames.
En dat is een goede zaak .Die verhouding 3 mannen 1 vrouw zie ik niet zo terug gevoelsmatig maar dat zal zo wel zijn dan zeker.
Ik heb me toch goed vermaakt, kunnen spelen en meermaals gekomen bij wat ik de mooiste aanwezige dame vond, een slanke blonde Vlaamse met grote borsten. Dus was in mijn nopjes. Toen ik wegging om 1 uur was t nog steeds goed druk. Het blijft een bijzondere plek , ik zou ieder eens aanraden een keer daar te gaan . Mensen komen ook overal vandaan. Een man uit Parijs hield zich bezig met een dame uit Groningen.
Ik ga nog wel eens een keertje, gewoon eens wat anders dan naar het SKW .
 
Je vergeet hier wel te melden dat er afgelopen zaterdag 1 single dame en maar liefst 5 (mooie!!) stellen buiten zijn gezet tijdens deze avond. Waarom?? De inactiviteit die zij hadden. De rest was wél actief.

Fijn te lezen dat het werkelijk ook aangepakt wordt - zelf zijn we meestal druk bezig, dus eigenlijk nog nooit gezien dat er inactieve mensen verzocht worden te vertrekken
 
Woensdag bi/travestie thema zagen we...
Hebben jullie ervaring met dit thema bij amai? Komt er daadwerkelijk actief bi publiek naartoe?


In de grote club in Harelbeke bvb houdt 't gewoon in dat je meer vrouwen openlijk ziet flirten met elkaar, maar echt bi-actie is zeer beperkt.
 
In club Amai zijn nu zo veel koppels en vrouwen dat het nu voor ons minder interessant is. Een jaar of 5 geleden kwamen we er al en toen was de club toch een stuk spannender en opwindender. Er is nu veel meer competitie tussen koppels dus voor ons hoeft het niet meer zo nodig.
 
Wij waren afgelopen zaterdag voor het eerst naar deze club en hebben echt onwijs genoten. Mooie, nette club, leuke ruimtes, goede sfeer, de mannen niet jagerig of opdringerig. Ik vond het een fijne verhouding tussen vrouwen en mannen, er waren meer vrouwen dan ik verwacht had. Wat ging de tijd ontzettend snel, het was zo einde avond haha. Ik kijk ook erg graag en daar hebben we amper tijd voor gehad, ben vooral zelf bezig geweest.

Volgende week gaan we de maandag proberen.
 
Ik was gisteren ook weer eens aanwezig, hoefde niet eens in de rij te wachten, was er rond half 3. Wat was het druk echter, was op een gegeven moment echt geen doorkomen aan en dat was eigenlijk niet leuk meer - hoorde ik ook her en der om mij heen. Kwam waarschijnlijk ook omdat een mooie jonge dame - midden in het gangpad op haar knietjes heren aan het afwerken was - ik was net te laat, maar wat een mooi schouwspel, dat weer wel....
Het was weer een enorme mix van jong en oud, dik en dun. Er waren ook wat jongere koppels aanwezig en zelfs een echte stunner, donker haar, jaar of 25, maar die heb ik helaas niet actief gezien. Ook toch best weer wat koppels die zich alleen terugtrokken. ook twee koppels gezien die duidelijk aan partnerruil deden en waarvan de dames gezellig naast elkaar lagen te lullen, met af en toe een lul in de mond - was niet zo opwindend om te zien, ze wilden liever ook geen andere handen op het lichaam en dat werd dus ook keurig niet gedaan.
Gloryholes waren goed gevuld, met zelfs af en toe een dame erin ;), blijft een gok dus.
Ik heb me er zoals altijd geamuseerd, voyeur die ik ben en heb weer heerlijk naakt kunnen rondlopen. Ben echter ongepopt naar huis gegaan na dikke twee uur. De dames waar ik opgewonden van werd trokken lange slierten van kerels en daar werd het dringen en helaas werd ik van veel andere dames niet opgewonden.
Kortom, iets mixed feelings dit keer, maar heb toch weer een leuke middag gehad met alles wat er rondom me heen gebeurde.
Bij welke club ik ook kom, moet ik toch wel weer eindigen met: heren, ruim je zooi op als je klaar bent (rubbers:mad:)
 
Bij welke club ik ook kom, moet ik toch wel weer eindigen met: heren, ruim je zooi op als je klaar bent (rubbers:mad:)
Dat is idd zo waar, helaas vooral bij amai een groot probleem vind ik - maar het is dan ook een zeer actieve club, dus er zijn gewoon meer condooms in gebruik per dag denk ik....
Bij de gangbangbedden ligt de vloer gewoon vol na een tijdje, nasty
 
Woensdag bi/travestie thema zagen we...
Hebben jullie ervaring met dit thema bij amai? Komt er daadwerkelijk actief bi publiek naartoe?


In de grote club in Harelbeke bvb houdt 't gewoon in dat je meer vrouwen openlijk ziet flirten met elkaar, maar echt bi-actie is zeer beperkt.
De ene avond vrij veel travestieten, de andere avond heel veel bi-mannen die het met elkaar doen (1 op 1 of in een triootje met een vrouw er bij). Of koppeltjes die bvb. samen mannen pijpen.

1-op-1 actie tussen vrouwen komt op de bi-avond in Amai weinig voor.
Ten eerste zijn er op de bi-avond in Amai veel minder vrouwen dan op andere avonden.
Ten tweede zijn er veel koppels die naar "een club" gaan om de biseksuele kant van de vrouw te ontdekken, maar koppels die dat als belangrijkste of enige reden hebben voor hun clubbezoek, kiezen eerder voor andere clubs door het concept van Amai. Dat wil niet zeggen dat er geen lesbische activiteit is in Amai 🤭, maar dan eerder als onderdeel van groepseks waarbij beide vrouwen ondertussen ieder met een man bezig zijn.
Vrouwen/koppels op zoek naar interactie met een extra vrouw, zonder interactie met extra heren, zou ik Amai afraden. Iedere avond en zeker de bi-avond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan