Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk erover om op vrijdag 16 december naar de Hookergames te gaan. Is wel een planning want ik kom vanuit de Randstad en is te uur rijden. Om de kosten te delen en de gezelligheid kunnen mensen meerijden.

Ook nog een vraagje; ik zie dat je drie bandjes krijgt. Kun je dan maar driemaal die avond iets leuks met een dame beleven, of hoe werkt dat...:). In een bericht hierboven zag ik staan dat iemand al zijn bandjes mee naar huis had en ook het nodige plezier. Dus enige uitleg helpt.

Alvast dank, Mark
ik hoef niet eens een bandje te hebben, als de sex maar goed is. Ik heb niet sex met iedereen.
 
ja van jullie wil ik ook wel eens een keertje genieten als ik mag en maandag was er toch een koppeltje dat geen gezelschap toeliet in de kamer
Tja, ik ken er ook die zich terugtrekken op een kamertje zonder iemand erbij. Lijkt het alsof ze bezig zijn met anderen. En dan bedoel ik diegene die gratis inkom krijgen. Daarom moeten de huisdames doordeweek ook voorin blijven, is ook voor de sfeer trouwens, kunnen ze toch meer in de gaten gehouden worden.
 
Donderdag geweest, was al druk op de parking tegen 12 uur!
Nina kwam al vanouds weer een warm welkom wensen, topper!

In de loop van middag was het echt heel druk, aantal koppeltjes die echt actief waren viel tegen. Ik weet niet hoeveel dames er van het huis waren, in de bioscoop was een waalse actief, leuke vrouw is dat. In de grote zaal stond de Gynostoel op gesteld een lange blonde slanke dame hield daar de hele midddag spreekuur voor mannen met een stijve.
Bij de grote spiegel was wat minder activiteit.

Aan de toog was het druk, ik schat dat twee van de drie zuidamerikaanse waren daar nogal bezig. Opgespoten billen, wil je niet weten. Zal wel geil zijn maar ze hadden weinig klasse, maar ja iedereen heeft zo zijn smaak.

Gelukkig waren ook nog anderen actief aan de toog een blonde milf, die lustte er pap van, ze was nog koud binnen of ze had een doggyfan die haar nam en pijpen twee stijve lullen........... Misschien wat ouder maar wat een geile klasseslet.

In de achterkamers was wel actie maar soms ging ook de deur op slot.
Voor zoveel mannen was het aantal vrouwen toch wat weinig misschien, lastig inschatten hoeveel mannen komen, maar seksgarantie heb je toch wel in de bioscoop of in de grote zaal raak je van alles kwijt, zoals ik bijvoorbeeld mijn boxer haha.
Aan het eind nog een heerlijk blowjob gehad aan de toog.

De ambiance was weer top, volgende keer weer eens een maandag proberen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou vrijdag 16 december (Hookergames) voor de allereerste keer is willen gaan. Zelf kom ik uit een relatie waar we geregeld geswingde hebben, maar enkel in prive. Nu ben ik terug single, en zou dit eens graag doen. Wel allereerste keer, waar moet ik mij aan verwachten en wat kunnen jullie mij nog aanraden?
 
Ik ga vrijdag ook voor de eerste keer naar de Hookergames, ik ben wel al eerder in Eroxx geweest. Het thema spreekt voor zich volgens mij...:). Just go with the flow...:)

Als ik het goed begrijp krijg je drie bandjes waardoor je in ieder geval driemaal succes gaat hebben. Een dan daarnaast nog de nodige lol, komen zeer leuke mensen die daar komt vast goed.
 
Ik ga vrijdag ook voor de eerste keer naar de Hookergames, ik ben wel al eerder in Eroxx geweest. Het thema spreekt voor zich volgens mij...:). Just go with the flow...:)

Als ik het goed begrijp krijg je drie bandjes waardoor je in ieder geval driemaal succes gaat hebben. Een dan daarnaast nog de nodige lol, komen zeer leuke mensen die daar komt vast goed.

Oh leuk als je ook gaat. Ja ik heb nog nooit een club gedaan daarmee, dus echt totaal nieuw.

Wat is je leeftijd? Want daar zit ik zelf ook nog wat met geworsteld, aangezien ik maar 32 ben denk ik daar vrijdag wel één van de jongste te zijn, niet?
 
Oh leuk als je ook gaat. Ja ik heb nog nooit een club gedaan daarmee, dus echt totaal nieuw.

Wat is je leeftijd? Want daar zit ik zelf ook nog wat met geworsteld, aangezien ik maar 32 ben denk ik daar vrijdag wel één van de jongste te zijn, niet?
Als je 32 bent heb je goede ogen....:), dus lees vooral de eerdere berichten even door want daar staan je antwoorden. Er is bijvoorbeeld te lezen dat er juist veel jonger publiek komt, dus ik verwacht zeker niet dat je de oudste bent.
 
I
Vraagje mbt om naar Erox te gaan. Wat is jullie advies. Maandag of donderdag. Welke van deze dagen is drukste bezocht
Ik denk dat beide dagen niet veel verschillen, op donderdag is er soms een speciaal thema zoals Eyes Wide Shut.
De een vindt dat geweldig een ander vindt dat juist helemaal niks. Op maandag zijn er nooit speciale thema's.
Ik zou de website raadplegen daar kun je zien wat er op de agenda staat.
 
@JSSR; je praatjes hier zijn identiek als op het gastenboek van Club Amai!? Wat probeer je nou allemaal overal dezelfde info uit te halen? Ga gewoon je ding doen i.p.v. op elke plek dezelfde vragen te stellen en dezelfde smoezen te gebruiken dat het steeds "je eerste keer" is en je "te jong" gaat zijn.

Uit betrouwbare bron vernomen;
Het koppel RoDo is vanavond na lange tijd weer eens aanwezig in de Eroxx, dus het zal sowieso wel een actieve avond gaan worden voor Westerse mannen.
Do is niet vies van een goede geile gangbang en kan ook lekker paaldansen! Herkenbaar aan gouden glitter high heels heb ik begrepen. En anders is ze wel herkenbaar aan glimmende tong, navel, clit- en tepelpiercings....rode lippenstift en een lange donkerblonde paardenstaart.
Ik als goede vriend van Ro&Do zal er sowieso bij gaan zijn! Mijn bandjes weten hun doel al voor deze avond!
 
Heb zojuist Ro&Do gesproken op de parking en gezien de hoeveelheid koppels hebben zij besloten om niet naar binnen te gaan. Ikzelf ga over 5 minuten naar binnen en zie het wel.
 
Laatst bewerkt:
Ik had gisteren weer een goede avond. Een paar geile acties gehad en het konden er nog meer geweest zijn maar mijn zaad was helaas op🙈😂. Ongezien hoeveel koppels er telkens weer komen, ga zo verder Eroxx👊👍
 
Heb zojuist Ro&Do gesproken op de parking en gezien de hoeveelheid koppels hebben zij besloten om niet naar binnen te gaan. Ikzelf ga over 5 minuten naar binnen en zie het wel.
Spijtig, had hen (ik bedoel dan uiteraard 'haar') graag nog eens bezig gezien.

Ik vraag me af hoe je vanaf de parking om half negen, vrij vroeg op de avond lijkt me, kan concluderen dat er veel koppels gaan zijn gedurende de avond? 🤔 Daarenboven zijn de eerste bezoekers op vrijdagen in parenclubs meestal koppels die dan vroeg komen om te kunnen eten. De vele singles komen meestal pas na 21:00 aanzetten. Ik ga zelf meestal pas vanaf 21:30 en dan begint het een beetje druk te worden. Maar om 20:30 is het binnen wellicht vrij rustig als ik me die 2 keren herinner dat ik op dat vroege tijdstip ben gegaan. De veelvuldige actie begint ook pas na 22:00 meestal, een paar uitzonderingen daar gelaten.

Jammer dat ze dus niet even hebben afgewacht. Ik miste gisteren ook de andere 2 knappe meiden die altijd zeer actief waren op vorige Hooker Games.
 
Ik was er ook en ik begrijp wel dat je vanaf de parking kunt zien dat er veel koppels zijn. De rij stond namelijk tot buiten aan toe. Alleen weet je dan niet wie binnen is. Daarnaast klopt het voorgaande verhaal dat met name de jongere single mannen later kwamen.

Afijn, ik was er vanaf kwart over acht en vond het om half twee mooi geweest. Met een kamer in de buurt hoefde ik alleen tien minuten terug te lopen.

De avond was geweldig, maar ook zo mijn bedenkingen. Er was maar een beperkte groep dames beschikbaar voor de single heren en dat was jammer. Het overgrote deel van de jongere stellen komt om zichzelf (goedkoop) te vermaken. Nu hou ik ook wel van wat dansen en de gezelligheid was ook leuk. Daarnaast heb ik drie bandjes wel besteed aan dames die er zin in hadden. Met name de roodharige dame was geweldig. Denk dat ze de 50 bandjes wel gehaald heeft.

Zeer leuke ervaring, maar volgende keer denk ik toch gewoon op maandag of donderdag te gaan. Kom in ieder geval weer terug.
 
Ook ik was afgelopen vrijdag op hookergames en de drukte was er zeker weer. Ik ben steeds na 22u pas daar en dan zit het al meer dan behoorlijk vol...sommige vrijdagen geven ze rond deze tijd al zakken uit om je spullen in op te bergen omwille van volle lockers dus dat wil al wat zeggen! @Klaas de dansvloer staat idd altijd goed vol gedurende de ganse avond maar de beperkte groep actieve vrouwen/koppels waar je het over hebt moet je een beetje nuanceren, wij mannen oordelen vaak op momentopnames en die zijn niet altijd correct. Je moet niet verwachten dat alle vrouwen/koppels tegelijkertijd constant achter zijn om de aanwezige mannen te plezieren. Deze zijn geen ingehuurde maar wel amateur mensen die vaak na een halfuurtje/uurtje achter hun ding gedaan te hebben zich terug naar de dansvloer begeven omdat ze daar ook fun willen hebben. De mensen achter zijn dan ook gezien de hoeveelheid koppels gedurende de avond heel wisselend, let hier maar eens op en dit is net het mooie aan een club met veel aanwezige koppeltjes. Mijn avond was meer dan goed!
De maandag en donderdag zijn dan ook vaak huisdames aanwezig die de ganse middag mannen plezieren, niet vergelijkbaar met de vrijdagen dus. Jammer van RoDo dat de drukte hen afgeschrikt heeft. Ze zouden er trouwens perfect tussen passen hier...kwestie van tegen wat concurentie te kunnen dat wel. Vorige week vrijdag zag ik hun nog in Amai.
 
Dag allemaal,
Mannelijk deel van een beginnend koppel hier. Wij zijn aan het kijken om op 6 januari voor de eerste keer langs te komen op topless high heels avond. Wij zijn compleet nieuw in de livestyle maar hebben wel al heel wat onderzoek gedaan en hebben besloten de stap te zetten om het te proberen.

Nu is mijn vraag wat zijn jullie bedenkingen van wat jullie graag hadden geweten als beginners?
 
Dag allemaal,
Mannelijk deel van een beginnend koppel hier. Wij zijn aan het kijken om op 6 januari voor de eerste keer langs te komen op topless high heels avond. Wij zijn compleet nieuw in de livestyle maar hebben wel al heel wat onderzoek gedaan en hebben besloten de stap te zetten om het te proberen.

Nu is mijn vraag wat zijn jullie bedenkingen van wat jullie graag hadden geweten als beginners?
Als dit jullie eerste keer is raad ik toch aan om op een zaterdagavond te gaan. Dan is het koppels only tenzij jullie een extra man leuk vinden.
 
Een paar basisregels die geen uitzonderingen kennen:
  • Nee is nee.
  • Een eerdere "ja" kan op eender welk moment worden ingetrokken.
Voor de rest zijn er niet veel regels, buiten wederzijds respect. Je gaat zover als je zelf wil en je als koppel hebt afgesproken.

Zeker op een avond waar single mannen worden toegelaten zul je altijd mannen hebben die, terwijl jullie "bezig" zijn, ongevraagd willen meedoen. Misschien is dat jullie ding wel, maar missschien ook niet. In dat laatste geval kunnen jullie best naar een afgesloten ruimte gaan, of in een hoekje gaan liggen zodat jullie minder benaderbaar zijn en je je partner een beetje kan afschermen.

En zoals hierboven al werd gezegd, op couples-only avonden is de sfeer meestal relaxter en niets belet je vriendin om de man van een ander koppel erbij te vragen. Of jij je dan met de partner van die man kan/mag bezighouden maken jullie zelf wel uit.
 
Een paar basisregels die geen uitzonderingen kennen:
  • Nee is nee.
  • Een eerdere "ja" kan op eender welk moment worden ingetrokken.
Voor de rest zijn er niet veel regels, buiten wederzijds respect. Je gaat zover als je zelf wil en je als koppel hebt afgesproken.

Zeker op een avond waar single mannen worden toegelaten zul je altijd mannen hebben die, terwijl jullie "bezig" zijn, ongevraagd willen meedoen. Misschien is dat jullie ding wel, maar missschien ook niet. In dat laatste geval kunnen jullie best naar een afgesloten ruimte gaan, of in een hoekje gaan liggen zodat jullie minder benaderbaar zijn en je je partner een beetje kan afschermen.
Absoluut mee eens. Het vrouwelijk deel is sowieso al een meer verlegen vrouw dus het gaat sowieso al een tijdje gaan duren voordat ze een kleding stuk gaat uitdoen. Laat staan voor iets anders dus het gaat met baby stapjes allemaal te werk gaan gaan :)
 
Misschien wel de belangrijkste tip:
Maak op voorhand onderling goede en duidelijke afspraken. Bespreek wat mag/kan en wat niet mag/kan. Spreek een teken af voor wanneer één van beiden er genoeg van heeft.

Geef aan de kassa aan dat dit je eerste clubbezoek is. Dan krijg je misschien wel een geanimeerde rondleiding van Nina herself. 😀

En nadien natuurlijk je ervaring hier neerschrijven. 📝😉
 
Net terug thuis na een namiddagje eroxx, bij deze mijn ervaring:

Zeer nette en ruime zaak, goed ingericht met een heel goed concept.
Binnen gekomen rond 13u en een gezellige drukte aangetroffen. En een zeer goede verhouding mannen vrouwen.
Het concept ligt hier vooral op initiatief nemen, hetgeen mij misschien wat ontbrak. Eerlijkheidshalve toegeven dat de zak bij het verlaten van de zaak nog steeds even vol zat als bij het binnenkomen. Het initiatief ontbrak me wat ofwel waren er situaties dat er plots tien overgeile mannen hun plek opeisen rond een vrouw, waarbij het voor mij eigenlijk dan niet meer spannend is.
Maar niet geklaagd, ik heb als onervaren nieuweling wel genoten van de sfeer die er hing en van mijn ogen de kost geven. Op het einde toen het wat rustiger was wel geprobeerd aan te schuiven bij een jonge nederlandse die de namiddag van haar leven leek te hebben maar niet 'aan de beurt' gekomen.
Wat wel gezegd dient te worden is dat de koppels echt wel actief waren, en dus echt niet enkel daar waren voor een goedkope dansnamiddag.
Dus eerlijk: voor herhaling vatbaar maar pas als ik wat zelfzekerder ben in het nemen van actie.
 
Misschien wel de belangrijkste tip:
Maak op voorhand onderling goede en duidelijke afspraken. Bespreek wat mag/kan en wat niet mag/kan. Spreek een teken af voor wanneer één van beiden er genoeg van heeft.

Geef aan de kassa aan dat dit je eerste clubbezoek is. Dan krijg je misschien wel een geanimeerde rondleiding van Nina herself. 😀

En nadien natuurlijk je ervaring hier neerschrijven. 📝😉
Afspraken zijn al gemaakt en teken al afgesproken :)
 
Net terug thuis na een namiddagje eroxx, bij deze mijn ervaring:

Zeer nette en ruime zaak, goed ingericht met een heel goed concept.
Binnen gekomen rond 13u en een gezellige drukte aangetroffen. En een zeer goede verhouding mannen vrouwen.
Het concept ligt hier vooral op initiatief nemen, hetgeen mij misschien wat ontbrak. Eerlijkheidshalve toegeven dat de zak bij het verlaten van de zaak nog steeds even vol zat als bij het binnenkomen. Het initiatief ontbrak me wat ofwel waren er situaties dat er plots tien overgeile mannen hun plek opeisen rond een vrouw, waarbij het voor mij eigenlijk dan niet meer spannend is.
Maar niet geklaagd, ik heb als onervaren nieuweling wel genoten van de sfeer die er hing en van mijn ogen de kost geven. Op het einde toen het wat rustiger was wel geprobeerd aan te schuiven bij een jonge nederlandse die de namiddag van haar leven leek te hebben maar niet 'aan de beurt' gekomen.
Wat wel gezegd dient te worden is dat de koppels echt wel actief waren, en dus echt niet enkel daar waren voor een goedkope dansnamiddag.
Dus eerlijk: voor herhaling vatbaar maar pas als ik wat zelfzekerder ben in het nemen van actie.
Klopt wat je zegt Bert, helaas veel haantjesgedrag.. heb ik bij mijn vorige bezoek ook opgemerkt..
 
Dag allemaal,
Mannelijk deel van een beginnend koppel hier. Wij zijn aan het kijken om op 6 januari voor de eerste keer langs te komen op topless high heels avond. Wij zijn compleet nieuw in de livestyle maar hebben wel al heel wat onderzoek gedaan en hebben besloten de stap te zetten om het te proberen.

Nu is mijn vraag wat zijn jullie bedenkingen van wat jullie graag hadden geweten als beginners?
Sowieso best eerst op een koppelavond gaan. Dat is vaak al heel heftig als jullie beginners zijn. In een gesprek met een ander koppel kan je steeds jullie wensen duidelijk maken. Eventueel kan je ook met een single man op café, hotel of restaurant afspreken en dan zien of je verder wil gaan.
Op vrijdagavond in Eroxx kunnen de mannen soms opdringerig zijn en de kamers die je kan afsluiten zijn vaak bezet. Wees voorzichtig. Soms heb je maar 1 kans om je vriendin haar wens voor de lifestyle te doen verderzetten... Als ze een degout krijgt door oude, onverzorgde, opdringerige dikkerds, kan het afgelopen zijn. Succes :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan