Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo,

Morgen wil ik naar Nina & friends gaan, wat kan ik een beetje verwachten? Is dit iets voor iemand die pas een paar x op een gb is geweest? Wat is een beetje de gemiddelde leeftijd?

Ik kan onder de gb rubriek ook geen review of recensie van Nina & Friends vinden..
 
Prijs/kwaliteit kan je volgens mij geen betere GB vinden. Als je slim bent heb je voor €80, 2 maal lekker warm gegeten en een hele middag geil plezier.
De opkomst van mannen varieert van 70, 80 tot 90 dacht ik. Leeftijd van de mannen, van 25-30 jaar tot 70 jaar. 😀Meestal zijn er 15 à 20 actieve stellen. Leeftijd van 30 tot 55jaar?
Ervaringen vind je terug in voorgaande 31 pagina's. Het is niet altijd te voorspellen maar over het algemeen zijn de ervaringen van maandagen en donderdagen goed denk ik. 😉
Nadien je ervaring hier laten weten hé! ✍️
 
Prijs/kwaliteit kan je volgens mij geen betere GB vinden. Als je slim bent heb je voor €80, 2 maal lekker warm gegeten en een hele middag geil plezier.
De opkomst van mannen varieert van 70, 80 tot 90 dacht ik. Leeftijd van de mannen, van 25-30 jaar tot 70 jaar. 😀Meestal zijn er 15 à 20 actieve stellen. Leeftijd van 30 tot 55jaar?
Ervaringen vind je terug in voorgaande 31 pagina's. Het is niet altijd te voorspellen maar over het algemeen zijn de ervaringen van maandagen en donderdagen goed denk ik. 😉
Nadien je ervaring hier laten weten hé! ✍️
@Dikke Lu ik kan het niet beter verwoorden! Prijs/kwaliteit onklopbaar en ik durf zeggen dat dit zelfs op alle dagen zo is. Een zaak die 2 weken voor oudjaar al kan zeggen dat ze met oudjaar volledig volzet zijn (180 koppels! ) dat zegt genoeg zeker🤷🏼‍♂️. Zelf heb ik het geluk er die avond aanwezig te zijn met een vriendinnetje maar eerst deze vrijdag en volgende vrijdag ook nog meepikken😉
 
Kijk , en dat is nu het grote verschil met iemand die daar eerste keer komt. Jullie kennen er al veel koppels en dan ga je toch voor.. Ons kent ons.
Dit klopt niet helemaal, als je ergens vaker komt ken je idd vanzelfsprekend wel een aantal mensen. Daar zit vlotjes op een avond als deze minstens 300 mensen binnen...daar ken ik ook 90% niet van dus. Met een positieve houding en wat sociale omgang kom je al een heel end verder ongeacht of je iemand kent. Ik leg er telkens weer totaal nieuwe contacten ook dus....
 
Ben er nu paar keer geweest alleen en met m'n vriendin Maandag en Donderdag niet m'n ding teveel solomannen en te goedkoop denkend neuk publiek.
Vrijdag is het publiek al stukke beter en gezelligere sfeer. De zaterdag disco maar voor koppels de beste dag. Al om al de vrijdagen vind ik het beste. Maar zelf al een paar keer met m'n vriendin in Duitsland geweest daar is het top ! Nederland en Belgie kan hier helaas niet aan tippen. Ik en m'n vriendin kunnen Eroxx wel aanbevelen maar dan wel op Vrijdag of Zaterdag andere dagen vonden wij 80% lage drempel volk. (denk door de goedkope entree.)
 
Ben er nu paar keer geweest alleen en met m'n vriendin Maandag en Donderdag niet m'n ding teveel solomannen en te goedkoop denkend neuk publiek.
Vrijdag is het publiek al stukke beter en gezelligere sfeer. De zaterdag disco maar voor koppels de beste dag. Al om al de vrijdagen vind ik het beste. Maar zelf al een paar keer met m'n vriendin in Duitsland geweest daar is het top ! Nederland en Belgie kan hier helaas niet aan tippen. Ik en m'n vriendin kunnen Eroxx wel aanbevelen maar dan wel op Vrijdag of Zaterdag andere dagen vonden wij 80% lage drempel volk. (denk door de goedkope entree.)
maandag en donderdag is voor koppels die een extra man of mannen kunnen appreciëren en er komen natuurlijk zoals jij zegt lage drempel mannen of zelfs goedkoop denken neukpubliek en dat laatste vind ik persoonlijk respectloos naar de bezoekers van die dagen
 
Ben er nu paar keer geweest alleen en met m'n vriendin Maandag en Donderdag niet m'n ding teveel solomannen en te goedkoop denkend neuk publiek.
Vrijdag is het publiek al stukke beter en gezelligere sfeer. De zaterdag disco maar voor koppels de beste dag. Al om al de vrijdagen vind ik het beste. Maar zelf al een paar keer met m'n vriendin in Duitsland geweest daar is het top ! Nederland en Belgie kan hier helaas niet aan tippen. Ik en m'n vriendin kunnen Eroxx wel aanbevelen maar dan wel op Vrijdag of Zaterdag andere dagen vonden wij 80% lage drempel volk. (denk door de goedkope entree.)
ik deel je mening, de vrijdagen vind ik ook leuker dan de donderdag en maandagmiddagen. Maar het mag ook gezegd dat als je dan toch naar club wilt op een doordeweekse dag dat Eroxx meer beidt dan andere clubs in de buurt.
@BDICK Misschien leuk om jullie ervaring in Duitsland te delen. Er is nog weinig geschreven over Duitse clubs.
 
maandag en donderdag is voor koppels die een extra man of mannen kunnen appreciëren en er komen natuurlijk zoals jij zegt lage drempel mannen of zelfs goedkoop denken neukpubliek en dat laatste vind ik persoonlijk respectloos naar de bezoekers van die dagen
Moet je gaan klagen bij de Eroxx he , dat ze die binnenlaten , dat is het verdien model. Maar die betalen allemaal 70 Of 80 , daar verdienen ze meer aan als die koppels he
Anders mochten jullie daar niet gratis binnen om te vreten en te drinken.
 
ik deel je mening, de vrijdagen vind ik ook leuker dan de donderdag en maandagmiddagen. Maar het mag ook gezegd dat als je dan toch naar club wilt op een doordeweekse dag dat Eroxx meer beidt dan andere clubs in de buurt.
@BDICK Misschieten leuk om jullie ervaring in Duitsland te delen. Er is nog weinig geschreven over Duitse clubs.
Ik deel je mening. Ben zelf ook voorstander van de vrijdagen omdat hier minder de focus ligt op het gangbang gebeuren en het publiek is omwille van dat ook anders en in grotere getallen aanwezig. Al heb je zeker gelijk dat de maandag en donderdag nergens te vinden is wat hier wel het geval is. Het verhaaltje van onze nieuweling BDICK klopt niet volledig. Laagdrempelige mannen omwille van de prijs dat gaat nergens over. Soms betaalt het grootste tuig en marginalen het meeste en zijn de budgetdenkende mensen de meest nette.
Je kan de goedkopere prijs ook linken aan het slim denken van een club...ja Eroxx heeft nu eenmaal op maandag en donderdag veel actieve koppels binnen aanvullend met huisdames, dit zie je nergens anders en dat drukt de prijs natuurlijk terwijl andere mssn geen koppels binnen hebben en alleen het moeten hebben van de huisdames die ze volop moeten betalen...daar kan je het zoeken volgens mij🤷🏼‍♂️.
Ik had gisteren (vrijdag) trouwens weer een geweldige avond, zoals vorige week weer een tekort aan zaad helaas😂.
Tot volgende vrijdag👊
 
Laatst bewerkt door een moderator:
maandag en donderdag is voor koppels die een extra man of mannen kunnen appreciëren en er komen natuurlijk zoals jij zegt lage drempel mannen of zelfs goedkoop denken neukpubliek en dat laatste vind ik persoonlijk respectloos naar de bezoekers van die dagen
Weet niet of je de Belgische clubwereld kent. Veel koppels worden betaald niet alleen met gratis entree. En we kunen allen doen of we het niet weten of zien 😅😅😅 maar niets mis mee daarom blijven de clubs ook draaien door de week. Ook normaal dat ze het doen waarom zouden de clubs die geen swingerclubs meer zijn de zakken vullen over de rug van deze mensen. Niet goed voor de solomannen en ook niet goed voor de swingerswereld.
 
Weet niet of je de Belgische clubwereld kent. Veel koppels worden betaald niet alleen met gratis entree. En we kunen allen doen of we het niet weten of zien 😅😅😅 maar niets mis mee daarom blijven de clubs ook draaien door de week. Ook normaal dat ze het doen waarom zouden de clubs die geen swingerclubs meer zijn de zakken vullen over de rug van deze mensen. Niet goed voor de solomannen en ook niet goed voor de swingerswereld.
Ik ken sinds een paar maanden een leuk koppel dat regelmatig op vrijdagen in Eroxx aanwezig is en waarvan zij zeer actief is. Die worden absoluut niet betaald en zij argumenteerde dat ze het stigma van "working girl" ook absoluut niet zou willen. Dat ze een slet is die er zelf voor kiest om veel mannen te neuken ligt voor haar mentaal dus anders. Nu kan je daarover gaan redetwisten maar het zou haar persoonlijk blijkbaar een gevoel van verplichting geven daar waar ze nu zelf op elk moment kan kiezen of ze actief is. En dat is ze zoals ik al aangaf zeker wel, maar dus steeds uit eigen motivatie.

Kortom, ik denk persoonlijk dat de betaalde actieve koppels in de minderheid zijn. Maar ik ben niet naïef, ze zullen er vast wel zijn. Volgens mij maken zij dan een minderheid uit. Maar net die diversiteit aan enerzijds betaalde dames en een paar betaalde koppels en anderzijds niet-betaalde actieve koppels maken het plethora aan beschikbare neukgewillige kutjes tot een stimulus om op vrijdagen naar Eroxx te gaan. Voor mij althans.
 
En zo is het. Een parenclub met alleen ingehuurde dames werkt ook niet. Met een mix van echte geile vrouwen van stellen of betaalde stellen en huisvrouwen kun je het redden als parenclub denk ik. Als je single mannen toelaat in je club uiteraard.
 
Na veel goeds te horen over deze club ben ik benieuwd wat ik hier kan verwachten. Ik heb verlof en wil gerust donderdag en vrijdag gaan. Door een beetje scrollen zie ik dat de dagen niet met elkaar te vergelijken zijn. Iemand specifiek ervaring met de bukake sexparty op donderdag...lijkt me lekker. Visueel vind ik het nogal geil om vanalles te zien maar ik spuit ook graag eens wat gezichtjes vol😅...en is het eten echt zo goed daar, kwestie dat ik eet vooraf of niet?
 
Omdat er wat vragen zijn over het eten😀:
Je kan daar inderdaad iets eten. Vergelijk het met een steak- of mosselfeest van de plaatselijke voetbal. Alles best eetbaar dus maar niet meer dan dat.
Over de vraag of je er alleen kan eten: de meesten doen dat. De koppeltjes uiteraard met mekaar maar singles eten (meestal) op hun eentje.
 
Na veel goeds te horen over deze club ben ik benieuwd wat ik hier kan verwachten. Ik heb verlof en wil gerust donderdag en vrijdag gaan. Door een beetje scrollen zie ik dat de dagen niet met elkaar te vergelijken zijn. Iemand specifiek ervaring met de bukake sexparty op donderdag...lijkt me lekker. Visueel vind ik het nogal geil om vanalles te zien maar ik spuit ook graag eens wat gezichtjes vol😅...en is het eten echt zo goed daar, kwestie dat ik eet vooraf of niet?
Zoals eerder al vermeld: stel je niet teveel voor van dat bukkake feestje. Ik vind deze club zeker de moeite waard maar verwacht je niet aan ondergespoten dames. Het blijft al bij al eerder rustig en gewoon. Echt kinky dingen ga je er niet meemaken.
 
Zoals eerder al vermeld: stel je niet teveel voor van dat bukkake feestje. Ik vind deze club zeker de moeite waard maar verwacht je niet aan ondergespoten dames. Het blijft al bij al eerder rustig en gewoon. Echt kinky dingen ga je er niet meemaken.
Bedankt voor je reactie. Ik ga het er toch op wagen, ik lees dat er toch altijd drukte is dus bekijk ik het positief.
 
Als je als persoon alleen naar de club gaat, wordt er dan veel alleen gegeten of zijn er grote tafels ofzo? Ben namelijk niet de meest sociale persoon
De restaurant-kant is echt groot. Er zijn nog veranda's aangebouwd. Vergelijk het gerust met een zeer grote taverne. Omdat de uitbreiding in een boog is gebouwd, en er tafels voor 3 of 4 soms tegen elkaar maar ook apart staan, kan je daar zeker een comfortabele plaats vinden.

(Ik vind het trouwens interessant om te merken hoe koppels daar netjes bij elkaar zitten, en zelfs vreemd en geïrriteerd zouden kunnen opkijken als je er ongevraagd zou gaan bijzitten.
Terwijl ze later op de avond, dan toch wat minder bezorgd zijn over hun territorium, zeg maar. Zeer boeiend, vind ik dat.)

Hoezeer speelt voor jezelf je "niet bepaald een sociaal persoon" voelen?
Want er loopt daar wel een flinke mensenhoop rond. Het kan er aardig druk zijn.
En hoewel er in-actie inderdaad nog weinig gepraat wordt, is t wel fijn vooraf met koppels wat contact te kunnen maken.
 
Maandag was het gezellig druk en veel koppels die gewoon inkom betaalden voor de Christmas X Bang....
Sommige dames in het rood gekleed, althans na een paar uur verdwenen de bovenstukjes en lieten ze de boobs gewoon aan de frisse lucht. Er was een een die had zeker een E of F cup..
Een dame liep met alleen een halsband om en een slip in het begin, in de loop van de middag verdween ook die slip. Poedelnaakt liep ze rond en het was de moeite kan ik je verzekeren.
Hij zocht wel uit wat/wie goed voor haar was...
Moet zeggen dat de dames veel aandacht hadden besteed aan de outfits, spannend, pikant, sexy en geil.

Overal was actie met name in de grote zaal en aan de toog. Daar werd menige blowjob gedaan en doggy geneukt of zittend op een kruk zag ik er ook geneukt worden.
Midden in de grote zaal stond de gynostoel, voor diegene die het aanspreekt, daar kun je je zaadjes kwijt bij een lange blonde dame.
Tegen half zes vertrokken volgens mij gingen ze nog wel even door, maar ik had ruimschoots mijn kerstballen kunnen legen.....
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er morgen weer, het laatste grote sexfeest op vrijdag. Ja ik merkte idd ook op dat ze maandag 2 januari niet open zijn. Komaan Eroxx gewoon open doen en maak een vervolg aan de succesvolle afgelopen maandag dan kom ik ook👊
 
Ik heb vandaag nog eens een bezoek gebracht aan Eroxx.
Om 12h (half uur na opening) 1 dame van een koppel en 15 single mannen.
Gelukkig kwam dat in de rest van de middag wel goed.
Een kwartier later al heel wat koppels en huisdames binnen.
Actie begon wat laat waardoor het om 14h30 nog dringen was en er waren er een aantal bij die stonden te hijgen in je nek of als je een koppel een beetje plaats gaf er tussen kwamen gewrongen.
Ik heb het niet aan mijn hart laten komen en een stap opzij gezet.
Verschillende bekenden tegen gekomen dus ik was redelijk zeker dat ik mij ging amuseren.
Na 14h30 is de actie niet meer stil gevallen. Niet in de discotheek en ook niet in de erotische ruimtes.
Dames van alle leeftijden en formaten. Voor ieder wat wils.
Soms wat dringen, maar ik denk wel dat iedereen aan zijn trekken is kunnen komen.
Om 18h20 toen ik het pand verliet (20 min. na normale sluitingstijd) stopt het laatste koppel met de actie.
En het was een knap koppel.
Herhalingsgevaar: super groot.
 
Ik heb vandaag nog eens een bezoek gebracht aan Eroxx.
Om 12h (half uur na opening) 1 dame van een koppel en 15 single mannen.
Gelukkig kwam dat in de rest van de middag wel goed.
Een kwartier later al heel wat koppels en huisdames binnen.
Actie begon wat laat waardoor het om 14h30 nog dringen was en er waren er een aantal bij die stonden te hijgen in je nek of als je een koppel een beetje plaats gaf er tussen kwamen gewrongen.
Ik heb het niet aan mijn hart laten komen en een stap opzij gezet.
Verschillende bekenden tegen gekomen dus ik was redelijk zeker dat ik mij ging amuseren.
Na 14h30 is de actie niet meer stil gevallen. Niet in de discotheek en ook niet in de erotische ruimtes.
Dames van alle leeftijden en formaten. Voor ieder wat wils.
Soms wat dringen, maar ik denk wel dat iedereen aan zijn trekken is kunnen komen.
Om 18h20 toen ik het pand verliet (20 min. na normale sluitingstijd) stopt het laatste koppel met de actie.
En het was een knap koppel.
Herhalingsgevaar: super groot.
Hoi ik was er tegen 13u en was toen al een behoorlijke drukte!
Een mooie mix van vrouwen en vrouwen van stellen waarbij ik in het verloop van de middag toch meermaals aan mijn trekken gekomen ben. In eerste instantie alles een beetje bekeken omdat ik er nieuw was maar dat sloeg onverwacht en snel om in geile actie zowel in de speelruimtes als in het discogedeelte. Verder een mooie grote club! Complimenten voor de bediening en voor de lekkere keuken, dit alles was de 80 euro meer dan waard.
Morgen ben ik al terug en kom ik de vrijdagse sfeer ook eens opsnuiven. Conclusie, ook voor mij een groot herhalingsgevaar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan