Wifey and her husband
Wandelaar
- 44
- 17/01/25
- 164
JammerHaha same here.. maar alles is eruit ondertussen![]()

Maar beneden zat het bij mij alleen maar in de weg. Ik vind het nog steeds heel jammer want is supermooi en lekker vind ik.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJammerHaha same here.. maar alles is eruit ondertussen![]()
Ja tepel blijf ik nog steeds mooi vinden. Maar de pijn die ik toen had.. wil ik echt niet nog een keer hahahaJammer.
Maar beneden zat het bij mij alleen maar in de weg. Ik vind het nog steeds heel jammer want is supermooi en lekker vind ik.
Langer volhouden is daarom niet beter, maar ik denk dat ik het gemakkelijk 10/15 mins volhoud... maar ik heb natuurlijk die blik niet gezienDe blik van fluo en enkele seconde gepijpt worden deed me al snel spuiten inderdaad......
Een blik die je gek maakt...Langer volhouden is daarom niet beter, maar ik denk dat ik het gemakkelijk 10/15 mins volhoud... maar ik heb natuurlijk die blik niet gezien![]()
En gisteren heb ik dit kunnen afvinkenNet zoals ik als vrouw eens heel graag eenwil likken, dus als er iemand haar poesje eens beschikbaar wil stellen?
![]()
Was dat toevallig op de poef in het midden van de dancingEn gisteren heb ik dit kunnen afvinken. Lekkerrr, smaakt naar meer
![]()
Nee toch nietWas dat toevallig op de poef in het midden van de dancing![]()
Hihi top!En gisteren heb ik dit kunnen afvinken. Lekkerrr, smaakt naar meer
![]()
Wifey and her Husband were on fireDat vond ik dus ook, absolute topmiddag, de aanwezigheid Wifey and her Husband had er wel iets mee te maken![]()
Was van plan te gaan maar blij dat mijn keuze dan toch prive ontvangst was geworden als ik dit lees , heb dan toch weer 100 eur aan teleurstelling bespaardAfgelopen donderdag voor de 2de keer deze week een ritje naar Balen gemaakt. Wat een topmiddag! Eerste indruk was dat we op een t girl middag terecht gekomen warenDe t girls kwamen toevallig allemaal gelijktijdig met ons aan
. Ook leek de gemiddelde leeftijd wel erg hoog te liggen. Gelukkig leert de ervaring ons ondertussen om niet te vlug te oordelen en gewoon af te wachten en te zien wat de middag ons brengt. En oh boy, wat is dat nog goed gekomen zeg! Een middag die zeker een plekje in onze top 3 verdient!Héérlijk genoten van superlekkere en leuke mannen. De teller heeft goed gelopen
. Nog wat Duitse les gehad tussendoor van een knappe Duitse man. Gelukkig had ik mijn @Husband bij om te vertalen. Het waren natuurlijk ook geen woorden die ik vroeger op school in de Duitse les geleerd heb
. Ficken, sau, fotze,... Geen alledaagse woorden, maar ik weet nu wel wat ze betekenen
Héérlijk was het. We hebben meerdere rondes afgewerkt met tussendoor effe een drankje, want poeh wat was het warm binnen zeg
. Liters zweet achtergelaten... Ik had deze keer een ander lingeriesetje aangetrokken als gewoonlijk, een donkerroze waarin mijn 2 troeven
goed tot hun recht kwamen. Dat leken wel magneten
. Veel complimenten over gekregen wat natuurlijk altijd leuk is
. Ook een nieuw goudkleurig juweeltje in mijn tepelpiercing had ik me aangeschaft. Het moet wel gezegd worden, er waren wel opvallend meer opdringerige mannen aanwezig. De drang was blijkbaar groot bij sommigen. En mijn setje leek het wel heel erg aan te trekken. Veel meer als anders. Maar zelfs gekleed was het al prijs. Zelfs toen ik gekleed aan de inkom balie stond werd er al aan mijn billen gezeten
Mag ik misschien eerst even rustig binnen komen?
De verhouding mannen vrouwen zat in't begin volledig scheef. Ik leek wel de enige vrouw tussen 100 mannen. Als ik met mijn man naar achteren ging kwam er een lange trein achter ons aan, en als we dan terug naar de disco liepen werd ik bijna omver geblazen door de teleurgestelde zuchten van die hele trein achter mij
Het werd gedurende de middag gelukkig wel wat meer in verhouding, maar het aantal mannen bleef wel ontzettend hoog. Voordeel is dat je het dan als vrouw voor t uitkiezen hebt
. Ik heb dus wel een mooi aantal mannen kunnen entertainen
(en zij mij uiteraard
). Lekkere stevige harde sex dat je zo even van de wereld af gen##kt wordt en alles rondom je vergeet. Dat is precies wat ik moet hebben. En dat kreeg ik volop!
Tevreden en voldaan gingen we om 16.30u na een topmiddag naar huis. De dag erna nieuwe spieren ontdekt en kreupel tot en met. Teken dat het een goede middag was
Deze week dus 2 topdagen gehad bij Eroxx. We kijken alweer uit naar een volgend bezoekje.
Trouwens, iedereen op de hoogte vd strengere regeltjes wat betreft actief zijn (gratis koppels) op ma en do vanaf 1 mei? We kregen een brief. Geen theekransjes meer maar hoppaaaa, actie potverdikke. Voor ons geen probleem
![]()