Eroxx
Donderdag 08 mei
Bukkake Party (11:30 - 18:00 uur)
12:40 aangekomen, al behoorlijk wat volk op de parking. Net mijn auto geparkeerd, een bericht via WhatsApp van Amanda (Shemale) dat ze in de Eroxx was. Alé, we wisten al wat doen in de namiddag

. Bukkake, het maandelijks spuit/slik/cum event, alhoewel vanaf deze maand 2x per maand.

Altijd een geile bedoening die bukkake, om de sfeer wat te proeven Amanda en ik rond 13:00 uur naar achter, glory-holes, daar aan die balie. Ja, dat heeft welgeteld 13 sec geduurd, ik denk dat ongeveer 10 geile mannen rondom ons stonden. Op de matras aan de glory's ook enorm veel volk, daar liet een meisje zich uitvoerig neuken. Overal aanrakingen, verschillende handjes rond Amanda haar tietjes, tepelzuigers aan mijn en Amanda haar tepels, aarzelend iemand die Amanda haar klitje(pikje) begon af te zuigen, ik naast haar/hem gaan staan, want stond eerst achter haar/hem om haar tieten vast te houden, mijn pik te pijpen aangeboden, nu konden ze kiezen, een behoorlijk grote klit of een pik, whoppa, daar gingen ze op de knieën. Werd ik daar effe gepijpt door een gay-koppel. Dat heb ik nog nooit meegemaakt, die nam hem ineens volledig tot achter diep in zijn keel, how mensen, ik moest me vasthouden aan de muur, wat was dat, wat een gevoel, overweldigend, ik stond al hijgend toe te kijken wat die aan het doen was. Toen zijn vriend, die pijpte hemels zacht, ook zalig , wat een techniek, effe een verademing, daarna de eerste weer, wap helemaal erin, die andere met zijn vingers langs mijn kontje en er had nog iemand mijn ballen vast, ondertussen hield ik Amanda haar/zijn klitje vast een en tiet. Wow die hadden ons daar effe geile gekregen.
Nog altijd even strak ! Effe terug in de tijd...
Ik heb het effe moeten opzoeken, zondag 23 februari was het (
dit verslag), een knap koppel dat me uitgekozen had, ik omschreef ze toen als volgt :
Maar wat een knappe slanke speciale mevrouw was dat seg. Klein tietjes die ondersteund werden door het latex bh'tje, je zag eigenlijk enkel de tepels vooruitsteken. Mooie latex High Heels, latex broekje met opening voor de poes, dus daar kon je zo aan, halsband rond de nek, eigenlijk een ruige geile outfit, strakke coupe. Bijzonder klein kontje, maar zalig om in te knijpen.
Yep, ze waren er weer eens. Meer dan 2 maanden geleden. Ik kwam ze tegen in de doorgang achter aan de traliekooi richting witte bed. Ik zeg : mah, hier se, wie we hier hebben, en daar ging haar handje al richting mijn pik, en die heeft ze gedurende meer dan een half uur, als het al niet langer was, niet meer losgelaten. Ze had dezelfde outfit aan, maar nu ook lange latex handschoenen, geil! Mijn pik lag in haar latex handje. Hard werd hij, niet normaal, met 1 hand had ik een tiet van Amanda vast, met de andere het kleine tietje van de mevrouw. We stonden tegen de muur van de kamer waar de deur van op slot kan, dadelijk een hoop geile mannen er rond. Het heeft toch zeker meer dan 20 min geduurd alvorens ik haar poesje kon voelen, permanent zat daar een ander handje. Nadat ze haar man had gepijpt nam ze mijn pik, gebukt, ik eindelijk een hand, nee, 3 vingers met glijmiddel in haar poesje, een tepel van haar man

tussen mijn vingers, zijn pik in mijn hand(hij is bi), af en toe afgewisseld met de tiet of klit van Amanda. Fuck mensen, we hebben daar de doorgang meer dan een half uur, zeker een 45 min stevig geblokkeerd. Daar kon niemand meer door, ondertussen werd er stevig geneukt en gekreund op het bed, mijn vingers bleven in de strakke poes, ik had haar aandacht, mijn pik bleef in haar mond, shit dat is een geile. Pik van haar man vast, rukken, klit van Amanda vast, tiet Amanda, tietjes van de mevrouw, klitje, tietjes, pik links pik rechts, ja, handjes tekort, ondertussen werd ik stevig gepijpt. Na deze stevige elkaar-betasten-en-pijpen partij gingen ze wat verder lopen. We zien je seffens nog...ohja heel zeker...Niet lang daarna, Amanda en ik aan het rondslenteren achter aan de ruimte met de ovalen nissen, ja, welke met zwarte High Heels beklede benen staken daar in de lucht. Yup, zij dus. Slecht 1 man haar aan het neuken, haar man zat met de rug tegen de muur, hij hield haar vast, de andere man doggie haar aan het nemen. Even later stopte hij vanwege cum in de rubber, ja klaargekomen in dat strak poesje, verschillende mannen in de ruimte, niemand die het aandurfde om dat kleine strakke kontje van pik te voorzien, ok, ik dan. Zij nog steeds haar man aan het pijpen, kontje strakjes naar achter gericht, even met mijn vinger door dat natje poesje op en neer, whoeha, ze was er klaar voor. Rubber en glij, ons laarsjes zaten wat verstrengeld in mekaar, maar daar ging mijn pik, djezus wat een lekker kutje, niet normaal, een klein strak kontje, whaaa, maar daar was het strakke gevoel weer, op 3/4 pik erin, echt geweldig, zeer strak daar vanachter, en zij kan daar dan nog druk op zetten heb ik gemerkt. Ja, geil, ik heb haar daar toch meer dan een half uur geneukt, kutje zelfs opgesperd met 2 handen, klitje met glij voorzien en gemasseerd, tietjes, rug, armen, effin een volledige behandeling, mijn ballen sloegen met momenten tegen haar klit, Amanda gevraagd om ze vast te houden, zij/hij hield langs achter mijn tepels vast. Daarna ging ze op de pik van haar man zitten. Amanda wou toen mijn pik, nieuw rubber, glij aan pik en kontje, maar pik was focus een beetje kwijt en het lukte niet om in het kontje van Amanda te geraken, want dan moet ik keihard zijn. Ja, daar waren we serieus aan het taffelen. Ik zeg : seffens nieuwe poging. Ik terug bij dat strakke poesje gaan liggen, ze lag nu op haar rug benen ver open, wat een fijn poesje, 4 vingers erin , fijn gemasseerd, die man had ondertussen mijn pik vast, jaja, hij kreeg hem weer neukklaar. Een andere geile jongen met serieus stevige grote pik heeft haar poesje toen gedestroyd nadat ik er mijn handje heb uitgehaald. Daarna haar man nog eens terwijl ik haar klitje voor mijn rekening nam. Toen was het tijd dat ik eens iets te drinken ging halen. Het was 15:00 uur en nog geen tijd gehad om te drinken!
Stroompanne -> Cyberaanval -> de Russen??
Ritueel nr. 1 was net begonnen, de meisjes waren in een cirkel aan het ronddraaien, pats de stroom weg. Ja, en nu? Daar stond iedereen dwaas te kijken, heeft toch wel een 20 min geduurd, misschien langer, waarom hebben we licht nodig en muziek om te pijpen? Na een tijdje begon iedereen aarzelend waarvoor ze gekomen waren. Haha, zelfs Nawell in nagenoeg een donkere ruimte achter de disco de ene pik na de andere! Blijkbaar was de stroom in de ganse straat weg geweest.
3 cumsluts vs 3 klitsluts
Tijdens de rituelen gingen de 3 grootste cumsletjes op het podium aan de videowal staan om de jongens te pijpen, Nawelle, de franstallge DP queen, en nog een andere knappe die er niet zo dikwijls is. 2 jongens heb ik hun cum zien spuiten in Nawelle haar mond, zelfs een die de eerste straal cum recht in haar oog deed belanden, de andere stralen op haar gezicht en tong. Flinke spuiter!
Op het podium aan de danspalen, 3 meisjes, 'Oortjes', de DJ en nog een andere, waren met de tong mekaars klitjes aan het zuigen. Geil! Moet meer gebeuren, meerdere meisjes met mekaar en de jongens enkel toekijken!
5x cum on face
Achter, naast de sauna, een hoop volk, zelfs mensen die door de ronde open venster aan het meekijken waren. Ik nog geil van de strakke poes, richting de sauna. Jawel, Nathalie had daar verschillende jongens laten spuiten, en het thema ter harte genomen, op haar gezicht en mond. Het was net gedaan, de volkstoeloop was aan het oplossen. Komt ze naar me toe...ruik eens aan mijn gezicht, ik zag de cum hangen, ik van kortbij ruiken, yep zei ik 'Verse cum'. Ik tegen H. haar man, van 1 jongen. Nee van 5 vlak na mekaar. Nu mensen dat is bukkake. Godver!
2 handjes in Nawelle
Een 20 minuutjes voor ritueel nr.3 (ja weer 3 rituelen omdat er veel nog geile jongens waren die nog cum in overschot hadden), Nawelle op haar rug, poesje zonder pik, ik nog geil na net een kontje te hebben gedestroyd, bij Nawelle op het bed, zachtjes met mijn vingers haar poesje aan het strelen, dat doet bijna niemand, iedereen zit die daar maar te neuken, die wil ook eens geaaid worden mensen. 3 vingers in de poes, trekhaakje, op en neer, kreunend keek ze naar haar man die in de zetel zat, zo met een blik van : eindelijk ;-). Snel met een vinger van iedere hand door haar poesje en blijven herhalen, shit nat poesje, weer 3 vingers erin en nog 3 andere vingers van mijn andere hand, ja dat was het, ondertussen kwamen nog 2 geile binken hun cum spuiten en de eerste stralen kwamen op haar tieten, zij gebaarde dat ze in haar mond moesten komen, ja de overschot belande in haar mond, ik nog steeds haar poesje een beurt aan het geven, het overgebleven cum op haar tietjes mocht ik met mijn vinger tot aan haar tong brengen en opnieuw, vinger in cum, vinger met cum op haar tong, haha, die glunderde blik, ik weer pokkehard, en toen werd er door de DJ geroepen dat de meisjes zich moesten klaarmaken voor het ritueel. Jammer voor mijn pik en haar poesje. Zal voor volgende keer zijn.