Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wij overwegen om als stel een keer naar Club Errox te gaan op een vrijdag avond.
Meerdere keren naar andere clubs geweest, waar werd verwacht dat je actief mee moest doen.

Natuurlijk gaan we naar een club om actief te zijn samen en eventueel met een andere man of mannen erbij.

Maar mijn vrouw vindt het niet aangenaam als er een soort van verplichting is dat je sex moet hebben met andere mannen. Zij staat daar wel voor open mits het maar niet van haar wordt verwacht.

Mijn vraag is dus meer, als wij op een vrijdag avond gaan en met elkaar bezig zijn, er dan niet gelijk 10 man al rukkend naar ons staan te kijken met min of meer de verwachting dat ze erbovenop mogen duiken gevraagd of niet gevraagd wat ook wel is gebeurd.

Wij willen dus gewoon erotisch uitgaan als stel, of er dan een derde of vierde man erbij komt zal aan het moment van ons als stel en de man of mannen zelf liggen.

We kijken er in ieder geval erg naar uit, naar een nieuw avontuur en hopen dat club Errox een plek is waar wij ons wel thuis zullen gaan voelen.
Ik begrijp je helemaal en dat zal in Eroxx zeker lukken , er is geen verplichting zoals dat in Amai het geval is .
Ook mijn vrouw moet zich goed voelen en vooral opgewarmd worden om sex te hebben met meerdere mannen of andere stellen .
Als ze gepusht word of als het op voorhand al verwacht word ...gebeurd er niks maar als ze zachtjes verleid word , is ze niet meer te volgen als ze eraan begint .

A.s. maandag ga ik eens voor het eerst naar Eroxx, benieuwd of deze club mij zal bevallen, veel ervaring bij Amai, Mystique en fun4two.

Meer mensen ervaring met de maandagen en dan vooral als Single man?

soms gevoel dat er door de vaste gasten kliekjes worden gevormd en voor de nieuweling weinig ruimte of plaats is om ook tot hun trekken te komen...
beetje jammer maar anderzijds zeer mooie club, lekker verfijnt eten

Wij overwegen om als stel een keer naar Club Errox te gaan op een vrijdag avond.
Meerdere keren naar andere clubs geweest, waar werd verwacht dat je actief mee moest doen.

Natuurlijk gaan we naar een club om actief te zijn samen en eventueel met een andere man of mannen erbij.

Maar mijn vrouw vindt het niet aangenaam als er een soort van verplichting is dat je sex moet hebben met andere mannen. Zij staat daar wel voor open mits het maar niet van haar wordt verwacht.

Mijn vraag is dus meer, als wij op een vrijdag avond gaan en met elkaar bezig zijn, er dan niet gelijk 10 man al rukkend naar ons staan te kijken met min of meer de verwachting dat ze erbovenop mogen duiken gevraagd of niet gevraagd wat ook wel is gebeurd.

Wij willen dus gewoon erotisch uitgaan als stel, of er dan een derde of vierde man erbij komt zal aan het moment van ons als stel en de man of mannen zelf liggen.

We kijken er in ieder geval erg naar uit, naar een nieuw avontuur en hopen dat club Errox een plek is waar wij ons wel thuis zullen gaan voelen.
Er zijn verschillende plekken die geheel afsluitbaar zijn. Je kunt je daar met geselecteerde mannen terugtrekken. In de ruimte met de slung is een poort, wanneer je die sluit en mannen laat toekijken kun je, wanneer je dat wilt, er een of meerdere uitpikken om met jullie verder te spelen. Mijn ervaring is dat de niet geselecteerden zich gedeisd houden.

Ondertussen ben ik eenmaal alleen en 1 x met mijn vrouw naar Eroxx geweest en iedere keer een heel fijne avond gehad .Hier komen we zeker nog terug .
Dit is wel wat anders dan de ontvangst bij club Amai en bijhorende miserie , zie mijn recensie over Club Amai #1554 op deze site .

Laatst bewerkt:
Donderdag 13-11 B-day party event

Vandaag weer eens de donderdag kunnen bezoeken wat ik helaas door verplichtingen de afgelopen maanden tot december niet kan doen.

Bij aankomst om 12:30 de 1e 2 gedeeltes van de parkeerplaats al nagenoeg vol, wat een verschil ten opzichte van de maandag laatst.

Eenmaal binnen na een drankje al meteen door de blonde huisdame (milf)gepijpt aan de cinemabank terwijl ze door een andere man geneukt werd, die heeft altijd zin lijkt het. Naar mijn mening ook de knaptste, heb ooit 1x met haar apart mogen kameren maar in de gangen komt ze nagenoeg nooit (meer).

Aan de bar aan de praat geraakt met een Maastrichtse (naam vergeten😅) en ging me al snel pijpen. Daarna op het cinemabed nog even een ronde gedaan. Overigens kraakt dat naar alle kanten, mag wel een betere matras in haha.

Ondertussen genoeg sex overal zowel in de gangen als in de disco. Daarom even rond 14:00 een korte lunch: keuze was reuze qua vleessoorten deze keer.

Na een korte break daarna al snel de franse Blondine benaderd want die was achterdoor al bezig (haar man kijkt altijd toe). Deze keer harde stoten afgewisseld met diepe stoten die diep bleven, vond ze blijkbaar lekker.

Gezien de discussie qua leeftijd etc vond ik ook dat er meer mensen boven de 45/50 waren dan eronder. Er zijn donderdagen geweest met iets meer jeugdigen maar die zul je toch op de vrijdagen zien, maar daarbij meer kans op haantjesgedrag. Op de donderdag valt dit reuze mee.

Douches zijn ondertussen weer vanouds en is nu ook een aparte slang voor de vrouwen beschikbaar.

Temperaturen in de gangen waren prima, weliswaar dst het nog niet super koud buiten is. Alleen in de ruimte achter de kooien was het wat frisser. Er zijn winterse dagen geweest dat de gangen kouder waren.

Hopelijk in december nog een donderdag weer erheen mogen.

@ Vorig bericht "Spagetticarabononan": de donderdag zullen er minder mannen opdringerig zijn. De vrijdagen word er vaak meer alcohol gedronken en merk dat sommige mannen sneller tot sex over willen gaan. Meestal is het daar in de gangen ook niet zo snel actief dan op andere dagen. Maargoed afsluitbare kamers en zolderrruimte zijn vaak rustiger.

Ik begrijp je helemaal en dat zal in Eroxx zeker lukken , er is geen verplichting zoals dat in Amai het geval is .
Ook mijn vrouw moet zich goed voelen en vooral opgewarmd worden om sex te hebben met meerdere mannen of andere stellen .
Als ze gepusht word of als het op voorhand al verwacht word ...gebeurd er niks maar als ze zachtjes verleid word , is ze niet meer te volgen als ze eraan begint .

Om maar even iets uit de wereld te helpen hier.
Ook in amai ben je tot niets verplicht.
En ook daar mag je contacten leggen of sex hebben op de manier zoals jij dit fijn vind.

Ik vind in vergelijking met andere plekken waar ik ben geweest de mannen in amai zeer respectvol en nee is nee.

Maar ieder zijn ervaring natuurlijk ✌️

En ook daar mag je contacten leggen of sex hebben op de manier zoals jij dit fijn vind.

Ik vind in vergelijking met andere plekken waar ik ben geweest de mannen in amai zeer respectvol en nee is nee.

Nee maar als je als vrouw niet echt actief meedoet word je wel verteld dat het beter is van niet meer naar de club te komen ;)

Enne nee, is altijd nee , ook in Eroxx en alle andere clubs bij mijn weten ;).
In het swingen is het nog steeds de regel ,dat alles mag maar niks moet .

Hi Ladyyehv,

Ik had gewoon een vraag en heb Club Amai niet bij naam genoemd. Wil geen discussie starten Amai v.s. Errox, wij zijn een aantal keer in Amai geweest en je hebt gelijk de meeste mannen zijn daar inderdaad respectvol.

Maar bij binnenkomst word wel degelijk gevraagd of wij het regelement kennen waar duidelijk staat:
  • Koppels of dames die duidelijk niet komen voor actieve deelname waarbij single heren worden betrokken, zullen verzocht worden de zaak te verlaten.
Het is dus wel degelijk een verplichting, kan wel een woordspel beginnen maar dat lijkt mij zinloos, het staat wel erg duidelijk aangegeven.
Niks mis mee, iedere club is anders en heeft zijn eigen regels en charme. Zoveel mensen zoveel wensen en iedereen zoekt wat anders en dat is maar goed ook.
Mijn vrouw vindt deze verplichting niet leuk en wij zoeken dus een andere club waar ook single mannen worden toegelaten.

Nee maar als je als vrouw niet echt actief meedoet word je wel verteld dat het beter is van niet meer naar de club te komen ;)

Enne nee, is altijd nee , ook in Eroxx en alle andere clubs bij mijn weten ;).
In het swingen is het nog steeds de regel ,dat alles mag maar niks moet .

Inderdaad het is de bedoeling dat je actief bent in deze club. Daar kom je immers voor toch?
Maar je moet zeker niets.
Als ik geen sex met iemand daar wil omdat mijn type er niet bij zit ga ik dit zeker niet doen.
En het zou ook heel slecht zijn als mannen denken dat dit wel het geval is.
En ja die lopen inderdaad helaas in alle clubs rond.
Maar dan komen ze toch echt van een koude kermis thuis😉
Hi Ladyyehv,

Ik had gewoon een vraag en heb Club Amai niet bij naam genoemd. Wil geen discussie starten Amai v.s. Errox, wij zijn een aantal keer in Amai geweest en je hebt gelijk de meeste mannen zijn daar inderdaad respectvol.

Maar bij binnenkomst word wel degelijk gevraagd of wij het regelement kennen waar duidelijk staat:
  • Koppels of dames die duidelijk niet komen voor actieve deelname waarbij single heren worden betrokken, zullen verzocht worden de zaak te verlaten.
Het is dus wel degelijk een verplichting, kan wel een woordspel beginnen maar dat lijkt mij zinloos, het staat wel erg duidelijk aangegeven.
Niks mis mee, iedere club is anders en heeft zijn eigen regels en charme. Zoveel mensen zoveel wensen en iedereen zoekt wat anders en dat is maar goed ook.
Mijn vrouw vindt deze verplichting niet leuk en wij zoeken dus een andere club waar ook single mannen worden toegelaten.
Inderdaad dat gaf ik inderdaad al aan, het is zeker de bedoeling dat je actief bent in deze club. Maar zoals ik ook al zei daar kom je dan ook voor lijkt mij?
Maar dan nog moet ik niets en bepaal ik altijd nog zelf met wie en wanneer en hoe.
Dit zal niemand mij ooit vertellen.
En zo kwam het nu wel over en dit gevoel heb ik zeker nog niet gehad bij amai en de mannen zijn daar ook erg respectvol.
Eroxx moet ik nog ervaren en ben ik zeker nieuwsgierig naar.
Tot nu toe hield het idee van huis dames mij tegen.
Maar ik ga het zeker een kans geven mocht het deze maand lukken.

Terug
Bovenaan Onderaan