Eroxx
Donderdag 13 november 2025
Mrs. FoxXxy's Birthday GangBang Party (11:30 - 18:00 uur)
Wil ik net de trap op gaan vanuit de lockerruimte, een NL koppel, tijdje geleden daar voor de eerste keer gezien, en niet enkel gezien, ze komen van ver, ongeveer de ganse middag indertijd ge-entertaint!
'Ha, mijn grote vriend!', zegt dat meisje, oef, deze keer wist ik wie ze waren, gered. Dat is echt een guitige, die man ook trouwens. Het was vandaag een speciaal event, het was de verjaardag van, Mrs. Fox
Xxy! En wat stond er op de affiche, wat konden we verwachten?
Pussyplay, dildoshow, Bukkake, Cumshots, Squirting, Facials, Blowjobs en het zou een super active party gaan worden. Was dat zo? Ho ja, godver! Bukkake's, miljaar, we gaan November uitroepen tot maand van de Bukkake! Echt!
Weer dat gezellig groezelig geil sfeertje bij binnenkomst in de dancing, dankzij het mistkanon dat geregeld een wolkje spoot! Op de grote poef midden in de dancing omringd door een 20 tal mannen, waarvan een in de poes, een in de mond, in ieder handje een, enkel de neon choker was zichtbaar tussen de benen van de mannen, ha, FLuo! Kon ook niet anders. Op het bed tegen de disco, met een pik in de poes, vossenstaart in de hand, 2 pik in de mond en een deel wachtende, onze jarige, Mrs. Fox
Xxy. Even later rondje naar achter gedaan. In dat kamertje met de gordijntjes dicht,
@Stefan74 ,
@DoubleD , Jan van
@JANNICOLE , wat bezielt jullie, jullie je daar in het zweet aan het neuken, deur dicht en Nicole stond buiten aan het venstertje te kijken!
'Ha, mijn grote vriend' - De kooi
Ja, in de traliekooi, daar waren ze begonnen, de NL's, die zijn niet te schatten die 2, dat is de ganse namiddag neuken, en als ze ergens stoppen staan ze 10 min op een andere plek weer verder te doen. Zij al liggend met de pik van haar man in de poes, grijpt ze mijn pik door de tralies als houvast! Even later ik mee bij hun in de kooi, zij was haar man aan het pijpen, al eens aan poesje gevoeld, lekker nat, ook de ganse namiddag, daar hoef je maar effe aan te raken en dat wordt nat. Nu, ik heb daar al veel geile mensen mogen ontmoeten in de Eroxx, maar die, how seg. Nat poesje, pik erin en even stevig geneukt, aangemoedigd door haar man die steeds 'Ja, goed zo' zegt. Haar hoofd vastgehouden bij haar nek terwijl ze haar man pijpt en natuurlijk tegengehouden als de pik diep in de keel zit dit in combinatie mijn mijn pik voleldig in de poes, daar wordt ze geil van, dat merkte ik als ik aan het klitje ging voelen en vooral met nog een paar vingers mee in de poes, dan voel je die schokkend komen! Speciaal. Die heeft niet veel nodig om te komen. Haar man ging op zijn rug liggen, gezicht bij haar poes, zij pijpte hem, ik pik terug in poes, mijn ballen net boven de ogen van die man zwaaiend. Hij ook een paar extra vingers samen met mijn pik in de poes! Geil! Weer kwam ze schokkend met gebogen rug! Plots hoorde ik de DJ afroepen over Mrs. FoxXxy' verjaardag en dat ze met een Bukkake gingen starten. Godver...dat wil ik zien, maar ik zat nog in de kooi, in de poes, met geregeld de tong van die man over mijn pik tot over mijn ballen. Ja, weer de DJ, ze gingen op het podium aan de video-wall Bukkake doen. Net op dat moment komt die guitige NL stevig klaar, met de tong van haar man en mijn pik in de poes, zo hevig, dat haar poes begint samen te knijpen en er mijn pik uitduwt. Ha! oef, daar moest ze toch effe bekomen. Ik ook. Andere mannen naast me in de kooi. Ik ongemerkt de kooi verlaten richting Bukkake...
Mrs. FoxXxy's verjaardag - Bukkake 1
...ja, daar zat de jarige voor de video-wall, op de knieën zoals het hoort bij een goede Bukkake, op een handdoekje, haar man naast haar. Met een niet CUM proof alcohol stift op haar body geschreven, want het was al doorgelopen van de cum, : 'Hier spuiten AUB'. Ja, ze was al behoorlijk ondergespoten, want de tekst was al niet goed leesbaar meer. Verschillende cumshots van kortbij kunnen zien, flinke spuiters, goedgemikt, vooral van op afstand recht in de mond, voorhoofd, ogen. Perfect. Haar man ondertussen met een pussy apparaatje haar poesje aan het stimuleren! Natte handdoek van squirt en cum! Pure extase zag ik daar, bedekt met cum, nog pikken die gingen spuiten, poesje ge-teased door haar man, druipend van cum werd er nog meer cum op haar gespoten, de pikken waren meedogenloos, harde stralen, vele stralen, vele stralen uit vele pikken = BUKKAKE². Top! Ze stond recht, ze was zo glibberig van de cum dat het me niet lukte om haar tepels vast te nemen tussen mijn vingers! Korte pauze, daarna squirt show, ahja, stond op de affiche! Ander podium, kort na mekaar 3 mannen liggend op hun rug, tussen de open benen van Fox
Xxy, en squirt, de enen lading was nogal groter dan de andere.
'Ha, mijn grote vriend' - Fluo
Fluo, ze was in haar element, achter op het bed, gans bed vol met mannen, Fluo ertussen in, en dan heb ik nog een man moeten helpen om effe haar poesje vrij te houden zodat hij haar kon neuken. Vriendelijke kerel trouwens, doet altijd een babbeltje. Van het bed, naar de grote poef in de dancing, 15 mannen rondom de poef, ik moet niet vertellen wat daar allemaal gebeurt zeker! Een heb ik zien spuiten recht in Fluo haar mond en gezicht, shit, die bleef komen. Slagveld van open gescheurde condooms rondom de poef als Fluo een andere locatie opzoekt. Even later, de gynaecoloogstoel voor de discobar, verschillende mannen zien klaarkomen in haar poesje. Plots stond dat guitige NL koppel naast me, en die man wou Fluo wel eens neuken, was blijkbaar de eerste keer dat hij een andere vrouw deed. Ik moest haar beschermen terwijl hij zijn pik in de door mij opengehouden poes van Fluo stak. Dat vind hij geil heb ik ook al geregeld bij zijn vrouw gedaan. Nadat hij Fluo uitbundigd had geneukt in die stoel zij met hun 2 op de grote poef, daar heb ik haar poesje geaaid en opengehouden iedere keer als zijn pik erin verdween. En iedere keer wordt die kletsnat als je met dat poesje speelt, ook die kerel die ik geholpen had met Fluo kwam erbij, samen hebben we haar poesje gedaan terwijl zij haar man liggend pijpte. Die is daar toch wel 5x lichtjes klaargekomen door ons handjes.
Mrs. FoxXxy's verjaardag - Bukkake 2
2de Bukkake rondje, nu aan het podium met de danspalen. Voor het podium, op de knieën, man zat naast haar. Weer verschillende mannen, flinke cumshots. Een zo flink dat het cum over haar heen vloog tegen het T-Shirt van haar man. De man van het cumshit verexcuseerde zich. Niet erg zei haar man, ja, als je daar naast zit kan er vanalles gebeuren. We zagen cumshots zonder cum, pik zat volledig in mond, cum werd geslikt. We zagen 2 cumshots tegelijk, een in de rechteroog een in de linker. Nu, dat was wel cool, zo tegelijk. We zagen druppende cumshots, cum druppend op haar tong, lange slierten aan haar tong, gans haar body weer vol. We zagen pussyplay samen met cumshots. Weer top!
Ha, mijn grote vriend - Jij moet me beschermen!
Achter op het witte bed, ja, daar waren ze weer, echt, hoe die dat volhouden de ganse namiddag. De Padel-man lag ernaast en durfde ze niet aanraken, ook nog enkele mannen. Ik zeg tegen de Padel : doe iets, lig daar niet te liggen! Zij ziet en hoort me, ah jij moet me beschermen, alé dan ik dat bed op, niet goed voor schoentjes en scheenbeen met die houten beddenrand, paar kussen onder mijn benen gelegd, zij nam mijn pik vast en die werd hard in haar handje, ik rubber rond pik, want ik wist nog van vorige keer, zonder niks te pijpen, en whoppa in haar mond, al de andere pikken zonder rubber werden genegeerd. Ze draait zich om, ik zat perfect, mijn schoenen tussen de matras en beddenrand, perfect voor af te duwen, zo gleed ik in haar poesje. De Padel-man heb ik tijdens het neuken als goede neuker voorgesteld en dat heeft hij dan ook mogen demonstreren. Later zag ik ze nog eens in de traliekooi met een ander koppel en een deel mannen, met 7 in die kooi. Resultaat : op mekaar en onder mekaar kris kras!
En, ohja : November -> Bukkake maand!