ZicoMario87
Vaste klant
Maandag kom ik na een lange tijd ook weer langs bij Eroxx! Heel veel zin in de laatste gb van het jaar 
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren

Oudere leeftijd ook ?BLAMAGE!
Voor diegenen die nog twijfelen, blijf thuis. Woon over de grens en ben na deze deceptie direct naar huis gereden om dit epistel neer te pennen. Ik kan alleen maar zeggen moderne geldklopperij. Was zeer druk met zeer veel mannen die soms wel met 20 kerels achter dames en koppels aanliepen. Erg gênant voor iedereen lijkt me. Een paar huisdames, maar wilde je daarbij geraken moest je langs veel mannelijk vlees (deo heren?). Zo druk en zo weinig gewillige dames dat er in stille hoekjes spontaan aan mannenliefde gedaan werd. Bij binnenkomst stond ik klaar met 90,- - bleek dat het vandaag 75,-. Vandaar de drukte? Na 1 januari wordt het 100,- lees ik nu. Ik blijf weg want dit kan echt niet Eroxx! Blamage dus...
Aiaiai..BLAMAGE!
Voor diegenen die nog twijfelen, blijf thuis. Woon over de grens en ben na deze deceptie direct naar huis gereden om dit epistel neer te pennen. Ik kan alleen maar zeggen moderne geldklopperij. Was zeer druk met zeer veel mannen die soms wel met 20 kerels achter dames en koppels aanliepen. Erg gênant voor iedereen lijkt me. Een paar huisdames, maar wilde je daarbij geraken moest je langs veel mannelijk vlees (deo heren?). Zo druk en zo weinig gewillige dames dat er in stille hoekjes spontaan aan mannenliefde gedaan werd. Bij binnenkomst stond ik klaar met 90,- - bleek dat het vandaag 75,-. Vandaar de drukte? Na 1 januari wordt het 100,- lees ik nu. Ik blijf weg want dit kan echt niet Eroxx! Blamage dus...
en dan nog 4x bruut tegen dat meisje zeggen dat hij haar wil neuken, tsja. Seffens vervolg. Even later rond 15:00 uur pauze voor Nawelle, en daar kwam ze af, ik stond net aan het podium, OMG, in volledig kerstman lingerie met kerstmuts, godver wat een snoepje, echt, de beste outfit tot nu toe, en de geilste, how mensen, terwijl ik 'ho ho ho' zei, een kusje en de Captain een vuistje! A. en man, die knappe blonde NL was er ook, en zich niet aangemeld op SDC, stout, dus verrassing, in een cool gothic lingerie outfit, en ze had er zin in, ze was behoorlijk geil zei ze, terwijl ik met mijn hand door haar nek en haren ging recht in haar ogen kijkend. Whoe. Blijft geil, een meisje die je dat zo recht in de ogend kijkend zegt dat ze geil is! 

Ik ben 55+ en er waren er die veul ouder waren...Oudere leeftijd ook ?
Maandag naar mijn ervaring iets ouder publiek als donderdagIk ben tot nu toe altijd donderdag middag naar Eroxx geweest is maandag hetzelfde publiek?
Zondag is ook al ouder publiekMaandag naar mijn ervaring iets ouder publiek als donderdag
Hou rekening mee dat de prijs is opgeslaan naar 100 eurwie gaat er allemaal op zondag 4 januari gaan, ik zou na 3 maand nog eens langs komen
Hou rekening mee dat de prijs is opgeslaan naar 100 eur
Genoeg helpers om je daar te laten opmaken he volgens wat ik leesRij naar de action, pruiken in afkorting.
Beautiful legs, how I loved having them over my shoulders

achteruit gaan, ik was een halve meter van de poef in de kleedkamer, daar moest ik op gaan liggen, op mijn rug, zij bovenop mij, met haar poesje nog gehuld in slipje over mijn pik aan het schuren, het volk daar dacht waarschijnlijk, hmm. Ik die piercings op en neer door die tepels! Cool! Ik zeg : zullen we niet naar boven gaan? Ja. Maar eerst nog een selfie filmpje met ons 2 voor de verjaardagswensen voor E. van @SaEr . Die was jarig en die waren de toerist ergens aan het uithangen. Mij alleen laten met die S. op zo een laat uur, onverantwoord!
gedaan, ik tegen de jongens : gewoon volgen, ze is nog pokkegeil. De grote poef, 5 meter verder, Fluo nog steeds een pik in de poes, S. op de knieën op de poef, kontje verleidelijk naar achter, ik nog lekker geil, extra glij op pik, zalig glijdend erin gestoken, ondertussen was ze een poesje van een ander meisje aan het likken. Ze wou ook squirtten. Ik moest proberen, 3 vingers in poesje en met de vuist van andere hand druk zetten net boven poes. Nee, lukte niet. Haar vriend stak zijn pik in haar poes, ik nog steeds met vuist druk zttend boven haar poes. Fuck ja, geil, ik voelde die pik tegen mijn vuist rammen langs binnen. Net op tijd kwam Linda & vriend, ervaring squirtmaster, even voortdoen hoe het moest! Ja, de matras is toch wel behoorlijk nat geworden. Ramp ! Klitpiercing kwijt!Terug de poef op, neuken, haar vriend, ik en nog een paar andere jongens, een volk daar toen op dat uur in die ruimte. Het was ondertussen 01:30, ik stilletjes weggeglipt, ze had aan alle kanten pik en Linda was met haar poesje in de weer, dus dat zat wel goed....