Eroxx
Donderdag 08 januari 2026
Bukkake xTreme (11:30 - 18:00 uur)

12:15 uur aangekomen, een lekkere 32° binnen, mistig, zwoel, van rook (rookkanon) doordrenkte lucht, jawel, de sfeer zat dadelijk goed. Kiki, die kleine slanke guitige, was er, met een strakke bril, zo een secretaresse bril, lederen slpije met rits, lederen bh'tje , en die was al dadelijk in actie op de grote poef in de disco, lekkere kleine bolvormige tietjes met een priemende harde tepel, glijd heerlijk door het handje. Mannen hadden beetje schrik van haar had ik de indruk. Door een iemand is ze deftig afgeneukt, stevige grote paal in dat kleine poesje. Geil! De Shemale (FR) met het knappe meisje was er, die hebben de poef overgenomen op momenten dat Kiki er niet op was. En als je die wil neuken, dat is een knappe, dat wordt je pik eerst gepijpt, als je dat wil, door de Shemale , ofwel steekt hij/zij je pik in haar poesje. Van die diensten werd gretig gebruik gemaakt, mannen lieten zich lekker gewillig pijpen door haar en de Shemale. Geile orgie om de middag te starten. Sommige waren hun cum al kwijt geraakt bij deze meisjes!
Mission Impossible
In de week had een koppel me gecontacteerd, ze hadden graag naar de Bukkake willen komen, zij werd 50 jaar en had graag 50 cumshots gehad. Yep 50! De gemiddelde hoeveelheid cum dat er uit een pik vliegt ligt tussen de 2 en 6 milliliter, Laten we zeggen, 4 milliliter, dus dat is dan ongeveer de inhoud van een blik Redbull aan cum wat ze graag gehad zou willen hebben.
Ik zeg : bwa, dat is geen probleem. Gisteren bericht, nee, ze gingen niet komen, slecht weer. Vandaag bericht, yep we komen toch, pokkegeil.
Was wel een coole, die zag er helemaal geen 50 uit, als ik had moeten raden : 35 jaar. Voorgesteld aan Mrs. Fox
Xxy, zij de procedure van het ritueel aan hun uitgelegd, en waar ze het best zou gaan staan/zitten voor de meeste cumshots. Video-wall! De cum-wall!
Rondje 1
Exact 13:30 uur, niet te doen, wat een timing, start Bukkake rondje 1, 8 meisjes. 4 meisjes op het podium voor de videowall, uiterst rechts, de jarige, die 50 cumshots wou hebben, dan een mevrouw met zwarte haren, gebruind, is een coole, die is altijd met haar meester daar, al verschillende malen met hun in een orgie gezeten, daarnaast nog 2 andere meisjes waaronder als laatste Mrs. Fox
Xxy. Op de poef en bed een paar meisjes en op het andere podium. Het startshot om cum te spuiten werd gegeven maar dat ging een beetje aarzelend van start, ik stond tussen de jarige en de zwartharige onderdanige, de jongens willen natuurlijk gepijpt worden en liefst lang, maar de meisjes willen cum, veel cum. De cumswallower was er ook, dat is een man, die gaat dan bij een meisje zitten en slurpt alle cum op, van zodra dit op het gezicht van het betreffende meisje is beland en dan kussen ze mekaar tussendoor. Geil. Hij zat bij de zwartharige. Zij kreeg al vrij snel een paar grote stralen cum recht over haar gezicht tot op haar voorhoofd, gretig weg gelikt door de swallower. Bij de jarige duurde het iets langer alvorens het eerste cum er was. Een man zat achter haar op de knieën en deed haar squirten, terwijl zij cum incasseerde, de vloer was al snel lekker nat daar tussen haar benen. De zwartharige met haar hoofd achterover wou ze mijn pik, niet simpel, moeilijke positie, door de knieën, pik werd door de cumswallower in haar mond gestoken, ondertussen likte hij haar verder af, mijn pik verdween ook met momenten in zijn mond. De jarige heeft een 5 a 7 tal cumshots gehad in de eerste ronde, ze liet alles fijn hangen, want ze ging in de lockerruimte een foto ervan maken en die aan haar man laten zien, die er niet bij was. Geil. De zwartharige heeft volgens mij meer cumshots gekregen. Alles netjes opgelikt door...
Nzc
A. de grote blonde knappe sproetjeskop, witte High Heels, bovenverdieping, daar lag ze op haar rug, omringd door een deel geile mannen, pik in poesje, ze werd lekker langzaam geneukt, links en rechts langs haar hoofd hield ze een pik vast welke beurtelings gepijpt werd, achter haar hoofd zat haar man, ik erbij gaan zitten aan de andere kant. Verschillende geile jongens hebben haar mogen neuken, relaxt, een van de jongens trok zelfs langzaam haar buttplug uit, ik had nog niet gezien dat ze een in had, zo een zware metalen, 4cm diameter, met diamanten uiteinde, en trok zijn pik uit aar poesje en stak hem zomaar in haar kontje, how se, geil, ze kreunde van geilheid. Die kerel is zo in haar kontje klaar gekomen, in condoom uiteraard. De volgende...die was snel en zat er bijna in zonder condoom, een van de andere jongens had dat gezien, die man van A. in volle colère, how mennekes, die was kwaad, het had niet veel gescheeld of die had die op zijn bakkes geslagen, een woordenwisseling, wat duwen en trekken, en we konden verder doen. Mijn pik in haar mond, haar hoofd achterwaarts achterover, zo kon ik goed aan de tepels en haar body over de ganse lengte strelen, poesje openhouden, de plug werd terug gestoken, niemand durfde haar nog te neuken, was nochtans volk genoeg, dus ik haar body en haar man haar poesje gemasseerd. Die kerel is het kunnen gaan uitleggen aan de receptie!
Rondje 2
Staat er plots een 20 min voor de start van de 2de ronde een leuke jonge Shemale voor me, ik schat tussen de 20 - 22 jaar, want ze/hij studeerde nog. Onschuldig verlegen kopje, puntige tietjes, piercings door de lip, half lang haar. Mini pikje, kon je bijna niet zien in het broekje. OMG ! Hij/zij had een verslag van me gelezen over de Bukkake en was behoorlijk geprikkeld. Eerste keer in een club, dus ze/hij was bijzonder zenuwachtig. Rondleiding gegeven, en achter in de ero-ruimtes, hadden we al een deel geile jongens achter ons lopen. Ik ze/hij daar aan het strelen, how mensen, daar was ze weg, daar genoot ze van, van

die zachte aanrakingen, mijn pik hard tegen dat pikje, noem het maar een uit de kluiten gewassen klitje. Maar de DJ riep af dat rondje 2 ging beginnen en zij/hij wou mee doen, dus naar de dancing, gevolgd door geile jongens...12 meisjes, inclusief de Shemale, voor veel cum, yep, de video-wall! De line-up : uiterst rechts, de jarige, die moest nog een 40 tal cumshots hebben. Dan de jonge Shemale, dan de zwartharige leuke onderdanige, en nog 2 meisjes; Podium was goed bezet. Aarzelend, onwennig, onzeker, met pikken voor zijn/haar neus keek de Shemale smekend omhoog in de ogen van de geile binken. Mondje hield ze dicht. Pijpen deed ze niet, ze wou cum over haar gezicht. Maar dat gebeurt niet zomaar. Aarzelend begon ze de eerste pik te pijpen, welke dan ook snel een harde straal cum over haar/hem spoot, ja de trend was gezet, de volgende, die werd dadelijk met overgave gepijpt en cum over haar/zijn tong tot ver achter in de keel. Ondertussen andere mannen met haar/zijn klitje aan het spelen. Fuck ja, ze/hij was in trek. Naast hem/haar, de zwartharige weer vergezeld van de swallower, cumshot na cumshot, kussen likken, clean, spuiten, likken, cum... De pikken werden steeds gretiger gepijpt door de Shemale, het was echt een waar spektakel daar aan de video-wall, veel kijkers, vooral voor de Shemale, van een aarzelend begin tot pijpsletje in 5 min, ze nam de pikken helemaal, je zag enkel nog de ballen tegen haar/zijn kin hangen. Pik werd eruit getrokken om cum te spuiten op haar/hem. Ik achter hem/haar gaan staan, haar hoofd vastgenomen en mond met een hand, net een enorme pik die korter bij kwam, megahard, die zag dat ik hem/haar vasthield met open mond, fuck ja, wat een cumshot, tot in haar haar, op mijn hand, ganse gezicht en mond vol, ze/hij likte mijn vingers schoon en zoog op mijn duim, dat vonden sommigen zo geil dat er weer verschillende cumshots haar/zijn richting uitkwamen. Ik ook mijn pik tot diep in haar/zijn keel gestoken, ja lekker, de meester van de zwartharige hing zelfs zijn ballen volledig in zijn/haar mond terwijl hij zich aftrok. Zoveel geil druipend cum op de gezichtjes van de meisjes, er werd vlot gespoten in deze ronde, ik voor de zwartharige gaan staan, mijn pik werd afgetrokken in haar mond door de swallower en ik moet spuiten, bij haar heb ik geen keus, dus alles over haar tong haar keel binnen, pik bleef vastgehouden en volledig leeggezogen door de cumswallower. De laatste, iedereen was er al klaar mee, op het podium, yep, de Shemale, de laatste pik heeft ze/hij gehad. Fuck, ja, geile rondje. Ook zij/hij liet alles lekker hangen. Haar/hem nog wat verder opgegeild aan de toog met verschillende mannen, die zelfs zijn klitje kwamen pijpen....
Rondje 3
Laatste rondje, en dan gaan de meisjes spuiten , Mrs. Fox
Xxy had aan de Shemale belooft dat ze/hem ging onder squirten. En Linda deed ook mee. Een meisje en de Shemale liggend op het podium (dat met de danspalen), Linda en Mrs. Fox
Xxy rechtstaand, bwaaa, Linda kwam verschroeiend klaar en spoot squirt, how wat een hoeveelheid, de 2 meisjes bedekt. Mrs. Fox
Xxy met uiterst geile blik in de ogen deed hetzelfde, podium was veranderd in een zompige bedoening, waar de meisje in lagen en zich verder lieten onderspuiten door cum van de jongens. Ja, dat was daar een vet geil tafereeltje terwijl aan de andere kant voor de video-wall lustig werd verder gespoten...
16:30, tijd om naar huis te gaan, de Shemale bleef tot 18:00 uur en ging nog eens terug komen...