Eroxx
Donderdag 22 januari 2026
Masquerade Xtreme (11:30 - 18:00 uur)
12:15 uur daar...Godver de grote parking al serieus vol, wa was da?
Wat een volk, wat een geil volk, wa een temperatuurtje, 29.2°. Geile vibe in de lucht. Toerke naar achter, witte zetel tegenover de sling, dat platform daar vol volk, in de zetel, in het lang van de zetel, werd een bijzonder knappe vrouw afgeneukt, lange donkere zwarte haren, kort strak zwart corsetje aan. Zware collar met metalen oog, en een masker op. Naast haar stond een man met een bijzonder masker, zo een Venetiaans masker, met een lange gebogen kromme neus. Speciaal. Hij bepaalde wie haar mocht neuken. Eigenlijk iedereen, alé, degene die een harde pik kon laten zien. Ik dus van mening dat dat haar man was. Niet dus, seffens meer... O . , de Franstalige Shemale met zijn knappe vriendin op de grote poef in dancing. Geil, ik ernaast, die heerlijk kleine, een handvol, tietjes in handjes, vinger aan klitje, pik in poesje, pik van geile man. Pikken werden hard gemaakt door Shemale , alvorens ze in het poesje konden. Mijn pik werd door hun beiden uitvoerig gepijpt. Dit geile tafereel werd onderbroken door de DJ die de meisjes opriep om te verzamelen voor het eerste ritueel. 13:30 uur! Tijd voor eerste masquerade rondje. 13 meisjes. Poef, plaats toewijzing, u weet wel. 3 pijpsletjes, pijpsletjes op het podium, hmm, Fluo ook, die hing dan ook in een mum van tijd vol cum. Ik behoorlijk geil van die pijpsletjes op het verhoog gaan zitten aan de videowall.
@DoubleD was er, ik teken gedaan, kwam ze naast me kwam zitten, en ze had al dadelijk mijn pik vast. Zal ik je pijpen? Ahja, dat mag altijd, ondertussen kijkend naar het geile spektakel, goed overzicht over de ganse dancing. How mensen, wat een orgie, heerlijk pijpmondje van
@DoubleD ! Dan maar eens achter gaan kijken...
Hij is 'De Dominant'!
...aan de grote poef, orgie op de poef, poef lag vol mensen, luid kreunende mensen. Het koppel met de man met het Venetiaans masker stond te twijfelen als ze de gynaecoloog stoel gingen gebruiken. Ja, het werd de stoel. Fuck ja, wat een knappe vrouw. Ik naast haar, aan de andere kant een man, en dan die met het masker, die neukte haar het eerste. Paar ander mannen errond. Een nam de poes wat ruw vast en de man tegenover mij gaf daar een opmerking over. Ik tegen hem : ben jij dan haar man? Ja! Die met het masker was 'De Dominant'. Cool! Ze waren met 3 dus. Ik tieten stevig vast, tepels aan piercings omhoog trekken, haar stevig bij de keel vast, ondertussen werd ze geneukt, door verschillende. Paar die zeer snel kreunend kwamen, condoom netjes gevuld met cum werd aan de aanwezigen getoond. Moest wel een geil kutje zijn als ze zo snel kwamen. Plotseling squirtte die, terwijl ze geneukt werd, maar die squirtte niet van haar af, maar met een boogje naar haar toe, naast haar, de man die daar stond, zwart T-Shirt, baf, boven op zijn schouders! How mennekes, hoe cool wa da! Ondertussen had zij mijn pik vast en die werd lekker hard in haar handje. Geen harde pikken meer, het meeste volk zat nog in de dancing, ik werd verzocht om haar te pakken, fuck ja, wat een zalig sappig toegankelijk op-pik-wachtend kutje was dat, glijmiddel was niet nodig, fuck die schoof daar in, ze deed haar benen omhoog, zodat ik ze met mijn armen goed kon pakken. Pik eruit, ik sloeg met de eikel op die vochtige klit, dat had ik beter niet gedaan, dat werd

beantwoord met een straal squirt, tegen mijn body tot in mijn nek en een gedeelte in mijn schoentje. Ahzo! Godver

, druipend van squirt terug mijn pik erin, hard genomen, pik eruit, handje op poes, klets, klets, klets, squirt, een serieuze straal mooi met een boogje, mooi naast me door, verbazing bij de omstaanders, haar Dominant knikte van : 'doe maar door!' Pik erin, hard, eruit, pets, een keer met handje, straal squirt, weer een grote hoeveelheid. Pik erin, zachtjes erin en zachtjes op een neer, oogcontact, tepels knijpen, eruit, eikel op klit, klets en weer een straal, hoeveel bleef hetzelfde. Druipend van het zweet en squirt heb ik haar poes aan de volgende overgelaten. Naderhand nog babbeltje met hun gedaan, eerste maal Eroxx, kwamen van de Vlaanders, de dominant had thuis een eigen BDSM ruimte.
Botsing met buttplug
A. het sproetenkopje was er, en geil dat ze was, angstaanjagend geil zelfs, samen met haar man achter een orgieplekje aan het zoeken, tuurlijk alles volzet, overal zag je de ballen op en neer zwaaien tussen de benen, dus naar boven, ik mee, eindelijk was ik eens van in het begin bij een startende orgie met hun. Dus boven, haar man liggend, benen open, zij op knieën zijn pik aan het pijpen, 2 mannen die als eerste haar kutje wilde neuken, de eerste met zijn vingers in haar poes, ondertussen wat aan zijn pik aan het trekken. Niet doen bij A.! Ze draait zich om en zegt : Komt er nog wat van? Alé, pik erin en kwam instant klaar! A. : was het dat?

Gekleurde kerel positie voor kutje, buttplug goed zichtbaar, diamanten uiteinde, pik was zo wat curvie naar onder, ging vlot in poesje, A. die zit dan zo mooi voorover gebogen, pik van man in mond, ik tietjes en klit voor mijn rekening. Vrij lang heeft die pik haar geneukt, was buiten adem, ik mocht overnemen. Eerste maal voor mij haar poesje. Positie. Rubber. Geen glij of ze vermoord me ter plekke! Haar poesje in een hoek van 45° naar onder, mijn pik in een hoek van 45° naar boven, hoogte heupen perfect, eikel in kutje en ik zat vast, bonk tegen die buttplug, oeps, ik moest me over haar heen buigen, zodat mijn pik die juiste indaalhoek kreeg. Precies zo een raket die terug in de dampkring komt, moet ook onder de juiste hoek gebeuren! Whahh, over de ganse lengte van mijn pik mijn eikel glijdend langs die buttplug naar binnen, A. snakte naar adem, ik had haar aandacht, how mennekes dat was geil, mijn eikel tegen die buttplug welke ik dan bij het uiteinde vastnam en bewoog. Bij iedere in en uithaal van mijn pik schuurde die lang de plug. En ik moest over haar heen hangen tijdens neuken. Geil. Totaal in het zweet kutje terug overgelaten aan de gekleurde man, die nam haar terug voor haar rekening. Ik voor A; gaan zitten, haar man zat naast haar, A. kon me nu gretig pijpen terwijl ze geneukt werd.
Acrobatie in de spiegelkamer
Kom ik net voorbij aan de spiegelkamer, aha, wie komt daar af, die had ik nog niet gezien de ganse namiddag, de meester en zijn onderdanige zwartharige. Geweldig koppel. Spiegelkamer zei hem! Yep. Ik mij met de rug achter tegen de spiegel gezet, want hij begint meestal met haar, kutje en kontje zelfs afgewisseld. De minivibrator werd al boven gehaald, maar dat was niet nodig, want er kwam nog een ander meisje bij, zo een kleinere, coole, een die geweldig goed kan pijpen, trouwens die zwartharige ook. Ik zat daar perfect. Mijn pik werd door hun beiden tegelijk gepijpt. Dat was al effe geleden dat ik nog eens 2 meisjes tegelijk aan mijn pik had. De Meester neukte ondertussen zijn onderdanige, ik had 4 tietjes voor me. Die kleine staat plotseling rechtop in die kamer, een been op de matras, een been tegen de zijwand, een hand tegen de andere zijwand en de andere hand tegen het plafond. Zo liet ze zich beffen door de Meester, hij rustig de zwartharige aan het neuken, mijn pik werd goddelijk gepijpt door haar. Toen ging ze boven op de onderdanige zitten, kutje richting meester, hij zijn pik van de onderdanige naar de coole en weer terug, geregeld werd haar spuitend kutje ook gebeft, squirt druppelde op de rug van de onderdanige, hij had het druk met die 2 kutjes, ik zat lekker, ik werd heerlijk verwend, als die pijpt, dan voel ik dat tot in mijn tenen. Verschillende andere mannen zijn beide meisjes nog komen neuken. Mijn pik zat permanent in een mond. De kleine coole wou ook geneukt worden door mij. Langzaam liet ze zich op mijn pik zakken, het ritme liet ik aan haar over, haar tietjes werden langs achter vastgenomen door een andere man die erbij was gekomen. Ondertussen wou nog een knap jong meisje met masker erbij komen. Maar die kon niet tot achter geraken, naast me was nog plaats. Fuck, wat een knap ding was dat. Al neukend, die coole bovenop me, tietjes van de zwartharige in mijn handen probeerde ik haar tot achter bij me te krijgen, maar die ganse ruimte zat geblokkeerd en net op het moment dat ze tot bij me kon raken, roept de DJ om dat het ritueel ging starten, de meisjes moesten zich klaar houden. Dus die 3 meisjes, de coole, de zwarte, en dat jong ding, 'oh, wij gaan meedoen'. Godver! Wacht tot ik die DJ nog eens zie! 3de rondje ondertussen in de dancing dus, de zwartharige was als pijpsletje op het podium gezet bij het laatste ritueel. Mijn pik gleed als eerste haar keel binnen, haar gulzig mondje heb ik doorgegeven aan een strakke zwarte kerel met flinke paal. Fluo in de stoel, links en rechts van haar knappe jonge meisjes die aan haar zaten, aan de tietjes. Maar wat een knap leuk jong wicht was me dat daar met dat blauw corsetje, vlak naast Fluo.
@Schurk heeft zijn flinke paal netjes in haar poesje gestoken, een been lag op het verhoog, benen gespreid, geil om te zien. Ik stond achter hem, maar heb hiervoor gepast, anders had ik een serieus verschot in mijn rug gekregen, die was me wat te klein. Wel een leuke voor boven op de pik te zetten, maar dat was daar niet aan de orde. Trouwens,
@Schurk zijn flinke paal heb ik van dichtbij in Fluo haar poesje zien gaan tijdens de 2de ronde, Ik zei nog tegen haar : die gaat er niet in. Tuurlijk wel!
Zweet, squirt, glij, kwijl, latexresidu, zelfs cum, alles had ik op mij hangen, brrr, dat en 16:30 uur , tijd om naar huis te gaan...
Verrekt geile namiddag!