Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand naar die mouse party geweest op zondag?
Wij waren er. Was erg rustig. Maar wel heel leuk.

Het schuim had niet echt veel aantrek. Met alle aanwezigen gezellig op het terras en in de rokersruimte. De disco zelf was bijna leeg.

De sfeer was heel gemoedelijk en relax. Zelfs Nina kwam er gezellig bij zitten. Er werd meer onderling gepraat dan normaal.

We wilden van de rust gebruik maken om eens de darkroom te gaan bekijken.

Onderweg kwamen we echter een aantal mannen tegen, waarmee we achterin dan maar een leuk feestje hebben gebouwd. 😇😊

Er zijn ergere manieren om als koppel de zondag te spenderen. 😁

Volgende week gaat de zondag met schuimparty niet door omwille van de weersverwachting blijkbaar.
 
Wij waren er. Was erg rustig. Maar wel heel leuk.

Het schuim had niet echt veel aantrek. Met alle aanwezigen gezellig op het terras en in de rokersruimte. De disco zelf was bijna leeg.

De sfeer was heel gemoedelijk en relax. Zelfs Nina kwam er gezellig bij zitten. Er werd meer onderling gepraat dan normaal.

We wilden van de rust gebruik maken om eens de darkroom te gaan bekijken.

Onderweg kwamen we echter een aantal mannen tegen, waarmee we achterin dan maar een leuk feestje hebben gebouwd. 😇😊

Er zijn ergere manieren om als koppel de zondag te spenderen. 😁

Volgende week gaat de zondag met schuimparty niet door omwille van de weersverwachting blijkbaar.
Ik ben zelf tot aan de entree van die darkroom gekomen. Zo, mensen die is echt wel dark.... Ik zie toch liever wat ik doe.....
Of krijg je als je doorloopt meer zicht?
 
Ik ben zelf tot aan de entree van die darkroom gekomen. Zo, mensen die is echt wel dark.... Ik zie toch liever wat ik doe.....
Of krijg je als je doorloopt meer zicht?
Zondags is volgens mij in alle clubs, waar ik geweest ben, een aparte dag. Veel koppels die komen voor alleen wat gezelligheid.
De darkroom in de Eroxx, daar ben ik ook eens binnen geweest, inderdaad helemaal donker na verloop van tijd zie je nog niet veel. Daar wel een dame met een zachte G goed kunnen verwennen haar G spot was hard en gespannen, die vond het wel geil zo te voelen...
Ik beperk me tot de maandagen of donderdagen altijd wel bingo...
 
Afgelopen vrijdag de club bezocht in gezelschap van 2 mooie dames. Het was wederom een drukte van jewelste, zeer veel koppels en mooie ook!
Was uitzonderlijk vroeg daar (20u30) en er stond nog een behoorlijke rij aan te schuiven aan de entree. Opvallend weinig buitenlandse bezoekers onder het mannelijk publiek. De actie achter was iets minder dan ik gewoon ben op andere vrijdagen, het kwam precies iets later op gang maar zelf had ik actie genoeg en binnen was één groot feest!👌
 
Gisteren geweest en het was druk, heel erg druk. Nog wel aan mijn trekken gekomen maar ik sla deze vakantieperiode voor de rest maar over.
Ja, dat klopt! vooral druk, na pakweg 2 uur. Ik was daar al om half 12 ( vakantie) en toen was het aangenaam. Er was een knappe Franstalige dame die ontelbare mannen ontving. Dat ging maar door...
 
Ja, dat klopt! vooral druk, na pakweg 2 uur. Ik was daar al om half 12 ( vakantie) en toen was het aangenaam. Er was een knappe Franstalige dame die ontelbare mannen ontving. Dat ging maar door...
Die knappe Franstalige weet inderdaad van geen ophouden. s' avonds na 19h ben ik hen nog tegen gekomen in Mystique. Vorige maand ook al en toen zij haar man/vriend voor de grap tegen mij "en hierna gaan we nog even naar amai".
 
Die knappe Franstalige weet inderdaad van geen ophouden. s' avonds na 19h ben ik hen nog tegen gekomen in Mystique. Vorige maand ook al en toen zij haar man/vriend voor de grap tegen mij "en hierna gaan we nog even naar amai".
Dit volgens mij dezelfde dame die ook regelmatig aanwezig is bij Milfs on tour (Rachel).
 
Er waren wel veel koppels, maar ook wel heel veel mannen. Veel meer dan bijvoorbeeld op een donderdag in April. Dame op het ronde bed voor de DJ liet zich inderdaad in alle gaatjes gebruiken. Nog weinig zo gezien inderdaad.
 
jammer dat eroxx geen gastenboek met aankondigingen heeft. Zo weet je wie er komt.
Waarom zou Eroxx een gastenboek moeten hebben. Andere gastenboeken hebben vaak het probleem dat de aangekondigde vrouwen toch niet komen. Bij Eroxx zijn er op de maan- en donderdagen altijd wel genoeg dames aanwezig en ook is het aantal actieve paren behoorlijk groot.
 
Waarom zou Eroxx een gastenboek moeten hebben. Andere gastenboeken hebben vaak het probleem dat de aangekondigde vrouwen toch niet komen. Bij Eroxx zijn er op de maan- en donderdagen altijd wel genoeg dames aanwezig en ook is het aantal actieve paren behoorlijk groot.
Ik schreef nergens "moeten" maar het zou wel leuk zijn wil ik zeggen.
 
Eroxx staat ook op sdc… Daar kan je ook een gastenlijst raadplegen voor elk evenement. Werkt goed, op voorwaarde natuurlijk dat iedereen zich registreert, maar dat is met een gastenboek niet anders natuurlijk…
 
Nog iemand en verslagje van en maandag of en weekdag?
Wij waren er maandag. Het was rustiger dan de afgelopen weken. We vermoeden dat het bouwverlof voor de meesten achter de rug is en de drukte van de vorige weken daardoor is uitgebleven.

Vonden wij zeker niet erg, want de grote drukte bracht toch wat meer geduw en haantjesgedrag met zich mee dat we liever niet teveel rond ons zien.

Afgelopen maandag viel dat echter heel goed mee.

Twee maal een leuke tijd gehad met een tiental heren die zich voorbeeldig gedroegen, maar toch deden wat ze moesten. 😄

Jammer dat we huiswaarts moesten want hadden nog wel wat actie gewild.

(...) 🥳😅
 
Laatst bewerkt door een moderator:
(...) de Hookergames (...)? Zal het er druk gaan zijn?
De laatste vrijdagen waren altijd erg druk. Te zien aan de aanmeldingen via SDC deze keer mogelijk iets minder druk.

Hookergames schrikken ook wel wat koppels af die op vrijdagen eigenlijk niet voor de singles komen (denken we).

Ons vind je in elk geval vooraan op de dansvloer, zowel hem als haar. 😄

Bij deze, een tip voor de "singles"...

Steek jullie aub niet weg in de speelruimtes achterin. Kom gerust mee een feestje bouwen op de dansvloer. Er zijn heus wel koppels -zoals wij dus- die er graag één of meerdere heren bij willen voor haar.

Zij houdt van de opbouw op de dansvloer tot het feestje achterin.

Dansbeentjes insmeren dus. 😅
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan