Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wij waren er maandag. Het was rustiger dan de afgelopen weken. We vermoeden dat het bouwverlof voor de meesten achter de rug is en de drukte van de vorige weken daardoor is uitgebleven.

Vonden wij zeker niet erg, want de grote drukte bracht toch wat meer geduw en haantjesgedrag met zich mee dat we liever niet teveel rond ons zien.

Afgelopen maandag viel dat echter heel goed mee.

Twee maal een leuke tijd gehad met een tiental heren die zich voorbeeldig gedroegen, maar toch deden wat ze moesten. 😄

Jammer dat we huiswaarts moesten want hadden nog wel wat actie gewild.

Gelukkig is er morgen, dan zijn we opnieuw van de partij. 🥳😅
Inderdaad heel wat rustiger. Het vrouwtje had al heel lang fantasieën over een spermadouche waarbij enkele heren haar borsten vol zaad sproeien. Maandag was dan ook het ideale moment om dit uit te proberen. Een eerste keer boven op de 'zolderruimte', een 2de keer beneden.
Een geile beleving die smaakt naar meer. Wordt zeker vervolgd...
 
Wij ook totaal niet. Zij is een paaldanseres en doet soms een dansshowtje aan de paal in de club waar we meestal komen, maar dat is meer om de sfeer te maken. Dat is de enige reden om even op de dansvloer te verschijnen. Voor de rest alleen maar actief in de speelruimtes.
Maargoed, we hebben duidelijk in de gaten dat het echt 50/50 gaat zijn voor ons en het miss onze club hier niet zal worden en we ons op andere plekken moeten richten.
Als het druk is, maar men komt veelal om te dansen (want dat is wat we veel vernemen) dan is het gen plek voor ons. Evenals dat wij maar zeer zelden met een koppel iets zouden doen. Wij komen puur en alleen voor de single mannen.
Voor ieder wat wils zegt men altijd dus iedereen happy.
We zien wel wat we ermee doen, want het komt toch aan op de dag/het moment zelf waar we ons het beste bij zullen voelen.
 
Laatst bewerkt:
Het zijn de koppels die naar Eroxx komen om te dansen, te eten en te drinken tegen een lage prijs. Hun "erotisch" uitgaan blijft vaak beperkt tot een sexy outfit, een snelle blik in de speelruimtes, waarna mevrouw haar mannetje terug naar de dansvloer leidt, ver weg van die andere sexy vrouwen in de speelruimtes.

De single mannen daarentegen zie je er niet dansen, tenzij horizontaal op de matrassen.

Als jullie naar Eroxx komen voor de single mannen danzal je daar aan aandacht geen gebrek hebben.
 
Inderdaad heel wat rustiger. Het vrouwtje had al heel lang fantasieën over een spermadouche waarbij enkele heren haar borsten vol zaad sproeien. Maandag was dan ook het ideale moment om dit uit te proberen. Een eerste keer boven op de 'zolderruimte', een 2de keer beneden.
Een geile beleving die smaakt naar meer. Wordt zeker vervolgd...
Als jullie er maandag middag 14-8 zijn doe ik wel mee😀
 
Ook wij waren er maandag. We waren iets later, maar hebben een heel leuke namiddag gehad. Zoals hierboven al gezegd: fijne mannen die duidelijk wilden genieten en in mindere mate iedere aanwezige vrouw op hun 'palmares' wilden schrijven.

Voor de rest gaan we vaker op vrijdag dan op weekdagen. We zijn altijd actief, maar wisselen dat af met pauzes op de dansvloer.

Dat er meer en meer koppels komen om enkel te dansen en zelfs enkel hopen op een extra vrouw of koppel-koppel klopt inderdaad. Op zich geen probleem mee, zolang ze geen oordeel vellen over de dames die wel van stevige actie houden en zich er enigszins bewust van zijn dat het op vrijdag voor hun goedkoper is, omwille van de aanwezigheid van singles én koppels/dames die daarvan houden. Als dergelijke koppels commentaar hebben, voel ik bijna plaatsvervangende schaamte: zij mogen dan van de actieve dames denken dat ze 'goedkoop' zijn, terwijl net zij vinden dat ze te veel moeten betalen op een zaterdag.

Kortom: we gaan net graag naar clubs om te kunnen zijn wie we willen zijn en om te doen wat we willen doen. We trekken ons er dus in feite niet veel van aan. Wat ons betreft zit de balans dus nog wel goed.

Voor mannen die twijfelen tussen maandag/donderdag of vrijdag: maandag en donderdag is er een duidelijk concept en dat is actie. Wil je dus graag dat 'palmares' vullen en meerdere dames hebben dan is dat jullie ding. Vrijdag is een totaalconcept: flirten, dj, verleiden, mooie mensen in een mooi kader en ook actie. Die actie is dan misschien wel beperkt in aantal dames die je zal kunnen afchecken, maar dat is daarom niet minder leuk…
 
Hoe herken je huisdames?
Single vrouwen vind je heel weinig terug in clubs op zulke dagen. (waarmee we niet willen zeggen dat die er niet zijn, om ongepaste commentaren te vermijden)
Met andere woorden, zie je een vrouw alleen aan het werk, dan is de kans groot dat het een huisdame is. En zoals hierboven reeds beschreven, hun 'werkplek' beperkt zich meestal tot de ruimtes vooraan
 
Single vrouwen vind je heel weinig terug in clubs op zulke dagen. (waarmee we niet willen zeggen dat die er niet zijn, om ongepaste commentaren te vermijden)
Met andere woorden, zie je een vrouw alleen aan het werk, dan is de kans groot dat het een huisdame is. En zoals hierboven reeds beschreven, hun 'werkplek' beperkt zich meestal tot de ruimtes vooraan
De singles krijgen bij binnenkomen een fluo bandje. Hierdoor zijn de single mannen voor de huisdames makkelijk te onderscheiden van de mannen die er met een partner zijn.
 
Single vrouwen vind je heel weinig terug in clubs op zulke dagen. (waarmee we niet willen zeggen dat die er niet zijn, om ongepaste commentaren te vermijden)
Met andere woorden, zie je een vrouw alleen aan het werk, dan is de kans groot dat het een huisdame is. En zoals hierboven reeds beschreven, hun 'werkplek' beperkt zich meestal tot de ruimtes vooraan
Ook dames van koppels gaan er al eens alleen op uit hoor. Wij zijn van het samen-uit-samen-thuis-principe maar in de club gaan we niet altijd samen op wandel. In andere club gebeurt dat zelfs heel vaak, maar in die club kom je er ook niet in als je niet actief bent.

Ik stel mij ook soms de vraag waarom iemand per se wil weten wie de huisdames zijn. In feite hoort het toch gewoon simpel te zijn: heb je zin en is dat wederzijds, ga er dan voor! Alsof huisdames enkel iets doen omdat het moet…Volgens mij is dat niet vol te houden zonder een gezonde dosis geilheid. Niets dan respect voor hun! De meeste kennen we ondertussen en dat zijn toppers!

Als koppel vinden we het trouwens fijn dat ze er zijn, want zij zorgen ervoor dat wij comfortabel onze eigen keuzes kunnen maken. Zij herkennen de eenzame wandelaars dan wel aan de fluo bandjes en zullen die wel een handje helpen.

Voor mannen van actieve koppels is het dan weer soms lastiger want die worden gewoonweg gemeden omdat ze dus geen bandje dragen.
 
Donderdag Eroxx nog eens bezocht als single man. Om 13h had ik het gedacht. Oei, dat word hier gene vette.
Maar om 14h was het toch aardig vol.
Het thema Eyes Wide Shut is wel een leuk thema, alleen als er maar de helft van de deelnemers (als het al de helft is) zich kleden naar dit thema neemt dat wel wat van die sfeer weg.

Een leuke single dame ontmoet die speciaal voor dit thema was gekomen. Ze had wel zin in de meester met staf en masker, maar verder heeft ze volgens mij niemand gezien waar ze meer interesse in had. SDC gegevens uitgewisseld, maar op SDC kan ik als single man haar niet contacteren en mijn gegevens is ze misschien vergeten. (Je kan daar als koppel of single dame instellen dat je niet gecontacteerd wil worden door single mannen). Moest de dame hier meelezen en zich herkennen mag ze mij altijd een berichtje sturen.

Verder wel wat leuke koppels ontmoet en mee gespeeld. Oa Limburgskoppel waar ik op voorhand al even contact mee had gelegd. Een leuke actieve vrouw zoals er zo meer waren.

Ik heb al betere middagen in Eroxx gehad, maar ook al slechtere.
Dus best wel een goede dag.
 
Voor mannen van actieve koppels is het dan weer soms lastiger want die worden gewoonweg gemeden omdat ze dus geen bandje dragen.
Dat is inderdaad jammer.

Ik had een bevriend koppel aangeraden om Eroxx eens te bezoeken. Zij gaan vaak in NL naar clubs en ik had hen over Eroxx verteld. Ze zijn afgelopen vrijdag dan eens afgezakt naar BE maar het was blijkbaar Hookergames vertelden ze me gisteren. En dan kreeg die man dus geen 3 bandjes. Misschien dat Eroxx verwacht dat die mannen van koppels dan maar een bandje moeten krijgen dat hun dame heeft 'verdiend'... maar het is net als Heelsaddict vertelt ergens wel jammer dat ze daardoor die mannen van de weinige actieve koppels ontzien.

Iemand overigens enig idee wie die Hookergames heeft gewonnen? Ik ben al even niet meer op vrijdagen geweest. Hoor er ook niet meer zoveel over. Werkt dat concept nog wel?
 
Iemand overigens enig idee wie die Hookergames heeft gewonnen? Ik ben al even niet meer op vrijdagen geweest. Hoor er ook niet meer zoveel over. Werkt dat concept nog wel?
Het blijven drukke, goed bezochte actieve avonden. Of het bandjessysteem werkt? Goh, dat is dubbel. Het probleem is dat veel mannen denken dat hun avond voorbij is als hun bandjes uitgedeeld zijn, waardoor ze die niet (altijd) spontaan afgeven. Dat geeft soms een wrang gevoel en tegelijk zou ik het pas echt goedkoop vinden om er zelf om te gaan smeken. Bij deze een oproep aan de mannen: als het lekker was, geef dan toch gewoon spontaan een bandje af… uit respect. Net zoals je normaal gezien ook steeds dankjewel zegt.

De vrouwen die winnen, hebben over het algemeen iemand naast zich die de bandjes vooraf vraagt (die spelen het spel dus wel degelijk correct) ofwel hebben ze nog een lading bandjes van de keer ervoor in hun locker liggen en wordt er vals gespeeld. Zelf geven we de bandjes op het einde altijd braafjes af, maar dat doet niet iedereen. Zo vertelde een koppel ons een tijdje geleden doodleuk dat ze nog een voorraad bandjes in hun locker hadden. De winnares is dus niet per se de meest actieve, maar dat hoort de pret niet te bederven. De winnares wordt trouwens meestal ook niet meer op het podium gevraagd, maar wordt aan de balie wel beloond.

Los van deze bedenkingen: de vrijdagen zijn altijd top, maar met dit thema zijn er soms wel meer actieve vrouwen aanwezig omdat ze dit spelletje eens willen ervaren.
 
Het blijven drukke, goed bezochte actieve avonden. Of het bandjessysteem werkt? Goh, dat is dubbel. Het probleem is dat veel mannen denken dat hun avond voorbij is als hun bandjes uitgedeeld zijn, waardoor ze die niet (altijd) spontaan afgeven. Dat geeft soms een wrang gevoel en tegelijk zou ik het pas echt goedkoop vinden om er zelf om te gaan smeken. Bij deze een oproep aan de mannen: als het lekker was, geef dan toch gewoon spontaan een bandje af… uit respect. Net zoals je normaal gezien ook steeds dankjewel zegt.

De vrouwen die winnen, hebben over het algemeen iemand naast zich die de bandjes vooraf vraagt (die spelen het spel dus wel degelijk correct) ofwel hebben ze nog een lading bandjes van de keer ervoor in hun locker liggen en wordt er vals gespeeld. Zelf geven we de bandjes op het einde altijd braafjes af, maar dat doet niet iedereen. Zo vertelde een koppel ons een tijdje geleden doodleuk dat ze nog een voorraad bandjes in hun locker hadden. De winnares is dus niet per se de meest actieve, maar dat hoort de pret niet te bederven. De winnares wordt trouwens meestal ook niet meer op het podium gevraagd, maar wordt aan de balie wel beloond.

Los van deze bedenkingen: de vrijdagen zijn altijd top, maar met dit thema zijn er soms wel meer actieve vrouwen aanwezig omdat ze dit spelletje eens willen ervaren.
Eroxx zou misschien kunnen overwegen om een soortgelijke actie met bandjes op te zetten op weekdagen, in beperkte mate. Zo zouden de actieve koppels vb een korting kunnen verdienen op de inkomstprijs voor vrijdagen/zaterdagen. Dit zou wel eens kunnen helpen om de actieve koppels op die dagen naar de club te blijven lokken.
 
Het blijven drukke, goed bezochte actieve avonden. Of het bandjessysteem werkt? Goh, dat is dubbel. Het probleem is dat veel mannen denken dat hun avond voorbij is als hun bandjes uitgedeeld zijn, waardoor ze die niet (altijd) spontaan afgeven. Dat geeft soms een wrang gevoel en tegelijk zou ik het pas echt goedkoop vinden om er zelf om te gaan smeken. Bij deze een oproep aan de mannen: als het lekker was, geef dan toch gewoon spontaan een bandje af… uit respect. Net zoals je normaal gezien ook steeds dankjewel zegt.

De vrouwen die winnen, hebben over het algemeen iemand naast zich die de bandjes vooraf vraagt (die spelen het spel dus wel degelijk correct) ofwel hebben ze nog een lading bandjes van de keer ervoor in hun locker liggen en wordt er vals gespeeld. Zelf geven we de bandjes op het einde altijd braafjes af, maar dat doet niet iedereen. Zo vertelde een koppel ons een tijdje geleden doodleuk dat ze nog een voorraad bandjes in hun locker hadden. De winnares is dus niet per se de meest actieve, maar dat hoort de pret niet te bederven. De winnares wordt trouwens meestal ook niet meer op het podium gevraagd, maar wordt aan de balie wel beloond.

Los van deze bedenkingen: de vrijdagen zijn altijd top, maar met dit thema zijn er soms wel meer actieve vrouwen aanwezig omdat ze dit spelletje eens willen ervaren.
Precies hoe wij het al dachten toen wij er 16 maanden geleden aan meededen met een bevriend koppel. De jaloezie van een niet nader te noemen vast koppel van de Eroxx was zo hoog dat we zelfs van het personeel moesten horen dat zij om middernacht boos vertrokken omdat ze het niet gehaald kregen met de bandjes. We kwamen gewoon om het eens te ervaren. Maar het bleek voor sommigen een snoeiharde wedstrijd te zijn.
Dat mannen niet spontaan hun bandjes afgeven hebben wij ook ervaren. Was erg jammer. Maar na een tip van het personeel dat je ze gewoon zelf moest gaan opeisen hadden we besloten om de mannen vooraf duidelijk te maken dat we van wederzijds respect houden. Gelukkig liep het toen wel enigszins beter.
Destijds werd de dame nog als winnares naar het podium geroepen, maar dat gebeurt nu dus niet meer.
 
Eroxx zou misschien kunnen overwegen om een soortgelijke actie met bandjes op te zetten op weekdagen, in beperkte mate. Zo zouden de actieve koppels vb een korting kunnen verdienen op de inkomstprijs voor vrijdagen/zaterdagen. Dit zou wel eens kunnen helpen om de actieve koppels op die dagen naar de club te blijven lokken.
Weet niet of dat de goede opzet gaat zijn. Actieve koppels direct belonen zou veel eerlijker zijn, want als je ons op een zaterdag de Eroxx al in wilt krijgen zul je sowieso iets aan de standaard inkomprijs moeten doen en single mannen toe moeten laten. Een club bezoeken op een dag waar alleen dames en koppels binnen mogen is een regelrechte no-go voor ons! Dat gedans en koppel-koppel gedoe verafschuwen wij.
 
Heb het actuele gespreksthema gelezen qua bandjes, dus ben benieuwd hoe het verloopt komende maandag en woensdag qua XL party. Aangezien het maandag een extra lange is wilde ik als single man 30 uit zuid limburg (NL) hier ook eens heengaan. Benieuwd of er ook veel nederlanders komen.
 
Ook wij waren er maandag. We waren iets later, maar hebben een heel leuke namiddag gehad. Zoals hierboven al gezegd: fijne mannen die duidelijk wilden genieten en in mindere mate iedere aanwezige vrouw op hun 'palmares' wilden schrijven.

Voor de rest gaan we vaker op vrijdag dan op weekdagen. We zijn altijd actief, maar wisselen dat af met pauzes op de dansvloer.

Dat er meer en meer koppels komen om enkel te dansen en zelfs enkel hopen op een extra vrouw of koppel-koppel klopt inderdaad. Op zich geen probleem mee, zolang ze geen oordeel vellen over de dames die wel van stevige actie houden en zich er enigszins bewust van zijn dat het op vrijdag voor hun goedkoper is, omwille van de aanwezigheid van singles én koppels/dames die daarvan houden. Als dergelijke koppels commentaar hebben, voel ik bijna plaatsvervangende schaamte: zij mogen dan van de actieve dames denken dat ze 'goedkoop' zijn, terwijl net zij vinden dat ze te veel moeten betalen op een zaterdag.

Kortom: we gaan net graag naar clubs om te kunnen zijn wie we willen zijn en om te doen wat we willen doen. We trekken ons er dus in feite niet veel van aan. Wat ons betreft zit de balans dus nog wel goed.

Voor mannen die twijfelen tussen maandag/donderdag of vrijdag: maandag en donderdag is er een duidelijk concept en dat is actie. Wil je dus graag dat 'palmares' vullen en meerdere dames hebben dan is dat jullie ding. Vrijdag is een totaalconcept: flirten, dj, verleiden, mooie mensen in een mooi kader en ook actie. Die actie is dan misschien wel beperkt in aantal dames die je zal kunnen afchecken, maar dat is daarom niet minder leuk…
helemaal eens met dit bericht, en voor de actievere (dames van) koppels is de vrijdag zeker aan te bevelen qua afwisseling met de maan- en donderdagen, publiek op vrijdag is vaak gemiddeld wat jonger, makkelijkere dag om zelf keuzes te maken ipv gekozen te worden...de vrijdagen bevallen ons (ook) erg goed)
 
maandag 14 augustus is er een xxl feest zag ik op de site van Eroxx de entree is ook 100 euro dat tientje maakt mij niet zo veel uit maar is dit in de middag dan anders dan een normale maandag?
Ha Richard, hierbij onze ervaring van de vorige xxl party(review van paar weken terug), was wel op een donderdag...

Hoe vonden jullie het gisteren in de Eroxx? was er smiddags al wat te doen? wij waren er rond 19.30 uur, parkeerplaats goed gevuld maar binnen toch nog rustig (wisseling middag/avond?). Werd daarna wel beter. Veel stellen op de dansvloer, enkele actieve stellen achter. Relatief veel singel mannen, dus dame heeft zich weer meer dan prima vermaakt. Maar 1 huisdame gespot. Al met al wel geslaagde avond voor ons, maar ik vraag me wel af of het zinvol is om voor een dergelijke club op donderdag in de middag en avond open te zijn, vrijdag en zaterdag regulier, dan zondag ook nog extra en dan de vaste maandag weer...
 
Weet niet of dat de goede opzet gaat zijn. Actieve koppels direct belonen zou veel eerlijker zijn, want als je ons op een zaterdag de Eroxx al in wilt krijgen zul je sowieso iets aan de standaard inkomprijs moeten doen en single mannen toe moeten laten. Een club bezoeken op een dag waar alleen dames en koppels binnen mogen is een regelrechte no-go voor ons! Dat gedans en koppel-koppel gedoe verafschuwen wij.
Wij ook niet meer op zaterdag, enkel vrijdag of weekdagen. Koppel-koppel is ons ding niet.
 
Eroxx zou misschien kunnen overwegen om een soortgelijke actie met bandjes op te zetten op weekdagen, in beperkte mate. Zo zouden de actieve koppels vb een korting kunnen verdienen op de inkomstprijs voor vrijdagen/zaterdagen. Dit zou wel eens kunnen helpen om de actieve koppels op die dagen naar de club te blijven lokken.
lijkt mij een fair voorstel.
Zou in jullie geval een mooi verschil kunnen geven op het einde van de maand :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan