Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik plan morgen te gaan, thema 'masked ed'. Iemand ervaring mee?
Ikzelf heb weinig ervaring met Errox. Ik ben 1x maandag en 1x donderdag geweest waar ik zeer weinig verschil opgemerkt heb.
 
Zondag eroxx nog eens bezocht op hun eerst zondag van hopelijk vele. Misschien kan ik het beter voor mezelf houden, maar het was een zeer goede middag.
Keuken was beperkter dan andere dagen, maar je kon er iets eten.

Ik was er met mijn FWB. En we hebben ons wel vermaakt.
Voor mij een zeer goede verhouding man/vrouw. en geen gedrum. Er stond wat meer volk rond de meest aantrekkelijke dames, maar iedereen ging respectvol met elkaar om.
Ik denk dat alle dames actief waren. Wel enkele dames gespot die enkel actief waren met hun partner, waar wel ander mannen aan zich lieten komen.
De afsluitbare kamers waren wel bezet, maar bijna altijd met niet enkel de gordijnen open, maar ook de deur open. En ook daar werd respectvol mee omgesprongen. Als de deur open stand bleven de heren op een afstand tot het koppel teken deed dat ze mee mochten doen.

Mijn FWB vond het niet druk genoeg en ze had niet genoeg keus vond ze. Dus misschien waren er te weinig mannen. Wat dan weer goed voor de aanwezige mannen was.
Ik heb me in elk geval goed vermaakt.
 
Ik vond de donderdagen ook altijd fijner.
Vandaag ook nog eens geweest, er was nog een single vrouw, waar ik tijdje mee was, en ze haat rokers was jij dat @Sexygirl ? Ik vond het nogal rustig en weinig jongere dames. Ook een stuk of 4 " omgebouwde " aanwezig die bijna volledig werden genegeerd. Maar Erox is Erox en iedereen ( zelfs ik!) komt wel aan zijn trekken. Er zijn daar opvallend veel dames die heel goed kunnen pijpen , zoals die blonde slanke Franstalige dame. Wat was dat geil!.Dus was weer geslaagd.
 
Ik ben maandag 25 september voor het eerst bij Club Eroxx geweest. Beetje late reactie maar beter laat dan nooit ;-) Tegen 13.00 kwam ik aan. Bij binnenkomst even gedoucht en een rondje gelopen. Ik kreeg bijna direct een heerlijke blowjob van een leuke dame die op haar knieën voor mij kwam zitten. Ik kwam al snel heerlijk klaar.

Even af douchen en kwam toen aan de praat met een heeeeel leuk stel van begin 50. De man van het stel vond dat ik op iemand leek, maar ik kende die persoon niet, dus geen idee of het klopt… Hij leek zelf een beetje op Tom Waes. Even verder gekletst en weer rondje gelopen. Bij de bar kwam ik weer met ze aan de praat. Drankje besteld en even leuk gebabbeld. In de tussentijd gingen onze handen al op onderzoek uit. Samen in de jacuzzi beland. Heel gezellig en ook hier gingen onze handen over elkaars lichaam. Geen plekje werd vergeten. Ik werd uitgenodigd om mee te gaan naar een kooi en mocht mee spelen. Hier werd ik heerlijk gepijpt terwijl de dame stevig werd genomen haar partner. Heel geil. De man was bi, maar dat ben ik niet. Nu misschien wel bischierig, maar misschien ook niet. Na een paar minuten werd mij gevraagd of ik de leuke dame wou nemen en hier zei ik natuurlijk geen nee tegen. Eerst even heerlijk gebeft. Mmmm. Jasje om en heerlijke sex gehad waar veel mensen omheen stonden. Heerlijk de condoom vol gespoten. De 2e keer klaar gekomen was een feit. Leuk stel als jullie dit lezen. Jullie zijn toppers en misschien tot snel.

Weer even gedoucht en rondje gelopen. Kwam een leuk blonde NL dame met krullen en spannend lingerie setje tegen. Ik schat haar een jaar of 35. Ze kwam bij mij staan en ik vroeg of ik haar mocht aan raken. Tuurlijk mag dat, zei ze. Mijn handen gingen naar haar borsten en heb lekker tussen haar benen gevoeld toe ze haar slipje nog aan had. Ze nam me mee naar een bed waar ik haar heerlijk heb gebeft. Volgens heeft ze mij heerlijk gepijpt en mocht ik haar neuken. Weer heerlijk klaar gekomen.

Het was een uur of half 5 en ben gaan douchen en ben nog even wat gaan drinken. Kwam aan de praat met een andere leuke blonde Belgische dame van ongeveer 25-30 jaar (Chaan?). Ik vroeg of ze zin had en dat had ze. We zijn naar de bios gegaan en ze begon mij heerlijk te pijpen. Het duurde even maar mijn pik werd weer keihard. Heb haar nog mogen neuken maar kwam niet snel klaar. Inmiddels stonden er enkele mannen bij die ook op hun beurt wachten. Dus plaats gemaakt voor de volgende. Ze begon mij weer te pijpen en met want handwerk voor de 4e klaar gekomen. Het was inmiddels bijna 17.30 uur en tijd om te gaan. Het was een fantastische 🤩 middag en kom zeker een keer terug.
 
Nieuw hier op dit forum, maar al diverse clubs bezocht, waarvan Eroxx het meest regelmatig. Ben van plan om woensdag nog eens af te zakken om te zien welke 'heilige boontjes' 😇 er nog meer zijn op de Allerheiligen Party.

Fijne openingstijden vind ik dit, 's middags beginnen en niet midden in de nacht nog terug moeten rijden. Ik kan genieten van zowel kijken als meedoen en hoop op veel actie, 's middags en 's avonds!
 
Nieuw hier op dit forum, maar al diverse clubs bezocht, waarvan Eroxx het meest regelmatig. Ben van plan om woensdag nog eens af te zakken om te zien welke 'heilige boontjes' 😇 er nog meer zijn op de Allerheiligen Party.

Fijne openingstijden vind ik dit, 'smiddags beginnen en niet midden in de nacht nog terug moeten rijden. Ik kan genieten van zowel kijken als meedoen en hoop op veel actie, 'smiddags en 'savonds!
Het zal wat tegenvallen als ik de poll op hun pagina kan zien. Afgelopen vrijdag ook ander volk en veel afwezige vaste koppels....
 
Zondag @ Eroxx...
Op enkele bekenden na was er vandaag heel wat onbekend volk te bespeuren op deze gangbang.
Bij binnenkomst toch even met bedenkelijke blikken naar elkaar gekeken. Hoe sommigen zich durven aanmelden aan de balie, onvoorstelbaar. Zonder kritieken te geven op uiterlijk, wij zijn ook geen barbie of ken (alhoewel ik persoonlijk vind dat mijn vrouwtje toch wel genomineerd mag worden voor 1 van de zovele wereldwonderen 😀). Maar een strenger deurbeleid mag toch eigenlijk wel doorgevoerd worden.
Voor ons verschijnt er aan de inkom een single op geel fluorescerende crocqs, net daarvoor een single die amper Engels praat en met een oude versleten Jeans short en witte sokken in zwarte sandalen niets lijkt te snappen van wat er aan uitleg wordt gegeven bij betaling van de entree. Achter ons een zeer oud koppel. Ok, deze laatste waren verzorgd, maar op ons 75 komen wij waarschijnlijk niet meer naar de club. Enfin, wij voelen ons niet meer of minder dan een ander, maar we hadden wat schrik van de populatie die we binnen zouden aantreffen. Eenmaal aangekleed (=uitgekleed en omgekeerd) en de bar benaderd, zagen we links en rechts wel nog enkele rariteiten, maar we gaven het een kans.

Het personeel was ook redelijk onbekend, op enkele na, doch allen zeer vriendelijk. Dat moeten we eroxx toch nageven, zij zijn op en top klantvriendelijk.
Ons drankje opgedronken en een eerste ronde gemaakt, dit in het kamertje aan de kooi. Eerst altijd even wat quality-time met ons 2, met de gordijntjes open. Na 10 minuutjes de eerste singles binnengelaten. Terwijl vrouwlief me zalig pijpte, werd ze door enkele heren lekker doggy genomen.
Wanneer echter 1 van die rare individuen aanstalten maakte, had mijn vrouwtje plots dorst 🤣, dus gingen we iets drinken, restaurant was open ondertussen, dus ook iets gegeten. Lekker zoals altijd, minder uitgebreid maar ruim voldoende aanbod.
Aangezien we op voorhand wisten dat we vandaag beperkt in tijd waren, meteen aan ronde 2 begonnen. Op het zoldertje eerst een lekker triootje, niemand had ons blijkbaar naar boven zien gaan op 1 leuke single na. En daar waren ze dan ineens... Vrouwtje in alle posities genomen, afgesloten met enkele cumshots op de borsten. Douchen was nodig.
Drankje, praatje aan de bar met een bekende.
Ronde 3 was opnieuw in de kamer te doen, ditmaal meteen goed gevuld.
Zeer lieve, vriendelijke singles die zeer respectvol waren. Na klaar komen kreeg iedere single die 'bedankte' een zoen van het vrouwtje, en dat waren er toch wel wat.
Af en toe krijg ik als partner ook een handshake of merci te horen, wat ook eens plezier doet, dat waren ze gisteren blijkbaar wel vergeten. Op zich niet erg, maar het kan wel eens deugd doen.
Met het idee van na deze beurt huiswaarts te keren nog iets gedronken, stukje taart gegeten. Nog even op de dansvloer wat gepraat met elkaar, dan kwam er een single mee een praatje slaan en werden we overhaald toch nog 1 ronde te doen.
De kooi... Zalig om te eindigen.
Vrouwtjes favoriete standje, dubbele penetratie. Ik in het kutje, single in het kontje. Daarna nog door enkele mannen verwend, met oonieuw om te eindigen enkele shots op de tetjes

Het was top!
 
Zondag @ Eroxx...
Op enkele bekenden na was er vandaag heel wat onbekend volk te bespeuren op deze gangbang.
Bij binnenkomst toch even met bedenkelijke blikken naar elkaar gekeken. Hoe sommigen zich durven aanmelden aan de balie, onvoorstelbaar. Zonder kritieken te geven op uiterlijk, wij zijn ook geen barbie of ken (alhoewel ik persoonlijk vind dat mijn vrouwtje toch wel genomineerd mag worden voor 1 van de zovele wereldwonderen 😀). Maar een strenger deurbeleid mag toch eigenlijk wel doorgevoerd worden.
Voor ons verschijnt er aan de inkom een single op geel fluorescerende crocqs, net daarvoor een single die amper Engels praat en met een oude versleten Jeans short en witte sokken in zwarte sandalen niets lijkt te snappen van wat er aan uitleg wordt gegeven bij betaling van de entree. Achter ons een zeer oud koppel. Ok, deze laatste waren verzorgd, maar op ons 75 komen wij waarschijnlijk niet meer naar de club. Enfin, wij voelen ons niet meer of minder dan een ander, maar we hadden wat schrik van de populatie die we binnen zouden aantreffen. Eenmaal aangekleed (=uitgekleed en omgekeerd) en de bar benaderd, zagen we links en rechts wel nog enkele rariteiten, maar we gaven het een kans.

Het personeel was ook redelijk onbekend, op enkele na, doch allen zeer vriendelijk. Dat moeten we eroxx toch nageven, zij zijn op en top klantvriendelijk.
Ons drankje opgedronken en een eerste ronde gemaakt, dit in het kamertje aan de kooi. Eerst altijd even wat quality-time met ons 2, met de gordijntjes open. Na 10 minuutjes de eerste singles binnengelaten. Terwijl vrouwlief me zalig pijpte, werd ze door enkele heren lekker doggy genomen.
Wanneer echter 1 van die rare individuen aanstalten maakte, had mijn vrouwtje plots dorst 🤣, dus gingen we iets drinken, restaurant was open ondertussen, dus ook iets gegeten. Lekker zoals altijd, minder uitgebreid maar ruim voldoende aanbod.
Aangezien we op voorhand wisten dat we vandaag beperkt in tijd waren, meteen aan ronde 2 begonnen. Op het zoldertje eerst een lekker triootje, niemand had ons blijkbaar naar boven zien gaan op 1 leuke single na. En daar waren ze dan ineens... Vrouwtje in alle posities genomen, afgesloten met enkele cumshots op de borsten. Douchen was nodig.
Drankje, praatje aan de bar met een bekende.
Ronde 3 was opnieuw in de kamer te doen, ditmaal meteen goed gevuld.
Zeer lieve, vriendelijke singles die zeer respectvol waren. Na klaar komen kreeg iedere single die 'bedankte' een zoen van het vrouwtje, en dat waren er toch wel wat.
Af en toe krijg ik als partner ook een handshake of merci te horen, wat ook eens plezier doet, dat waren ze gisteren blijkbaar wel vergeten. Op zich niet erg, maar het kan wel eens deugd doen.
Met het idee van na deze beurt huiswaarts te keren nog iets gedronken, stukje taart gegeten. Nog even op de dansvloer wat gepraat met elkaar, dan kwam er een single mee een praatje slaan en werden we overhaald toch nog 1 ronde te doen.
De kooi... Zalig om te eindigen.
Vrouwtjes favoriete standje, dubbele penetratie. Ik in het kutje, single in het kontje. Daarna nog door enkele mannen verwend, met oonieuw om te eindigen enkele shots op de tetjes

Het was top!
Goedenavond! Was dit het koppel met de kaalgeschoren man en de blonde iets grotere slanke vrouw? :)
 
Goedenavond! Was dit het koppel met de kaalgeschoren man en de blonde iets grotere slanke vrouw? :)
Kaalgeschoren man klopt, blonde vrouw klopt, maar ze is niet groter dan ikzelf hoor. Wel slank, en zeker niet klein. Met haar hoge hakken komt ze op bijna gelijke hoogte dan ikzelf.
Ach, ze was gewoon de knapste van de hele tent, dus moeilijk om je te vergissen 😀
 
Even getwijfeld of ik hier nog eens op zou reageren. Nadat ik in een privé-bericht mijn outfit had beschreven (ja, hier typt de vrouw zelf), had ik op zijn minst verwacht dat je even dag had komen zeggen. Bizar….
Eindelijk een vrouw die hier ook reageert, het zijn meestal de mannen en ik vraag me af of de dames van de koppels wel weten wat de mannen hier neerzetten, maar goed. Als vrouw wordt je hier best wel vaak prive-benaderd, vaak vragen ze of je met ze mee naar de club gaat. En bedenk dat het ook vaak mannen zijn met een relatie of die helemaal nooit in de club komen, maar het wel spannend vinden om hier prive contact te maken.
 
Eindelijk een vrouw die hier ook reageert, het zijn meestal de mannen en ik vraag me af of de dames van de koppels wel weten wat de mannen hier neerzetten, maar goed. Als vrouw wordt je hier best wel vaak prive-benaderd, vaak vragen ze of je met ze mee naar de club gaat. En bedenk dat het ook vaak mannen zijn met een relatie of die helemaal nooit in de club komen, maar het wel spannend vinden om hier prive contact te maken.
Ik heb me diezelfde bedenking ook al vaak gemaakt. Het was trouwens de eerste keer dat ik privé iets gestuurd heb, maar het is misschien ineens ook de laatste keer 😂 Het is nu niet dat je als vrouw aandacht tekort hebt in de club hé 😜
 
Eindelijk een vrouw die hier ook reageert, het zijn meestal de mannen en ik vraag me af of de dames van de koppels wel weten wat de mannen hier neerzetten, maar goed. Als vrouw wordt je hier best wel vaak prive-benaderd, vaak vragen ze of je met ze mee naar de club gaat. En bedenk dat het ook vaak mannen zijn met een relatie of die helemaal nooit in de club komen, maar het wel spannend vinden om hier prive contact te maken.
Dat is natuurlijk voordeliger, en je hebt gelijk een begin van een praatje. Zou ik misschien ook moeten doen , maar ik ga maar gewoon heen en zie wat er gebeurd. Ik ben wel erg gehecht aan mijn vrijheid, als ik weg wil , dan moet dat ook gelijk. Maar ben ook wel eens bij de laatsten om 18 uur.
 
@Nachtjager: hier ook enorm op privacy gesteld. In feite is dat net de reden waarom ik zo van het clubgegeven houd: lekker onpersoonlijk. Dat ik dus een antwoord gaf op Bonanza's vraag was echt uitzonderlijk.

En dan in verband met gisteren: heerlijke lange eerste ronde met leuke mannnen, bij de tweede ronde lukte het bij veel mannen niet meer zo goed. Als die dan toch willen blijven proberen, neemt dat de 'flow' een beetje weg, maar ik kan het hun op zich natuurlijk niet kwalijk nemen. Aan een derde ronde ben ik zelfs niet meer durven beginnen uit schrik dat het helemaal niets meer zou worden.
Fijne namiddag dus, maar ik had de indruk dat er minder typische 'gang bang' mannen waren die meer dan één keer willen/kunnen en anderzijds waren er dan wel weer veel actieve koppels. Dus wel tevreden, maar toch niet helemaal voldaan huiswaarts gekeerd…
 
Eindelijk een vrouw die hier ook reageert, het zijn meestal de mannen en ik vraag me af of de dames van de koppels wel weten wat de mannen hier neerzetten, maar goed. Als vrouw wordt je hier best wel vaak prive-benaderd, vaak vragen ze of je met ze mee naar de club gaat. En bedenk dat het ook vaak mannen zijn met een relatie of die helemaal nooit in de club komen, maar het wel spannend vinden om hier prive contact te maken.
Ik neem toch aan dat de (meeste)dames van de koppels op de hoogte zijn van de berichten, als ik uit eigen ervaring spreek dan zijn deze berichten ook wel gespreksonderwerp in de club. Vorige week nog, vroeg een singel man, "zijn jullie Saer?" wel zo handig dan als je partner gewoon op de hoogte is.
Wij genieten soms ook samen van het teruglezen van ervaringen van anderen in de club.
 
Ik neem toch aan dat de (meeste)dames van de koppels op de hoogte zijn van de berichten, als ik uit eigen ervaring spreek dan zijn deze berichten ook wel gespreksonderwerp in de club. Vorige week nog, vroeg een singel man, "zijn jullie Saer?" wel zo handig dan als je partner gewoon op de hoogte is.
Wij genieten soms ook samen van het teruglezen van ervaringen van anderen in de club.
Meeste stellen doen dit ook inderdaad samen. Enkeling niet..Maar zoals ik hier jullie lees klopt het bij jullie ook wel....super.👍
 
Ik neem toch aan dat de (meeste)dames van de koppels op de hoogte zijn van de berichten, als ik uit eigen ervaring spreek dan zijn deze berichten ook wel gespreksonderwerp in de club. Vorige week nog, vroeg een singel man, "zijn jullie Saer?" wel zo handig dan als je partner gewoon op de hoogte is.
Wij genieten soms ook samen van het teruglezen van ervaringen van anderen in de

Ik neem toch aan dat de (meeste)dames van de koppels op de hoogte zijn van de berichten, als ik uit eigen ervaring spreek dan zijn deze berichten ook wel gespreksonderwerp in de club. Vorige week nog, vroeg een singel man, "zijn jullie Saer?" wel zo handig dan als je partner gewoon op de hoogte is.
Wij genieten soms ook samen van het teruglezen van ervaringen van anderen in de club.
Aangezien wij als koppel steeds eroxx bezoeken, is mijn vrouw natuurlijk op de hoogte van het bestaan van dit forum en al zeker van het posten van berichten van mijnentwege.
Waar zij vooral actief is in de club, ben ik het dan die nadien al eens een reactie post.
Ik denk dat het voor ons allen leuker is dat we het draaiboek zo blijven volgen en de rollen niet gaan omdraaien 😀
 
Kaalgeschoren man klopt, blonde vrouw klopt, maar ze is niet groter dan ikzelf hoor. Wel slank, en zeker niet klein. Met haar hoge hakken komt ze op bijna gelijke hoogte dan ikzelf.
Ach, ze was gewoon de knapste van de hele tent, dus moeilijk om je te vergissen 😀
Heb jullie inderdaad bezig gezien in het kamerke langs de kooi. Een heel drukke bedoening en heel geil om te zien. Was te druk en aanschuiven dus ben niet tot bij de knappe dame in kwestie geraakt. Jammer maar eventueel een volgende keer :)

Heb me te zondag goed geamuseerd met de knappe jonge blonde die in een mooi blauw lingerie setje rondliep. Heeft me bij de lockers nog een afscheids BJ gegeven samen met een andere man ons zaad op haar tieten Mogen spuiten. Zalige zondag. Een voor de boeke. :)
 
Nieuw hier op dit forum, maar al diverse clubs bezocht, waarvan Eroxx het meest regelmatig. Ben van plan om woensdag nog eens af te zakken om te zien welke 'heilige boontjes' 😇 er nog meer zijn op de Allerheiligen Party.

Fijne openingstijden vind ik dit, 'smiddags beginnen en niet midden in de nacht nog terug moeten rijden. Ik kan genieten van zowel kijken als meedoen en hoop op veel actie, 'smiddags en 'savonds!
Woensdag een bezoekje gebracht, en het was stukken rustiger dan ik hier op andere (feest)dagen heb ervaren, met ook weinig voor mij bekende gezichten (en bijhorende lichaamsdelen 😉).

Toch was er op gegeven moment aardig wat volk en goede actie, maar rond acht uur gingen er veel alweer huiswaarts. Ik heb me zeer zeker verschillende keren lekker vermaakt, en ben met lege ballen en gevulde maag ook zelf uiteindelijk vertrokken. 😋

Geslaagde dag, maar ik hou wel van wat meer drukte. Over een tijdje weer eens op de maandag of donderdag, of misschien de nieuwe zondag gaan snuffelen!
 
Woensdag een bezoekje gebracht, en het was stukken rustiger dan ik hier op andere (feest)dagen heb ervaren, met ook weinig voor mij bekende gezichten (en bijhorende lichaamsdelen 😉).

Toch was er op gegeven moment aardig wat volk en goede actie, maar rond acht uur gingen er veel alweer huiswaarts. Ik heb me zeer zeker verschillende keren lekker vermaakt, en ben met lege ballen en gevulde maag ook zelf uiteindelijk vertrokken. 😋

Geslaagde dag, maar ik hou wel van wat meer drukte. Over een tijdje weer eens op de maandag of donderdag, of misschien de nieuwe zondag gaan snuffelen!
Tja die extra dagen dat ze open zijn is toch altijd moeilijk inschatten hoe het gaat worden.
 
Over extra dagen gesproken, Eroxx nu dagelijks open van donderdag 26 okt tm maandag 6 nov, dag of 12...mooi op zich maar dan kan het niet dagelijks volle bak zijn lijkt me...hopelijk as maandag wel:love:...fijn weekend alvast allemaal.
Alvast veel plezier. Ik ga 10 nov ga ik weer. Ik hoop niet dat iedereen zijn/haar/hun geld heeft uitgegeven in de dagen ervoor dat het open was ;) :giggle:
 
Tja die extra dagen dat ze open zijn is toch altijd moeilijk inschatten hoe het gaat worden.
De extra dag dat ze open waren was bijv. op dinsdag 31 oktober. Het thema was Halloween. Grappig dat je de single mannen er zo uit kon pikken. De meeste waren namelijk niet verkleed. Ik denk dan Halloween als thema, doe ook als single man een beetje je best. De stellen waren veelal wel in themakleding, de een wat beter dan de ander. Maar dat verder maar even terzijde.
Het was best druk geloof ik (wij komen er niet vaak vandaar) en er hing een gezellig sfeertje. De DJ deed zijn best en de creeps gingen los op de dansvloer. Het duurde lang voor de actie begon, maar na twaalven werd het drukker en drukker in de sexruimtes. Er liep ook een single heer verkleed als bebloede dokter rond die, toen wij hem aanspraken, zei dat er toch ook iemand voor de gewonden moest zorgen. Zeer slim bedacht want later zag ik hem in een kamer met twee heerlijke meiden uitstrijkjes maken met zijn tong. Een mooie beloning voor die gast.
Verder hebben wij een leuke avond gehad dus wat dat betreft was het een goede extra dag dat ze open waren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan